Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- در این مطلب به بررسی خودرو رنو کولیوس جدید و کیا اسپورتیج QL از لحاظ قدرت و سایر خدمات خواهیم پرداخت. تاریخ انتشار: 23:30 - 17 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۳۷۵۲

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، در این گزارش به بررسی خودرو رنو کولیوس جدید و کیا اسپورتیج QL از لحاظ قدرت و سایر خدمات خواهیم پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خودرو رنو کولیوس جدید سال ساخت این خودرو ۲۰۱۷ است و دارای ۴ سیلندر با حجم موتور ۲۴۸۸ سی سی است و ۱۹۹ کیلومتر بر ساعت سرعت دارد.

چراغ هاى جلو - شکل C با طراحى LED چراغ هاى دى لایت - چراغ مه شکن جلو با قابلیت چرخش با فرمان - سنسور پارک ۳۶۰ درجه به همراه دوربین دید عقب - سانروف برقى پانورامیک - LED آینه هاى جانبى مجهز به راهنماى - آینه هاى جانبى برقى تاشو همراه با گرمکن - آینه عقب الکتروکرومیک اتوماتیک - سیستم هشدار دهنده نقاط کور - فرمان دور چرم - کروز کنترل و محدود کننده سرعت -TFT کیلومتر شمار فول دیجیتال - تهویه اتوماتیک دوگانه با کانال هواى سرنشینان عقب - جاسیگارى و فندک - کنسول مرکزى متحرک به صورت کشویى از جمله امکانات این خودرو است.

خودروی کیا اسپورتیج QL سال ساخت این خودرو ۲۰۱۶ است و دارای ۴ سیلندر با حجم موتور ۲۳۵۹ سی سی است و ۱۸۳ کیلومتر بر ساعت سرعت دارد.

سیستم کمکی پارک – هشدار خروج از پارک به صورت دنده عقب – سیستم تشخیص نقطه کور – شارژ بی سیم گوشی هوشمند – چراغ‌های زنون – سانروف پانوراما – تهویه دوگانه برای سرنشینان جلو – گرمکن صندلی‌های جلو – سیستم چهارچرخ متحرک از جمله امکانات این خودرو است.

بیشتر بخوانید: مقایسه خودرو برلیانس C ۳ کراس و دنا پلاس

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: خودرو خودروسازان اخبار اقتصادی کیا اسپورتیج QL

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۸۰۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیبی از قدرت، امکانات لوکس و فناوری هوشمند؛ «اکستریم VX» انتخاب برتر برای سفرهای تجاری

طراحی هوشمندانه ‌«VX» فضای داخلی را به یک سالن پذیرایی لوکس تبدیل کرده که در عین حفظ زیبایی، کارایی بی‌مثالی دارد. یکی از اصلی‌ترین مشخصه‌های جذابیت «VX» به عنوان انتخاب برتر برای مسافران تجاری، طراحی مبتکرانه آن است که گنجایش فضای داخلی خودرو را با حفظ امکانات به حداکثر می رساند. «فضای بار فوق‌العاده» نیازهای متنوع برای سفرهای کاری را برآورده می‌کند؛ وقتی صندلی‌های ردیف دوم و سوم به سمت پایین جمع شوند، می‌توانند فضایی مسطح و منسجم را تشکیل دهند. صندلی‌های تاشو، فضایی به وسعت بیش از دو متر را فراهم می‌کنند و با محفظه‌ی مخفی بزرگ صندوق، در سفرها هیچ وسیله‌ای جا نمی‌ماند. این ترکیب منحصر به فرد از عملکرد و ظرافت، معیارهای تازه‌ای را در طراحی خودرو معرفی کرده است.

