Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی با تاکید بر حمایت این پارک از استقرار دفاتر صنایع بزرگ استان، گفت: با مستقر شدن واحدهای صنعتی در پارک، نیازهای فناورانه این واحدها از طریق شرکت‌های فناور فعال در پارک برآورده می‌شود.

عبدالرضا واعظی در این خصوص اظهار کرد: با این کار ضمن فعال شدن شرکت‌های فناور و نوپای مستقر در پارک علم و فناوری و ایجاد اشتغال برای جوانان خلاق و تحصیلکرده، نیازمندی‌های واحدهای صنعتی با هزینه کمتر تامین می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برخی واحدهای صنعتی به جای ایجاد واحد تحقیق و توسعه، پارک علم و فناوری را واحد تحقیق و توسعه خود قرار داده‌اند، چرا که مجموعه شرکت‌های فناور مستقر در پارک، خدمات مورد نیاز صنایع را ارائه می‌کنند.

به گفته رئیس پارک علم و فناوری استان، تاکنون چهار شرکت مس سونگون، بنیاد بتن آذرآبادگان، فولاد ظفر و موتوژن در ساختمان این پارک مستقر شده‌اند و در این زمینه مذاکره با شرکت‌های ایدم و ایران خودرو تبریز نیز در جریان است.

وی با اشاره به نتایج مثبت استقرار این شرکت‌ها در پارک علم و فناوری استان، گفت: شرکت مس سونگون با انعقاد قراردادهایی به ارزش ١١ میلیارد ریال درخواست تامین نیازمندی‌های فناورانه از شرکت‌های مستقر در پارک را کرده است.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری اذربایجان شرقی، واعظی به ظرفیت‌های شرکت‌های فناور استان اشاره کرد و افزود: از سایر واحدهای صنعتی استان خواستاریم با حضور در پارک علم و فناوری و تامین نیازهای فناوری مجموعه خود به پویایی این شرکت‌ها و رونق تولیدات داخلی و خودکفایی کشور کمک کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی پارك علم و فناوري صنايع پارک علم و فناوری شرکت های فناور واحدهای صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۷۶۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی کامل آذربایجان شرقی برای برگزاری دور دوم انتخابات

به گزارش خبرگزاری مهر، تراب محمدی در جلسه کمیته فناوری ستاد انتخابات استان، به ۴ مؤلفه مورد تاکید رهبر انقلاب در خصوص انتخابات اشاره کرد و گفت: همچون دور اول انتخابات، در دور دوم نیز ۴ مؤلفه سلامت، رقابت، امنیت و مشارکت که مورد تاکید مقام معظم رهبری است در دستور کار قرار مجریان گیرد.

وی تاکید کرد: هر یک از مجریان انتخابات در حوزه کاری خودش برای مشارکت حداکثری تلاش نماید تا انتخابات پرشوری برگزار شود.

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی ادامه داد: برای برگزاری مرحله دوم در سه حوزه انتخابیه تبریز، اسکو، آذرشهر، شبستر و میانه آمادگی کامل وجود دارد.

محمدی تاکید کرد: صیانت از آرای مردمی و حفظ سلامت انتخابات به عنوان یک حق الناس برای ستاد انتخابات استان است.

وی خطاب به اعضای کمیته فناوری اطلاعات، گفت: مرحله دوم انتخابات نیز همچون مرحله اول با جدیت کامل پیش برود.

فرهاد شیدایی، مدیر فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی و شبکه دولت استانداری آذربایجان شرقی نیز گفت: در مرحله اول انتخابات، ۴ هزار و ۸۶۶ نقطه اخذ رأی در آذربایجان شرقی کار انتخابات را انجام دادند که ۵/۵ درصد کل نقاط اخذ رأی کشور را شامل می‌شدند.

وی گفت: آذربایجان شرقی در روند برگزاری مرحله اول انتخابات مجلس شورای اسلامی، جزو استان‌های برتر در پایداری شبکه و احراز هویت در کشور بود.

شیدایی افزود: پس از ۱۵ سال و در عرض ۴ ماه ۲۸ بخشداری مستقل استان و فرمانداری لیلان به فیبر نوری مجهز شدند.

مدیر فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی و شبکه دولت استانداری آذربایجان شرقی ادامه داد: مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه تبریز، اسکو و آذرشهر به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

وی گفت: در کنار دستگاه احراز هویت آنلاین، کار انتخابات و انتخاب نامزدها توسط دستگاه تمام الکترونیک انجام خواهد شد.

کد خبر 6085508

دیگر خبرها

  • شرکت‌های دانش‌بنیان بوشهر برای حل مسائل زیست محیطی پای کار هستند
  • آمادگی کامل آذربایجان شرقی برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • استقرار هیئت بازرسی در گمرک سازمان منطقه آزاد کیش
  • گردهمایی دو روزه مدیران مراکز نوآوری و ‌پارک‌های علم و فناوری به پایان می رسد
  • بومی‌سازی تجهیزات آب و هواشناسی + فیلم
  • طرح های دانش بنیان حمایت می شوند
  • ضرورت به کارگیری هرچه بیشتر از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان
  • رونمایی از محصولات دانش بنیان دانشگاه سمنان
  • صنایع بزرگ معاملات خود را در سامانه ستاد انجام دهند/ لزوم حمایت مسئولین از صنایع کوچک
  • صنایع بزرگ معاملات خود را در سامانه ستاد انجام دهند/لزوم حمایت مسئولین از صنایع کوچک