Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: تیم گل‌محمدی در شرایط خوبی بود و وقفه در لیگ برای پرسپولیس، مثل تایم‌اوت در والیبال است که جلوی امتیازگیری یک تیم را می‌گیرد. تاریخ انتشار: 07:40 - 18 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۳۵۱۸

بهروز سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در ارتباط با وضعیت فعلی تیم فوتبال پرسپولیس، اظهار داشت: پرسپولیس به احتمال ۹۹ درصد قهرمان لیگ نوزدهم می‌شود مگر اینکه اتفاق خیلی خاصی بیفتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سه بازی آینده این تیم هم روی کاغذ آسان است. شاگردان یحیی باید در تهران به مصاف پیکان و شاهین شهرداری بوشهر بروند و پس از آن در تبریز با ماشین‌سازی بازی می‌کنند که هر ۳ این دیدارها، دشوار نیستند.

وی در ادامه در خصوص مسیر پیش‌روی پرسپولیس برای قهرمانی در لیگ نوزدهم، تصریح کرد: درست است که شاهین شهرداری بوشهر با آمدن میشو کریستیچویچ شرایط خوبی پیدا کرده، اما اگر اتفاق خاصی نیفتد، پرسپولیس می‌تواند این تیم را شکست دهد و به همین دلیل می‌گویم که راه قهرمانی تیم یحیی هموار شده است.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس پیرامون شرایط فعلی تیم یحیی گل‌محمدی، افزود: پرسپولیس وضعیت خوبی دارد هرچند وقفه در مسابقات لیگ برتر برای پیشگیری از شیوع کرونا، مثل تایم‌اوت که جلوی امتیازگیری یک تیم را می‌گیرد، جلوی کسب امتیاز پرسپولیس را گرفت.

سلطانی در پایان در مورد تصمیم سازمان لیگ برای وقفه در مسابقات، خاطرنشان کرد: تعطیلی مسابقات برای کرونا تصمیم درستی بود، چون اگر یکی از بازیکنان هم به دلیل این ویروس دچار مشکل می‌شد، اتفاق بسیار بدی بود و واقعا ارزشش را ندارد. در شرایطی فعلی این حفظ سلامتی بازیکنان است که اولویت دارد نه برگزاری مسابقات.

بیشتر بخوانید: رأی فیفا در پرونده برانکو و پانادیچ صادر شد

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس بهروز سلطانی پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۸۱۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرانک پرتوآذر قهرمان کراس کانتری کلاس۲ جهانی اسپانیا شد

فرانک پرتوآذر بانوی پرافتخار دوچرخه‌سواری کشورمان که به همراه تیم باشگاهی پامپ فورپیس راهی مسابقات کراس کانتری کلاس ۲ جهانی اسپانیا شده است توانست به مقام قهرمانی این مسابقات دست پیدا کند. این برای اولین بار است که یک رکابزن آسیایی توانسته است مدال طلای چنین سطحی را کسب نماید.

پرتوآذر پس از پایان این رقابت‌ها به طور مستقیم به تیم ملی دوچرخه‌سواری کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا در کشور مالزی ملحق خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!
  • بانوی دوچرخه‌سوار کازرونی قهرمان مسابقات دوچرخه‌سواری کشور شد
  • تیم شهید نادری قهرمان جام ۳ جانبه روستایی نهاوند شد
  • معافیت ۲ قهرمان نامدار روسیه از شرکت در مسابقه انتخابی
  • معضل ۱۳۰ میلیارد تومانی درویش در پرسپولیس
  • پیشرفت فیزیکی مطلوب قطعه ۶ آزادراه تبریز- ارومیه/کاهش بار ترافیکی
  • فرانک پرتوآذر قهرمان کراس کانتری کلاس۲ جهانی اسپانیا شد
  • احتمال تغییرات در هیئت مدیره وجود دارد
  • مدیریت صحیح بانک مرکزی در شرایط فعلی / احتمال اصلاح نرخ دلار
  • پیغام ۴بازیکن مطرح: می خواهیم پرسپولیسی شویم | ۲ بازیکن مغضوب یحیی در مسیر بازگشت