تعهد VX به ارائه تجربه رانندگی آرام و روان، به لطف سامانه‌های کنترل قدرت پیشرفته، بسیار چشمگیر است. این خودرو دارای آخرین نسخه از نسل ششم سیستم انتقال قدرت چهارچرخ محرک «BorgWarner» است که تنظیمات یکنواخت قدرت خروجی در میلی ثانیه و در هفت حالت رانندگی را تضمین می‌کند. این ویژگی‌ها دستیابی به شتاب 0 تا 100 کیلومتر را در 9.7 ثانیه امکان‌پذیر کرده است. این خصوصیات در ترکیب با با یک گیربکس اتوماتیک 8AT در کلاس جهانی و سیستم تعلیق با مهندسی دقیق، به مسافران تجاری، تجربه یک سفر راحت را به همراه دارد.

یکی از ویژگی‌های لذت‌بخش خودرو در سفر سانروف است؛ سانروف کشویی «VX» طوری طراحی شده است که به مسافران اجازه می دهد تا از زیبایی آسمان بالا لذت ببرند. این ویژگی با ایجاد ارتباطی عمیق با طبیعت، آرامش را به مسافران هدیه می‌دهد.

قلب جذابیت «VX» جدید دستیار پیشرفته هوش‌ مصنوعی «Lion5.0 AI» است؛ اکوسیستمی شامل خدمات مسیریابی، ویدیوی آنلاین و برنامه های کاربردی که همراه دائمی شما در رانندگی است. دستیار پیشرفته «VX» می‌تواند نیازهای ایمنی و راحتی رانندگی کاربر را یک قدم جلوتر درک و برآورده کند. این سیستم، با ردیابی احساسات و وضعیت راننده و سرنشینان، به آن‌ها بازخورد می‌دهد و در صورت خستگی یا حواس‌پرتی راننده، به طور خودکار تنظیمات صوتی و تهویه مطبوع را بهینه می‌کند.

احساس راحتی در طول رانندگی‌های طولانی مدت از دیگر اولویت‌هایی است که مورد توجه طراحان خودرو است. طراحان اکستریم نیز در پاسخ به این نیاز تجربه «صندلی‌های جاذبه صفر» را پیشنهاد می‌کنند؛ صندلی‌هایی با پوشش چرم ناپا، تنظیمات الکتریکی، پشتیبانی ساق پا و حافظه صندلی، به همراه تنظیمات متنوع ماساژ، حسی شبیه به بی‌وزنی را برای سرنشینان به ارمغان می‌آورند. گنجاندن سه گزینه سیستم رایحه، یک آینه روشویی بزرگ، و یک سازمان دهنده عینک آفتابی نشان دهنده توجه دقیق «XTRIM» به جزئیات و تعهد به ارائه یک تجربه سفر برتر، متناسب با حرفه ای های تجاری است.

«XTRIM VX» به عنوان یک انتخاب پیچیده و همه‌کاره برای مسافران تجاری مدرن ظاهر می‌شود که ترکیبی بی‌نظیر از توانایی مدیریت نیروی خودرو، احساس راحتی در فضایی لوکس و فناوری‌های کاربردی را ارائه می‌دهد. این نه تنها انتظارات سفر تجاری لوکس را برآورده می کند، بلکه فراتر از آن می‌رود و با ایجاد استانداردی جدید، آنچه را که در جاده ها ممکن است بازتعریف می کند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895082

دیگر خبرها

  • خودروی تسلا مدل 3 – 2024 چه مشخصاتی دارد؟
  • خودرو تسلا مدل 3 – 2024 چه مشخصاتی دارد؟
  • کاربرد های مختلف باتری سیلد اسیدی
  • «اکستریم VX» انتخاب برتر برای سفرهای تجاری
  • کمک فنر سراتو سایپایی با کیفیت بالا و قیمت مناسب از کجا تهیه کنیم
  • (تصاویر) مقایسه سهند و شاهین؛ کدام خودرو بهتر است؟
  • ترکیبی از قدرت، امکانات لوکس و فناوری هوشمند؛ «اکستریم VX» انتخاب برتر برای سفرهای تجاری
  • مقایسه سهند و شاهین؛ مشخصات فنی و هر آنچه باید بدانید
  • مقایسه سهند و شاهین؛ مشخصات فنی و هر آنچه باید بدانید(+عکس)
  • مقایسه سهند و شاهین؛ مشخصات فنی، قیمت و هر آنچه باید بدانید(+عکس)