Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا؛ به نقل از صندوق بازنشستگان کشوری، فتح الله شعبانی سرپرست معاونت اداری و مالی صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد: «تا آخر امشب (شنبه) نوبت‌های پنجم و ششم وام ۷ میلیون تومانی بازنشستگان و وظیفه‌بگیران این صندوق به حساب حدود ۵۰ هزار نفر از واجدان شرایط واریز می شود.»

وی با بیان اینکه نوبت چهارم وام ضروری 7 میلیون تومانی ماه گذشته به حساب بازنشستگان و وظیفه بگیران واجد شرایط واریز شده بود، گفت: براساس نوبت‌بندی انجام شده و با همکاری بانک صادرات ایران، وام نوبت‌های  پنجم و ششم تا آخر امشب (شنبه ۱۷ اسفندماه ۹۸) واریز و قابل برداشت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

» 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: صندوق بازنشستگی کشوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۷۷۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی چه زمانی پرداخت می‌شود؟

به گزارش خبرآنلاین، سید مرتضی حسینی؛ معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی از اعمال افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی در اردیبهشت‌ماه سال جاری خبر داد.

تسنیم نوشت: وی گفت:به مانند گذشته پرداخت‌های جدید حقوق بازنشستگان به اضافه مابه التفاوت فروردین ماه، از اردیبهشت امسال اعمال خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی درباره تکمیلی درمان بازنشستگان تامین اجتماعی افزود: سطح خدمات بیمه تکمیلی بازنشستگان در سال جدید افزایش یافته و نیمی از هزینه‌های بیمه تکمیلی افراد را سازمان تامین اجتماعی پرداخت خواهد کرد.

حسینی تصریح کرد: در این راستا ۲۰ هزار میلیارد تومان اعتبار در سال جدید تعیین شده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888320

دیگر خبرها

  • خبر خوش وزرات کار به بازنشستگان تامین اجتماعی
  • زمان اعمال افزایش حقوق بازنشستگان در پرداخت‌ها
  • خبر فوری وزیر کار برای بازنشستگان/ زمان افزایش حقوق بازنشستگان اعلام شد
  • هشدار وزش باد شدید در استان تهران/استحکام سازه های موقت ضروری است
  • هشدار وزش باد شدید در استان تهران/ استحکام سازه‌های موقت ضروری است
  • هشدار وزش باد شدید در استان تهران/استحکام سازه‌های موقت ضروری است
  • زمان واریز افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۳ مشخص شد
  • افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی چه زمانی پرداخت می‌شود؟
  • افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی چه زمانی پرداخت می‌شود؟
  • استان بوشهر در اغلب شاخص‌های اقتصادی رتبه اول تا پنجم را دارد