Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@21:14:19 GMT

نگاهی به شرایط پنج بوکسور ایران برای کسب سهمیه المپیک

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۷۹۳۰۳

نگاهی به شرایط پنج بوکسور ایران برای کسب سهمیه المپیک

مسابقات بوکس گزینشی المپیک از روز سه‌شنبه در شهر «امان» پایتخت اردن آغاز شده است. در این رقابت‎ها، ۱۵۱ بوکسور از ۳۵ کشور قاره‌های آسیا و اقیانوسیه در بخش مردان حضور پیدا کرده‌اند.

تیم ایران با هشت نماینده در این رویداد حضور یافته که «احسان روزبهانی»، «ایمان رمضان‌پور» و «سجاد کاظم‌زاده» از دور مسابقات کنار رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، پنج بوکسور کشورمان که در جدول رقابت‌های کسب سهمیه المپیک باقی مانده‌اند، شرایط خاصی برای کسب سهمیه دارند و باید حداقل یک مبارزه دیگر را با پیروزی پشت سر بگذارند.

وزن ۵۲ کیلوگرم

«امید احمدی»صفا» که با پیروزی در دیدار با بوکسور عراقی به جمع هشت نفر برتر راه پیدا کرد، در این مرحله با نماینده ازبکستان مبارزه می‌کند و در صورت پیروزی سهمیه المپیک خود را قطعی خواهد کرد.

اگر امید در این دیدار شکست بخورد، روز پایانی این رقابت‌ها (چهارشبه) یک مبارزه دیگر برای قرار گرفتن در بین ۶ نفر برتر خواهد داشت و در صورت پیروزی در آن مبارزه، المپیکی خواهد شد.

در این وزن ۶ نفر سهمیه المپیک کسب می‌کنند.

وزن ۵۷ کیلوگرم

«دانیال شه‌بخش» که با دو پیروزی پیاپی به یک چهارم نهایی راه یافت، در این مرحله بوکسور قزاقستانی را پیش رو دارد و در صورتی پیروزی سهمیه خود را قطعی می‌کند.

دانیال در صورت شکست در مقابل بوکسور قزاقستانی، روز پایانی مسابقات (چهارشنبه) یک بازی شانس مجدد دارد که در صورت پیروزی در آن دیدار، به سهمیه المپیک دست پیدا خواهد کرد.

در این‌ وزن ۶ نفر سهمیه المپیک کسب می‌کنند.

وزن ۶۳ کیلوگرم

«اشکان رضایی» هم شرایط مشابهی با دو بوکسور سبک وزن کشورمان دارد و در صورت پیروزی مقابل بوکسور قزاقستانی در یک چهارم‌نهایی، سهمیه خود را قطعی می‌کند.

اگر اشکان مبارزه مقابل بوکسور قزاق را واگذار کند، روز چهارشنبه یک مبارزه دیگر برای کسب سهمیه المپیک خواهد داشت.

در این‌ وزن هم ۶ سهمیه المپیک کسب خواهد شد.

وزن ۷۵ کیلوگرم

«سیدشاهین موسوی» که با برتری برابر بوکسور ژاپنی به یک چهارم نهایی رسید، باید مقابل بوکسور چینی قرار بگیرد که در صورت‌ پیروزی در آن دیدار سهمیه المپیک خود را قطعی می‌کند.

شاهین اگر در این‌مرحله شکست بخورد، باید منتظر بماند تا بوکسور چینی فینالیست شود و در آن صورت روز چهارشنبه یک مبارزه در مرحله شانس مجدد خواهد داشت.

در این وزن ۵ سهمیه المپیک توزیع می‌شود.

وزن ۹۱ کیلوگرم

«طوفان شریفی» که به مرحله یک چهارم‌نهایی رسیده است تنها در صورت پیروزی مقابل بوکسور ازبکستانی در این‌مرحله به المپیک می‌رسد و بازی شانس مجدد نخواهد داشت.

در این‌ وزن ۴ سهمیه المپیک کسب خواهد شد.

برچسب‌ها فدراسیون بوکس المپیک توکیو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون بوکس المپیک توکیو اردن ازبکستان فدراسیون بوکس المپیک توکیو سهمیه المپیک کسب یک چهارم نهایی صورت پیروزی مقابل بوکسور خود را قطعی کسب سهمیه یک مبارزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۷۹۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فدراسیون جهانی شمشیربازی سهمیه المپیکی ایران را تایید کرد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون شمشیربازی، فدراسیون جهانی شمشیربازی با توجه به اتمام فصل رویدادهای گزینشی المپیک و لحاظ کردن امتیاز تیم های شرکت کننده و همچنین رنکینگ جهانی، فهرست تیم های المپیکی شده در هر سه اسلحه سابر، اپه و فلوره مردان و بانوان را نهایی و اعلام کرد.

بر این اساس نام تیم ملی اسلحه سابر مردان ایران در فهرست تیم های المپیکی این اسلحه قرار گرفته است. تیم ایران سهمیه خود را درجریان جام جهانی مجارستان قطعی کرد که با توجه به فهرست اعلام شده، از طرف فدراسیون جهانی هم تایید رسمی شده است.

رقابت های شمشیربازی المپیک در هر اسلحه با حضور ٨ تیم برگزار می شود. ایران در کنار کره جنوبی، آمریکا، مجارستان، فرانسه،ایتالیا، مصر و کانادا تیم های حاضر در اسلحه سابر مردان هستند.

رقابت های شمشیربازی المپیک در بخش انفرادی هم برگزار می شود. بر اساس فهرست اعلام شده توسط فدراسیون جهانی شمشیربازی، ایران به واسطه سهمیه تیمی که در اختیار دارد، در بخش انفرادی اسلحه سابر بازی ها سه نماینده خواهد داشت.

کد خبر 6064504

دیگر خبرها

  • فدراسیون جهانی شمشیربازی سهمیه المپیکی ایران را تایید کرد
  • تورنمنت جاده ابریشم| چهار مدال نقره و برنز بوکسور‌های ایران در باکو
  • بوکس جاده ابریشم؛ پایان تلاش ملی پوشان ایران با ۴ نشان رنگارنگ
  • لزوم حمایت مسئولین از بوکسور بجنوردی جهت کسب سهمیه المپیک
  • مهران برخورداری؛ دشت اولین سهمیه تکواندو در پاریس | سهمیه‌های المپیکی
  • صعود پرویزی و امیری به پیکار پایانی، ریگی و طهماسبی برنز گرفتند
  • تورنمنت جاده ابریشم| پرویزی و امیری فینالیست شدند؛ ریگی و طهماسبی برنز گرفتند
  • در سال ۱۴۰۲ اولین‌ها برای تکواندو ایران رقم خورد
  • هادی ساعی: در سال ۱۴۰۲ اولین‌ها برای تکواندو ایران رقم خورد
  • بوکس جاده ابریشم؛ ۴ نماینده ایران در نیمه‌نهایی مبارزه می‌کنند