Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@05:00:28 GMT

قهوه خانه‌های کرمان تعطیل می شود

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۷۸۴۳۱

قهوه خانه‌های کرمان تعطیل می شود

به گزارش ایرنا، محمدجواد فدائی روز شنبه در نشست خبری با محوریت ویروس کرونا با بیان اینکه اولویت تامین اقلام بهداشتی برای بیمارستان ها است افزود: به طور مشخص در این استان به الکل و ماسک نیاز داریم.
وی با بیان اینکه در استان کرمان روزانه به ۶ هزار لیتر الکل نیاز داریم اظهار داشت: از این مقدار سه هزار لیتر در کرمان تولید و سه هزار لیتر از خارج از استان وارد می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کرمان با بیان اینکه روزانه در سطح این استان به ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار ماسک نیاز داریم تصریح کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت قول داده تا پایان این هفته تولید ماسک در استان  را ۲۰ هزار عدد در روز برساند و همچنین قرار شده در کارگاه های بسیج کرمان روزانه ۲۰ هزار ماسک تولید شود.

فدائی با اشاره به بحث قرنطینه استان کرمان اظهار داشت: به دنبال حفظ وضعیت موجود این استان در رابطه با پیشگیری از انتشار ویروس کرونا هستیم ضمن اینکه هشت ورودی کرمان با همکاری نیروی انتظامی، هلال احمر و دانشگاه در حال کنترل است و از آنها در این راستا قدردانی می شود.

وی با اشاره به اینکه قبل از برگزاری این نشست خبری، همایش ویدئویی استانداران با وزیرکشور برگزار شد افزود: در این ویدئو با توجه به آمار و ارقام تعدادی از استان ها نسبت به کرمان وضعیت نگران کننده ای داشتند و وضعیت کرمان نسبت به سایر استان ها مطلوب تر است.

استاندار کرمان با اشاره به تعطیلی بازار تصریح کرد: دلیل اینکه برخی بازاریان کرمان امروز مغازه‌های خود را تعطیل نکرده بودند این بود که در ستاد استانی تصمیم جامعی در این باره صورت نگرفته بود و قرار شد روش اجرایی جامعی از سوی سازمان صمت و اصناف برای روز دوشنبه  ترسیم شود تا  تراکم و تعدد اصناف به حداقل ممکن برسد.


فدائی اشاره به اینکه راه‌اندازی آزمایشگاه تست کرونا در استان کرمان بسیار قابل تقدیر است و از دست‌اندرکاران این کار به‌ویژه علوم پزشکی کرمان تقدیر می‌کنم گفت: هیچ فوتی تاکنون بر اثر ابتلا به کرونا در کرمان نداشتیم.
 

برچسب‌ها خبرگزاری جمهوری اسلامی ویروس کرونا کرمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خبرگزاری جمهوری اسلامی ویروس کرونا کرمان خبرگزاری جمهوری اسلامی ویروس کرونا کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۷۸۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ با مشخص‌تر شدن آثار دوران پس از همه گیری کرونا، آمار‌ها در انگلیس بیانگر افزایش شدید نرخ بیکاری در این کشور است.
به گزارش شبکه تلویزیونی اسکای نیوز، دهه‌ها قبل بازی‌های ویدئویی میلیون‌ها نفر از مردم را سرگرم خود کرده بود، اما حالا با پیشرفته‌تر شدن بازی‌های ویدئویی مردم می‌توانند با همین بازی‌های ویدئویی به اعماق دریا رفته و یا در مسابقات شرکت کنند. هر ساله صد‌ها بازی ویدئویی جدید به بازار عرضه می‌شود. تنها در انگلیس بیش از ۴۰ میلیون نفر از مردم هر روز بازی ویدئویی انجام می‌دهند، اما حالا مخاطبان بازی‌های ویدئویی افزایش قابل توجهی یافته و حتی آنهایی که شغل شان را از دست می‌دهند هم برای گذراندن اوقات بیکاری به این بازی‌ها روی آورده اند. میزان بیکاری در انگلیس به رکورد تازه‌ای رسیده که برخی از آن به عنوان تاثیر با تاخیر همه گیری کرونا یاد می‌کنند. مردم در زمانی که به دلیل همه گیری کرونا در قرنطینه بودند بیش از هر زمان دیگری به بازی‌های ویدئویی روی آوردند. ارزش سهام صنعت تولید بازی‌های ویدئویی تنها در یک سال بیش از ۲۰ درصد رشد داشته است، اما این رشد در مدت دو سال پایدار نبود. در مدت دو سال قبل بیش از ۱۹ هزار نفر در انگلیس شغل خود را از دست دادند. تنها در چهار ماهه نخست سال ۲۰۲۴ نیز بیش از هشت هزار نفر در سراسر جهان شغل خود را از دست دادند.

دیگر خبرها

  • کافه‌نشینی، از ازل تا ابد
  • سیاره‌ای به نام کافه
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • تعطیلی برخی مدارس در استان کرمان
  • مدارس زاهدان و ۴ شهرستان کرمان چهارشنبه تعطیل شد
  • مسدودی راه ارتباطی ۷ روستای ریگان/ مدارس شرق استان کرمان تعطیل شد
  • اطلاعیه تعطیلی مدارس چهارشنبه ۲۹ فروردین
  • مدارس چهار شهرستان شرقی کرمان چهارشنبه تعطیل شد
  • بارندگی شدید در کرمان / مدارس رودبار و فاریاب تعطیل شد
  • مدارس شهرستانهای رودبارجنوب و فاریاب در جنوب کرمان برای فردا تعطیل شد