Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-24@23:07:19 GMT

رودخانه زاینده رود جان یک نفر را گرفت

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۷۹۸۲۳

 کمال اکبریان در گفت و گو با مهر با اشاره به اینکه یک نفر در رودخانه زاینده رود حوالی منطقه چم خرم غرق شد، اظهار داشت: این فرد به داخل رودخانه سقوط کرده است.

وی بیان کرد: جستجو برای یافتن جسد این فرد توسط نیروهای امدادی ادامه دارد.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۷۹۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حقوق شهر اصفهان در بازگشایی‌های زاینده‌رود محقق نشده است

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان شهر اصفهان گفت: اصفهان به‌عنوان یک باغ شهر مطالبه شرعی و قانونی با عنوان «حقابه» دارد، اما در بازگشایی‌های زاینده‌رود حقوق شهر محقق نشده و منجر به چند مسئله از جمله فرونشست و تهی شدن سفره‌های زیرزمینی شده است.

مجید نادرالاصلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه دبیرخانه فرهنگی زاینده‌رود رو به تعطیلی است، اظهار کرد: توقع و انتظار شورای اسلامی شهر اصفهان در دوره ششم مدیریت شهری بر این بود که اتفاق خوبی برای حال مردم در استان اصفهان و مرکزیت کشور رخ دهد، به همین دلیل موضوع آب به‌عنوان یکی از مواردی که می‌توانست در بهبود شرایط اجتماعی، روحی و روانی مردم مؤثر باشد، مطرح و اقدامات خوبی انجام شد.

وی با بیان اینکه حمایت بیشتر از این موضوع لازمه شدت گرفتن کارهای دبیرخانه زاینده‌رود بود، افزود: شهردار اصفهان باید در این زمینه مطالبه‌گر و مجری برنامه‌های مد نظر شورای اسلامی شهر و شهرداری باشد، البته طی شش ماه گذشته تلاش‌های زیادی داشتیم، اما معتقدیم به رغم اینکه تمایل برای انجام کار وجود دارد، به هر دلیلی در انجام آن تعلل صورت می‌گیرد.

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه قصد من از پرداختن به موضوع رو به تعطیل بودن دبیرخانه فرهنگی زاینده‌رود این است که مدیریت شهری را نسبت درخواست عمومی مردم اصفهان، افزایش امید در این کلان‌شهر و رفع مشکلات معیشتی مردم، به‌ویژه بهبود وضعیت مناطق غربی و شرقی و شامل باغات و مزارع کشاورزی است، گفت: به‌نظر می‌رسد این موضوع با جدیت پیگیری نمی‌شود، توقع از مجموعه شورای اسلامی شهر و شهردار اصفهان این است که کار ویژه‌تری در این راستا انجام دهند.

نادرالاصلی تاکید کرد: شهر اصفهان به‌عنوان یک باغ شهر مطالبه شرعی و قانونی با عنوان «حقابه» دارد، اما در بازگشایی‌های زاینده‌رود حقوق شهر محقق نشده است و منجر به چند مسئله از جمله فرونشست و تهی شدن سفره‌های زیرزمینی شده است، ادامه داد: جاری نشدن آب در مادی‌ها، وضعیت فضای سبز و مشکلات زیست‌محیطی را دو چندان کرده است.

وی با تاکید بر اینکه این موارد حقوق مردم اصفهان است و باید مورد توجه باشد، تصریح کرد: به‌عنوان نماینده مردم در شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید می‌کنم که اگرچه شهرداری نمی‌تواند آب را جاری کند، اما می‌تواند مطالبه‌گر و پیگیر خواسته‌ها از سازمان‌ها و نهادها باشد.

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: توقع دارم شخص شهردار از جایگاه حقوقی و اداره حقوقی مجموعه شهرداری برای پیگیری حق خود از مبادی قضائی و حقوقی اقدام جدی انجام دهد.

کد خبر 746550

دیگر خبرها

  • سهم اصفهان از حقابه زاینده‌رود؛ تقریباً صفر/ بارگذاری بیش از اندازه آب در سد زاینده‌رود مشکل‌ساز می‌شود
  • پاکسازی حریم رودخانه زاینده رود
  • صید ماهی در دریاچه سد زاینده‌‍رود ممنوع است
  • حقوق شهر اصفهان در بازگشایی‌های زاینده‌رود محقق نشده است
  • (تصاویر) مادی‌های زاینده‌رود، میراث چندهزارساله مهندسی آبی
  • (ویدئو) مدیریت «پت و مت» در زاینده‌رود؟!
  • مدیریت «پت و مت» در زاینده‌رود؟! / اعتراف مسوولان اصفهانی؛ آبی که از دریای عمان به اصفهان برسد وارد رودخانه نمی‌شود/ مدیریت یکپارچه تنها راه نجات زاینده‌رود (فیلم)
  • عملیات ترمیم خط لوله انتقال آب از زاینده رود به کاشان
  • تعمیر شکستگی خط انتقال آب زاینده رود به کاشان
  • علت شکستگی خط انتقال آب زاینده رود به کاشان اعلام شد