Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-28@21:09:47 GMT

کشف یک میلیارد اکلیل سرنج و مواد محترقه

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۷۸۰۳۷

سرهنگ جلیلیان از کشف ۱۵ کیلو اکلیل سرنج و ۱۶ هزار و ۹۰۲ عدد مواد محترقه به ارزش یک میلیارد ریال در دو عملیات مستقل خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ دوستعلی جلیلیان سرکلانتر هفتم پایتخت توضیح داد: با دریافت خبری مبنی بر اینکه مالک مغازه اسباب بازی فروشی در محدوده کلانتری ۱۱۳ بازار در حال توزیع مواد محترقه است، بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱۳ بازار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در مراقبت‌های ویژه پلیسی مشخص شد خبر صحت دارد، ادامه داد: با هماهنگی مقام قضائی تیمی از ماموران کلانتری بازار برای دستگیری متهم و بازرسی از مخفیگاهش به نشانی اعلامی اعزام و موفق شدند عصر روز چهارشنبه چهاردهم اسفند ماه وی را در داخل مغازه اش دستگیر و در بازرسی از آن محل، ۸ کیلو اکلیل سرنج و ۱۶ هزار و ۹۰۵ عدد مواد محترقه کشف کنند.

سرکلانتر هفتم پایتخت در خبر دیگری عنوان کرد: ماموران کلانتری ۱۱۶ مولوی در رصد‌های اطلاعاتی دریافتند مردی ۳۰ ساله در داخل مغازه‌ای متروکه تعدادی مواد اولیه ساخت مواد محترقه جمع آوری و قصد دارد مواد محترقه دست ساز تولید و در ایام یایانی سال در بین مشتریان توزیع کند.

وی تصریح کرد: با شناسایی هویت متهم دستور قضائی برای دستگیری وی و بازرسی از مخفیگاهش اخذ و ماموران موفق شدند در یک عملیات پلیسی وی را دستگیر و در بازرسی از مغازه متروکه ۸ کیلو اکلیل سرنج کشف کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در این دو عملیات در مجموع ۱۵ کیلو اکلیل سرنج و ۱۶ هزار و ۹۰۲ عدد مواد محترقه کشف شد، گفت: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را یک میلیارد ریال برآورد کرده اند.

وی در پایان گفت: هر دو متهم پس از تکمیل تحقیقات پلیسی برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس کرونا در ایران قوه قهریه خاویر پرز دکوئیار فاطمه رهبر حسین شیخ الاسلام دامنه نوسان قیمت سهام کشف مواد محترقه اکلیل سرنج کروناویروس کرونا در ایران قوه قهریه خاویر پرز دکوئیار فاطمه رهبر حسین شیخ الاسلام دامنه نوسان قیمت سهام اکلیل سرنج مواد محترقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۷۸۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۸۸ کیلو گرم مواد غذایی فاسد در فیروزکوه

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با تشدید نظارت‌های بهداشتی بازرسان بهداشت محیط فیروزکوه در برنامه سلامت نوروزی و ماه مبارک رمضان‌همزمان با شروع برنامه سلامت نوروزی و ماه مبارک رمضان از تاریخ ۱۵ اسفند ماه در سراسر کشور، بازرسان بهداشت محیط فیروزکوه طبق برنامه ریزی های انجام شده، نظارت و بازرسی بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی حساس اعم از رستوران‌ها، قنادی‌ها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، نانوایی‌ها، ترمینال مسافربری، مجتمع‌های خدماتی، هتل‌ها و اماکن اقامتی انجام شد.

بر اساس این گزارش طی ۲۰ روز اجرای این طرح ۴۷۳ مورد بازرسی از مراکز و اماکن حساس در سطح فیروزکوه انجام و ۴۲ مورد اخطاریه بهداشتی بحرانی و غیر بحرانی صادر و ۳ مکان مختلف بهداشتی پلمپ شده است.

گفتنی است که طی این طرح مقدار ۱۸۸ کیلو گرم مواد غذایی تاریخ گذشته و فاسد کشف و ضبط شده است.

‌لازم به ذکر است که کارشناسان بهداشت محیط در طول اجرای این طرح ضمن سنجش بیش از ۱۸۰ مورد کلر باقیمانده آب، ۴۰ مورد نمونه برداری از آب شرب مصرفی انجام دادند و تعداد ۱۱۳ مورد سنجش بهداشت مواد غذایی و سطوح با استفاده از تجهیزات پرتابل صورت گرفت.

کد خبر 6063443

دیگر خبرها

  • کشف مواد مخدر در کرمان
  • دستگیری سارق انباری منازل مسکونی 
  • کشف بیش از ۹۰ کیلو تریاک در بازرسی از یک منزل در بندرعباس
  • کشف بیش از ۵ کیلوگرم تریاک در شهرستان کاشمر 
  • اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی نوروزی در شهرستان تویسرکان
  • کشف ۱۸۸ کیلو گرم مواد غذایی فاسد در فیروزکوه
  • رادان: ساخت کلانتری‌ها باید در شأن مردم باشد + تصویر
  • کشف بیش از ۲ کیلو شیشه در خرمشهر
  • دستگیری سارق مغازه با همکاری پلیس یزد و کاشان
  • کشف ۶۳۸ کیلو و ۵۶۱ گرم انواع مخدر در لرستان