Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@06:48:06 GMT

سارق انگشتر ۵ میلیاردی به دام افتاد

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۷۷۸۹۵

سرهنگ چهری از دستگیری زن سارق و مالخر اموال سرقتی خبر داد و گفت: زن سارق جواهرات را از جواهر فروشی محل کارش سرقت کرده بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کامیار چهری رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت گفت: هفتم مهرماه سال جاری پرونده‌ای از کلانتری ۱۰۳ گاندی با موضوع سرقت یک رشته گردنبند و یک انگشتری به ارزش ۵ میلیارد ریال از جواهر فروشی در محدوده بلوار میرداماد برای رسیدگی تخصصی به پایگاه سوم ارجاع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی تصریح کرد: شاکی با حضور در پایگاه سوم پلیس آگاهی اظهار داشت، به یکی از کارمندانش به نام آزاده ۲۷ ساله که متصدی فروش بوده و مدتی بعد از سرقت دیگر به محل کار مراجعتی نداشته، مظنون است.

سرهنگ چهری گفت: با توجه به تنها سرنخ پرونده کارآگاهان با بررسی مشخصات آزاده آدرس محل سکونت وی را در شهریار به دست آوردند و با اخذ نیابت قضائی از بازپرس شعبه پنجم دادسرای ناحیه ۳ تهران اکیپی از کارآگاهان، نوزدهم بهمن ماه به شهرستان شهریار اعزام و در یک عملیات پلیسی موفق شدند وی را دستگیر کنند.

وی با بیان اینکه متهم در ابتدا منکر جرم ارتکابی بود، افزود: با صدور قرار قانونی، متهم تحت مراقبت‌های ویژه پلیسی قرار گرفت و در نهایت به سرقت جواهرات از مغازه شاکی اقرار کرد.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت بیان داشت: متهم اعتراف کرد، جواهرات را به شخصی به نام مجتبی که در مشاور املاکی در محدوده خیابان پاسداران مشغول به کار است، فروخته است.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی گفت: در گام بعدی تحقیقات پلیسی مالخر جواهرات نیز دستگیر و هر دو متهم با قرار صادره از سوی بازپرس شعبه پنجم دادسرای ناحیه ۳ تهران روانه زندان شدند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس کرونا در ایران قوه قهریه خاویر پرز دکوئیار فاطمه رهبر حسین شیخ الاسلام دامنه نوسان قیمت سهام سارق انگشتر میلیاردی دام کروناویروس کرونا در ایران قوه قهریه خاویر پرز دکوئیار فاطمه رهبر حسین شیخ الاسلام دامنه نوسان قیمت سهام پایگاه سوم پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۷۷۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق چهار میلیارد تومانی طلای منازل در کمند پلیس کرمان

 

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان سرهنگ حمیدرضا میرحبیبی در این باره گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت و زورگیری طلاجات از چند منزل درشهر کرمان، ماموران پلیس آگاهی با بررسی دقیق صحنه‌های سرقت متوجه شدند بیشترسرقت‌ها با شکستن نرده‌های ضعیف و شیشه‌های فاقد حفاظ صورت گرفته اما به هر ترتیب سرنخ‌هایی از سارق یا سارقان بر جای مانده است.

وی افزود: ماموران با پی‌جویی‌های تخصصی به هویت سارق که اهل و ساکن شهرستان ریگان بود، پی برده و این فرد را پس از تعقیب و مراقبت‌های شبانه‌روزی هنگام فروش بخشی از طلاجات سرقتی دستگیر کردند.

 بگفته رئیس پلیس آگاهی استان کرمان: این سارق در تحقیقات تکمیلی به ۱۲ فقره سرقت طلاجات از منزل شهروندان کرمانی به ارزش ۴۰ میلیارد ریال و فروش آنها به مالخرهایی در شهرستان‌های جنوبی استان اعتراف کرد و پیگیری‌های لازم برای شناسایی و دستگیری این افراد و بازگرداندن طلاهای سرقتی به مالباختگان در حال انجام است.

دیگر خبرها

  • دستگیری سه سارق به عنف در شهرستان اهر
  • سوءاستفاده سارق از اعتماد صاحب‌خانه برای سرقت طلاجات
  • سارق چهار میلیارد تومانی طلای منازل در کمند پلیس کرمان
  • ۲ سارق در خرمشهر دستگیر شدند
  • کشف کلاهبرداری ۳۸ میلیاردی در بجنورد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو و به عنف
  • جزئیات زورگیری‌های وحشیانه در آرایشگاههای زنانه توسط سارقان نقابدار
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو توسط کارآگاهان پلیس آگاهی
  • اعتراف دو سارق به ۴۰ فقره سرقت از تالار و باغ ویلاهای اطراف کرج
  • دستگیری ۱۸ سارق و مال‌خر احشام در گیلان