Web Analytics Made Easy - Statcounter

۵ بوکسور ایران که به مرحله یک چهارم نهایی رسیدند، شرایط خاصی برای کسب سهمیه المپیک دارند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ۵ بوکسور کشورمان که در جدول رقابت‌های کسب سهمیه المپیک باقی ماندند، شرایط خاصی برای کسب سهمیه دارند و باید حداقل یک مبارزه دیگر را با پیروزی پشت سر بگذارند.

وزن ۵۲ کیلوگرم:

امید احمدی صفا که با پیروزی در دیدار با بوکسور عراقی به جمع هشت نفر برتر راه پیدا کرد، در این مرحله با نماینده ازبکستان مبارزه می‌کند و در صورت پیروزی سهمیه المپیک خود را قطعی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما اگر امید در این دیدار شکست بخورد روز پایانی این رقابت‌ها(چهارشبه) یک مبارزه دیگر برای قرار گرفتن در بین ۶ نفر برتر خواهد داشت و در صورت پیروزی در آن مبارزه، المپیکی خواهد شد.

در این وزن ۶ نفر سهمیه المپیک کسب می‌کنند.

وزن ۵۷ کیلوگرم:

دانیال شه‌بخش که با دو پیروزی پیاپی به یک چهارم نهایی راه یافت، در این مرحله بوکسور قزاقستانی را پیش رو دارد و در صورتی پیروزی سهمیه خود را قطعی می‌کند.

دانیال در صورت شکست در مقابل بوکسور قزاقستانی، روز پایانی مسابقات (چهارشنبه) یک بازی شانس مجدد دارد که در صورت پیروزی در آن دیدار ، به سهمیه المپیک دست پیدا خواهد کرد.

در این‌ وزن ۶ نفر سهمیه المپیک کسب می‌کنند.

وزن ۶۳ کیلوگرم:

اشکان رضایی هم شرایط مشابهی با دو بوکسور سبک وزن کشورمان دارد و در صورت پیروزی مقابل بوکسور قزاقستانی در یک چهارم‌نهایی، سهمیه خود را قطعی می‌کند.

اگر اشکان مبارزه مقابل بوکسور قزاق را واگذار کند، روز چهارشنبه یک مبارزه دیگر برای کسب سهمیه المپیک خواهد داشت.

در این‌ وزن هم ۶ سهمیه المپیک کسب خواهد شد.

وزن ۷۵ کیلوگرم:

سید شاهین موسوی که با برتری برابر بوکسور ژاپنی به یک چهارم نهایی رسید، باید مقابل بوکسور چینی قرار بگیرد که در صورت‌ پیروزی در آن دیدار سهمیه المپیک خود را قطعی می‌کند.

شاهین اگر در این‌مرحله شکست بخورد، باید منتظر بماند تا بوکسور چینی فینالیست شود و در آن صورت روز چهارشنبه یک مبارزه در مرحله شانس مجدد خواهد داشت.

در این وزن ۵ سهمیه المپیک توزیع می‌شود.

وزن ۹۱کیلوگرم:

طوفان شریفی که به مرحله یک چهارم‌نهایی رسیده است تنها در صورت پیروزی مقابل بوکسور ازبکستانی در این‌مرحله به المپیک می‌رسد و بازی شانس مجدد نخواهد داشت.

در این‌ وزن ۴ سهمیه المپیک کسب خواهد شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بوکس سهمیه المپیک کسب صورت پیروزی مقابل بوکسور خود را قطعی کسب سهمیه یک مبارزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۷۹۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم‌ترین اخبار ورزشی ۴ اردیبهشت

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مهمترین اخبار و رویداد‌های ورزشی سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ را در بسته زیر بخوانید.   زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد کنفدراسیون فوتبال آسیا زمان دیدار‌های تیم ملی فوتبال ایران با هنگ کنگ و ازبکستان را اعلام کرد.   بلژیک مقهور هنرنمایی دانش‌آموزان والیبالیست ایران تیم والیبال دانش‌آموزی ایران در سومین بازی گروهی خود در رقابت‌های دانش آموزان جهان - صربستان، از سد بلژیک هم گذشت.   بازگشت تیم ملی قایقرانی مردان و زنان ایران به میهن تیم‌های ملی زنان و مردان قایقران کشورمان با کسب چهار سهمیه حضور در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ فرانسه عصر امروز به میهن بازگشتند.   دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ ایران در سال ۲۰۲۳ نتایج آزمایش ورزشکاران پاورلیفتینگ در مسابقات داخلی و خارجی سال ۲۰۲۳ اعلام شد.   پس از قهرمانی در اسکودتو؛ مسئولان اینتر به زودی با طارمی دیدار می‌کنند مسئولان باشگاه اینتر میلان ایتالیا به زودی با طارمی دیدار می‌کنند تا بلیط وی را برای حضور در تست پزشکی تهیه کنند.   اهداف پروازی جهانی قطر؛ نماینده المپیکی ایران به مرحله پایانی تراپ نرسید ملی‌پوش تیراندازی ایران که پیش از این سهمیه المپیک خود را قطعی کرده است، در رقابت‌های تراپ قطر هفتم شد و از صعود به فینال باز ماند.   صعود گلنور اصفهان به لیگ برتر بسکتبال ایران بازی پنجم مرحله نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال دسته یک حرفه‌ای آقایان ایران بین تیم‌های گلنور و مهگل برگزار شد.   مصاف جوانان ایران با میزبان در هاکی روی یخ قهرمانی آسیا تیم هاکی روی یخ زیر هجده سال پسران ایران امروز در نخستین رقابت خود در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا به مصاف تیم ملی ازبکستان می‌رود.   اعلام شرایط انتخاب ملی پوش کشتی فرنگی در ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان شرایط انتخاب ملی پوش ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی را اعلام کرد.   نتایج نمایندگان ایران در روز نخست اسکواش قطر جونیور روز نخست مسابقات اسکواش قطر جونیور با پیروزی نمایندگان کشورمان همراه بود.   پس از تاریخ سازی در ژیمناستیک؛ اینچه درگاهی: سهمیه المپیک حاصل یک کار گروهی بود رئیس فدراسیون ژیمناستیک در مورد کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ گفت: این اتفاق حاصل یک کار گروهی بود.    

دیگر خبرها

  • تکلیف سهمیه جام‌جهانی در صورت صعود ازبک/ احتمال برگزاری دو فینال
  • نقره‌داغ تیم داوری مبارزه جنجالی کشتی در باکو/ چی چی اوغلو از المپیک محروم شد
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۴ اردیبهشت
  • بوکسور اسلامشهری تیم ملی به مدال نقره دست یافت
  • بوکس بین‌المللی بیشکک؛ پایان کار تیم ایران با ۲ نشان نقره و یک برنز
  • پاداش تاریخی برای بلندقامتان ایران در صورت کسب سهمیه المپیک
  • کسب سهمیه المپیک پاریس توسط مهدی الفتی
  • فرنگی کاران خوزستان سهمیه المپیک پاریس فرانسه را کسب کردند
  • صعود دو بوکسور ایران به فینال تورنمنت قرقیزستان/ صفری برنز گرفت
  • صعود دو بوکسور ایرانی به فینال | صفری به مدال برنز رضایت داد