Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-18@02:34:28 GMT

صعود راحت احمدی‌صفا به یک‌چهارم بوکس انتخابی المپیک

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۷۹۲۰۹

صعود راحت احمدی‌صفا به یک‌چهارم بوکس انتخابی المپیک

بوکسور وزن ۵۲ کیلوگرم ایران با پیروزی قاطع مقابل حریفی از عراق، راهی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات انتخابی المپیک آسیا شد.

‌‌‌‌به گزارش ایمنا، امشب (شنبه) ۱۷ اسفند ماه ۱۳۹۸، در ادامه رقابت‌های بوکس انتخابی المپیک قاره آسیا به میزبانی اردن، امید احمدی‌صفا بوکسور سبک وزن تیم ملی ایران با عملکردی قابل قبول مقابل حریفی از عراق، سه بر صفر به برتری رسیده و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بوکسور وزن ۵۲ کیلوگرم ایران، در مرحله یک هشتم این مسابقات "قائم السودانی" بوکسور عراقی را پیش رو داشت که توانست در هر سه راند این مبارزه بوکسور برتر رینگ باشد و نهایتاً با نظر داوران سه بر صفر برنده این دیدار شود. احمدی‌صفا با برد در این دیدار راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

در مبارزات نوبت صبح امروز هم دانیال شه‌بخش بوکسور وزن ۵۷ کیلوگرم ایران، "چانگ" قهرمان اقیانوسیه از کشور گینه نو را ناک اوت کرده و راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شد. شه‌بخش که پیش از این بوکسوری از چین‌تایپه را مغلوب کرده بود، در یک چهارم نهایی این وزن بوکسوری از قزاقستان را پیش رو دارد.

به این ترتیب تیم ملی ایران با پنج بوکسور (امید احمدی‌صفا، اشکان رضایی، شاهین موسوی، دانیال شه‌بخش و طوفان شریفی) در مرحله یک چهارم‌نهایی این مسابقات حضور خواهد داشت.

احسان روزبهانی‌، سجاد کاظم‌زاده و ایمان رمضان‌پور نیز بوکسورهای حذف شده ایران از گردونه این رقابت‌ها هستند.

منبع: ایسنا

کد خبر 413924

منبع: ایمنا

کلیدواژه: بوکس المپیک مسابقات انتخابی المپیک شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق راهی مرحله یک چهارم نهایی احمدی صفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۷۹۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ملی‌پوشان آب‌های آرام ایران در انتخابی المپیک

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات آب‌های آرام قهرمانی آسیا و انتخابی قاره‌ای المپیک از ٣٠ فروردین در توکیو ژاپن آغاز می‌شود و ملی‌پوشان کشورمان با ۵ قایق در این رقابت‌ها شانس خود برای حضور در پاریس را آزمایش می‌کنند.   تیم آب‌های آرام ایران در بخش کایاک و کانو، زنان و مردان در این رقابت‌ها حاضر است.   مربیان: مهسا مجللی، ایمان پورعزیز، آرش بصارت دار و دامون صادقی   کایاک بانوان:   الناز شفیعیان   …   کانوی بانوان:   هیوا افضلی   …   کایاک مردان:   علی آقامیرزایی   …   کانوی مردان:   عادل مجللی   کیا اسکندانی   محمدنبی رضایی   دکتر علیرضا سهرابیان ریاست محترم فدراسیون قایقرانی هم به همراه تیم در این مسابقات حضور دارد.

دیگر خبرها

  • رئال راهی نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان شد
  • معرفی ملی‌پوشان آب‌های آرام ایران در انتخابی المپیک
  • اردوی تیم ملی بوکس نونهالان کشور در شهرکرد
  • صعود خدمتی و چهل‌امیرانی به فینال تفنگ بادی
  • درخشش بانوان تیرانداز در تفنگ ۱۰ متر مسابقات انتخابی المپیک
  • صعود نوروزیان به مرحله پایانی تفنگ ۱۰ متر مردان
  • انتخابی المپیک پاریس؛ ۹ تیرانداز در خط آتش
  • صعود علیزاده و میرزازاده به فینال قهرمانی آسیا/ شانس ۳ طلا و ۲ برنز ایران در ۵ وزن نخست
  • والیبال ساحلی تور سامیلا؛ صعود تیم اول ایران به یک چهارم نهایی
  • تیراندازی انتخابی المپیک؛ تیم تفنگ میکس ایران در رده پنجم