Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@10:22:41 GMT

ساعت کاری ادارات قم به روال سابق بازگشت

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۷۹۱۲۰

ساعت کاری ادارات قم به روال سابق بازگشت

از روز دوشنبه ساعت کاری ادارات استان قم به روال سابق بر می‌گردد. ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۳ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد؛ بر‌اساس اعلام معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور، ساعت کاری تمامی ادارات از جمله استان قم به روال عادی بازگشت و دستگاه‌ها موظف هستند از دوشنبه 19 اسفند مطابق برنامه قانونی به ارائه خدمت بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که پیش از این ساعت کاری ادارات استان به جز مراکز بهداشتی، درمانی و خدمات‌رسانی، با هدف کاهش ازدحام جمعیت و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تا 22 اسفند ساعت 8:30 تا 13:30 اعلام شده بود.

ساعت کاری ادارات استان کردستان به روال عادی بازگشتکاهش ساعت کاری ادارات دولتی استان یزد تمدید شدساعت کاری ادارات آذربایجان غربی به حالت عادی بازگشت

همچنین خبر دیگر اینکه مهلت بخشودگی جرائم مالیاتی قابل بخشش اسفند 98 به دلیل شیوع بیماری کرونا تا پایان خرداد 99 تمدید شد.

علیزاده مدیرکل امور مالیاتی استان قم گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و با هدف جلوگیری از گسترش بیماری و رعایت حقوق مودیان مالیاتی مقرر شد، مودیانی که بدهی قطعی شده خود را تا پایان خرداد 99 پرداخت کنند به میزان بخشودگی جرائم قابل بخشش اسفند 98 از بخشودگی جرائم برخوردار شوند.

انتهای پیام/452/ ز

R7854/P/S6,62/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ساعت کاری ادارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۷۹۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار دامپزشکی تربت حیدریه در خصوص خطر شیوع بیماری تب خونریزی دهنده کریمه کنگو

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس شبکه دامپزشکی تربت حیدریه گفت:با توجه به افزایش احتمال شیوع بیماری تب کریمه کنگو در فصول گرم سال همزمان با فصل فعالیت کنه‌ها که عامل انتقال این بیماری هستند، ضروری است به ویژه گروه‌های در معرض خطر شامل دامداران، کارکنان کشتارگاه‌ها، قصابان، کشاورزان و به خصوص روستاییان که به نحوی با دام سروکار دارند، با جلوگیری از رفتار‌های مخاطره‌آمیز مراقب سلامتی خود باشند.

رئیس شبکه دامپزشکی تربت حیدریه، خودداری از کشتار دام در خارج از کشتارگاه‌ها، رعایت اصول بهداشتی و استفاده از وسایل حفاظت فردی توسط کارکنان کشتارگاه، نگهداری لاشه حداقل به مدت ۲۴ ساعت پس از استحصال در اتاق سرد در کشتارگاه، خودداری از خرید گوشت‌های بدون مهر دامپزشکی، خودداری از مصرف گوشت تازه (گوشت خریداری شده باید به مدت حداقل ۲۴ ساعت در یخچال صفر تا ۴ درجه سانتی‌گراد، نگهداری و سپس مصرف شود) استفاده از دستکش، هنگام خرد کردن گوشت در مراکز عرضه و نیز منازل و خودداری از جدا و له کردن کنه‌ها که ممکن است بر روی بدن دام باشند از موارد مهم پیشگیری از این بیماری دانست.

وی، افزود: تب خونریزی دهنده کریمه کنگو از جمله بیماری‌های مشترک بین انسان و دام است که نشانه مشهودی در دام‌های آلوده ندارد و ازاین رو اقدامات دامپزشکی صرفاً به منظور تأمین بهداشت جمعیت انسانی و متعاقب گزارش وقوع بیماری در انسان، آغاز می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • کارمندان دولت حتما بخوانند/ ساعت کاری ادارات از این تاریخ تغییر می‌کند؟
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • آمادگی دستگاه‌ های اجرایی استان سمنان در مدیریت بحران هشدار نارنجی
  • آمادگی دستگاه‌های اجرایی استان سمنان در مدیریت بحران هشدار نارنجی
  • ۵۰درصد مالیات‌ ها را این افراد پرداخت می‌ کنند!
  • مهاجم سابق و یک لژیونر خواستار پرسپولیسی شدن
  • مهاجم سابق و یک لژیونر خواستار پرسپولیسی شدن | اوسمار یکی را نمی خواهد
  • آشتی‌کنان در بایرن مونیخ؛ هانسی فلیک آماده بازگشت به باشگاه سابق
  • هشدار دامپزشکی تربت حیدریه در خصوص خطر شیوع بیماری تب خونریزی دهنده کریمه کنگو