Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@06:50:31 GMT

«معامله قرن» جنایت علیه جهان اسلام است

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۷۷۵۴۹

«معامله قرن» جنایت علیه جهان اسلام است

رئیس جمهوری چچن طرح پیشنهادی «دونالد ترامپ»،رئیس جمهوری آمریکا برای برقراری صلح میان فلسطین و رژیم صهیونیستی موسوم به «معامله قرن» را جنایت علیه کل جهان اسلام دانست.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « kxan36news»، «رمضان قادرف»،رئیس جمهوری چچن طرح پیشنهادی «دونالد ترامپ»،رئیس جمهوری آمریکا برای برقراری صلح میان فلسطین و رژیم صهیونیستی موسوم به «معامله قرن» را جنایت علیه کل جهان اسلام دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

قادرف در این باره گفت: معامله قرن نقض کننده قوانین بین المللی و جنایت علیه کل جهان اسلام است.

 

رهبر چچن این اظهارات را در نشست با «محمود الحباش»، مشاور امور دینی رئیس جمهوری فلسطین که در «گروزنی» به سر می برد ،بیان کرد.

 

دو طرف در این نشست در مورد همکاری های اقتصادی،روابط معنوی،فرهنگی و توسعه گفتگو کردند.

 

علاوه بر این قرار است ،فلسطین و چچن توافقنامه ای در مورد گردشگری مذهبی امضا کنند.

 

قادرف و الحباش در این نشست تاکید کردند که اقدامات غرب به گسترش درگیری در کشورهای مسلمان و وخیم شدن شرایط خاورمیانه کمک کرده است.

 

گفتنی است،در طرح معامله قرن ترامپ،بیت المقدس به عنوان پایتخت واحد و غیر قابل تقسیم اسرائیل به رسمیت شناخته شده است.

 

فلسطین و اتحادیه عرب این طرح که به گفته آنها هیچ مطابقتی با قطعنامه های سازمان ملل را ندارد،رد کرده اند.

پایان پیام/7

منبع: شبستان

کلیدواژه: معامله قرن رژیم صهیوینستی چچن جهان اسلام رئیس جمهوری جنایت علیه جهان اسلام معامله قرن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۷۷۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوغان: اسرائیل در ارتکاب جنایت از هیتلر پیشی گرفته است

رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه در اظهاراتی گفت که رژیم صهیونیستی با کشتن نزدیک به ۱۴ هزار کودک بی گناه در غزه، در ارتکاب جنایت و وحشی گری از آدولف هیتلر رهبر نازی‌ها پیشی گرفته است.

به گزارش مشرق به نقل از آناتولی، اردوغان در جریان نشست گروهی حزب عدالت و توسعه (AK) در پارلمان ترکیه افزود که با حمایت بی قید و شرط غرب، (رژیم) اسرائیل چه در غزه و چه در کرانه باختری، قتل عام‌هایی را انجام می‌دهد که از جمله شرم‌آورترین وقایع در تاریخ بشریت است.

اردوغان با مقایسه مبارزات گروه مقاومت فلسطینی حماس با جنگ استقلال ترکیه در بیش از یکصد سال پیش، گفت: ما به خوبی می‌دانیم که برای رسیدن به استقلال، باید بهایی پرداخت کرد.

وی با تاکید بر اینکه ترکیه از هر جهت در کنار برادران و خواهران فلسطینی خود ایستاده است، یادآور شد: ما نقشه‌هایی را در سازمان ملل ارائه کردیم که نشان می‌دهد اسرائیل چگونه سرزمین‌های فلسطین را در ۷۰ سال گذشته به تدریج اشغال کرده است.

مدیر اجرایی صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف)، روز چهارشنبه اعلام کرد که از زمان آغاز جنگ در غزه در ۱۵ مهرماه سال گذشته تاکنون، بیش از ۱۳ هزار و ۸۰۰ کودک فلسطینی کشته شده‌اند.

کاترین راسل در یک نشست خبری در نیویورک، گفت: همچنین در این مدت بیش از ۷۶ هزار نفر مجروح شده‌اند و هزاران نفر دیگر هم در آستانه قحطی قرار دارند.

وزارت بهداشت فلسطین روز چهارشنبه از افزایش شمار شهدای حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر (۱۵ مهر) تا به امروز به ۳۳ هزار و ۸۹۹ نفر و شمار زخمی‌ها به ۷۶ هزار و ۶۶۴ نفر خبر داد.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی در طول ۲۴ ساعت گذشته، در ۶ مورد جنایت، ۵۶ شهروند فلسطینی را شهید و ۸۹ نفر دیگر را زخمی کرده است.

گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ (۲۴ نوامبر ۲۰۲۳) آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و اسرائیل برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر (اول دسامبر ۲۰۲۳) آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه غزه را از سرگرفت.

این رژیم برای جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • ایران یکی از بزرگ‌ترین حملاتی را که جهان به چشم دیده، علیه اسرائیل انجام داد
  • دشمنان اسلام فرقه ضاله وهابیت رابرای جنایت علیه مسلمین ایجادکردند
  • اردوغان: اسرائیل در ارتکاب جنایت از هیتلر پیشی گرفته
  • اردوغان: اسرائیل در ارتکاب جنایت از هیتلر پیشی گرفته است
  • پاسخ ایران غرور جهان اسلام را زنده کرد
  • "وعده صادق" هیبت پوشالی رژیم اسرائیل را نمایان کرد
  • امام موسی صدر و سیدحسن نصرالله مایه افتخار جهان اسلام هستند
  • واکنش سید محمد خاتمی به عملیات سپاه علیه اسراییل
  • ایران مقتدر، آبروی جهان اسلام
  • پاسخ ایران به جنایت رژیم صهیونیستی پیامی روشن برای همه دارد