Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@20:37:00 GMT

ابزار تازه ویندوز 10 برای کنترل حریم شخصی

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۷۶۷۷۰

ابزار تازه ویندوز 10 برای کنترل حریم شخصی

خبرگزاری آریا - مایکروسافت برای تسهیل کنترل اطلاعات و داده‌های شخصی کاربران ویندوز 10 ابزار تازه ای را در اختیار علاقمندان قرار داده است.
به گزارش خبرگزاری آریا از مهر، مایکروسافت به همین منظور تغییراتی را در بخش تنظیمات اپلیکیشن‌ها و نیز Group Policy ویندوز انجام داده است.
این تغییرات تنها در صورت نصب تازه‌ترین به روزرسانی ویندوز 10 موسوم به بیلد 19577 در دسترس قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش تنظیمات اپلیکیشن‌ها، از این پس مشخص می‌شود که هر برنامه چه داده‌هایی را از کاربران جمع آوری می‌کند و امکان جمع آوری کامل اطلاعات از هر کاربر به صورت یک گزینه انتخابی و محدود درمی آید.
همچنین کاربران می‌توانند میزان اطلاعاتی را که با هر برنامه به اشتراک می‌گذارند، خود تعیین کنند. به عنوان مثال، اپلیکیشن‌ها در صورت اعمال تنظیمات کاربران قادر به جمع آوری داده‌هایی همچون آدرس آی پی، مشخصات فنی وسیله متصل به اینترنت و غیره نخواهند بود.
علاوه بر این، با افزوده شدن امکانات بیشتری در بخش تنظیمات Group Policy می‌توان در مورد آن که چه داده‌هایی در درون یک سازمان جمع آوری شده و به اشتراک گذارده شود، تصمیم گرفت.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۷۶۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماهانه ۴۰ هزار تن مرغ مازاد باید از سطح بازار جمع آوری شود

پرویز فروغی، دبیر کانون پرورش دهندگان مرغ گوشتی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان از کاهش قیمت مرغ در بازار خبر داد و گفت: قیمت کنونی هر کیلو مرغ زنده به ۴۹ هزار تومان و مرغ گرم به ۶۹ هزار تومان رسیده است.

به گفته او، با توجه به مازاد تولید و زیان مرغداران، پشتیبانی امور دام برای جمع آوری مرغ مازاد باید اقدام کند و همواره بخشی از مازاد تولید باید صادر شود.

فروغی ادامه داد: بنابر جوجه ریزی صورت گرفته و نیاز کشور، ماهانه ۳۰ تا ۴۰ هزار تن مرغ از سطح بازار توسط پشتیبانی امور دام باید جمع آوری شود.

دبیرکانون پرورش دهندگان مرغ گوشتی با بیان اینکه ۱۲۰ تا ۱۳۰ میلیون قطعه جوجه ریزی مورد نیاز کشور است، افزود: بنابر آمار در فروردین ۱۳۷ تا ۱۳۸ میلیون قطعه جوجه ریزی صورت گرفته و پیش بینی می شود که در اردیبهشت طبق سیاست وزارت جهاد در همین محدوده باشد. هر چند مصرف در ماه های فروردین و اردیبهشت کاهشی است.

او گفت: با ۱۲۰ تا ۱۳۰ میلیون قطعه جوجه ریزی صورت گرفته، ۲۲۰ تا ۲۳۰ هزار تن مرغ گرم تولید می شود که بر این اساس کمبودی در عرضه نداریم‌.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • دستگیری باند حفاران غیرمجاز حریم قلعه تاریخی هزاره اول پیش از میلاد
  • مدل تازه تقلب در کنکور؛ پای ابزار جاسوسی در بدن وسط آمد!
  • وابستگی عاطفی کاربران به دستیارهای هوش مصنوعی
  • هشدار محققان گوگل: کاربران ممکن است به دستیار‌های هوش مصنوعی وابستگی عاطفی پیدا کنند
  • ۱۰ واحد صنعتی اردستان در فهرست صنایع آلاینده قرار گرفت
  • ماهانه ۴۰ هزار تن مرغ مازاد باید از سطح بازار جمع آوری شود
  • شناسایی و رفع 132 تعدی به حریم راههای گلستان انجام شد
  • دست اسرائیل از آستین واتس‌اَپ بیرون زد/ کشتار کاربران فلسطینی با نقض حریم اطلاعاتی
  • نصب پابند الکترونیک به ۳۰۰ سارق سابقه دار در غرب استان تهران
  • هوش مصنوعی نارسایی قلبی را از طریق اسکن پا تشخیص می‌دهد