Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ این روزها همه جا صحبت از جولان ویروس کروناست؛ ویروسی که از چین شروع شده و دامن خیلی از کشورها ازجمله ایران رو هم گرفته است. ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۸ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم‌ گروه استان‌ها، این روزها همه جا صحبت از جولان ویروس کروناست؛ ویروسی که از چین شروع شده و دامن خیلی از کشورها از جمله ایران رو هم گرفته است و از آغازین روزهای شیوع ویروس کرونا، شاهد خدمات و تلاش‌های خالصانه متولیان بهداشت و درمان و تیم‌های درمانی در جای جای ایران اسلامی بودیم که بی‌وقفه در صف اول مبارزه با ویروس کرونا، ایثار و فداکاری را سرلوحه کار خود قرار دادند و در این راه بشردوستانه از جان روی برگرداندند و دل در گرو صیانت و حراست از جسم و جان بی شمار انسان های مبتلا و دردمند بستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی‌تردید نقش‌آفرینی پزشکان، پیراپزشکان و پرستاران‌ سختکوش در درمان بیماران مبتلا و نیز تلاش در جهت ریشه‌کنی و مبارزه با ویروس کرونا آنقدر ستودنی و والاست که قلم از بیان این جانفشانی‌ها قاصر و الکن است؛ سفیدپوشان دلسوزی که شبانه روز برای کمک به هموطنان بیمار، عاشقانه تمام هستی خود را نثار نظام سلامت کردند.

اما این ویروس در حال گسترش است و مهم‌ترین دستورالعمل برای مقابله با کروناویروس، توسط مردم است و مردم باید در خانه‌ها و شهرهای خودشان بمانند، بهداشت فردی را رعایت کرده و از ارتباطات و حضور در تجمعات، پرهیز کنند. اطمینان داریم که اگر دو، سه هفته این موارد رعایت شود، شاهد معجزه در کشور و شکست کرونا خواهیم بود.

09:47| سازمان هواپیمایی کشوری دستور محدودیت پروازهای کیش را صادر کرد

پیرو تصمیم شورای عالی سلامت کیش و نامه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به معاون وزیر راه و شهرسازی، ضمن موافقت با محدود شدن پروازهای این جزیره، دستور منع فروش تور و بلیط صادر شد.

09:37| زنگ خطر «کرونا» در لرستان به صدا درآمد؛ وضعیت استان مطلوب نیست

استاندار لرستان گفت: از آنجا که در چند روز اخیر شیوع ویروس کرونا در استان رشد سریعی داشته وضعیت لرستان مطلوب نیست.

09:28| ممنوعیت پذیرش مسافران در هتل‌های مازندران؛ قرارگیری استان در کمربند قرمز کرونا

به رغم اینکه مسئولان استانی جلوی ورود مسافران به مبادی ورودی مازندران را گرفتند ولی متاسفانه هم اکنون این استان در کمربند قرمز کرونا قرار گرفته است.

09:21| تعداد مبتلایان کرونا در استان آذربایجان شرقی سه رقمی شد/ترخیص 43 بیمار پس از بهبودی کامل 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز از سه رقمی شدن مبتلایان کرونا در آذربایجان شرقی خبر داد و گفت: 43 بیمار کرونایی در استان تا امروز پس از بهبودی کامل ترخیص شده‌اند.

09:01| فرمانده سپاه کربلای مازندران: تا ریشه‌کنی کرونا کنار مردم ایستاده‌ایم

گروه استان‌ها ـ فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به کمبود کادر درمانی در بیمارستان‌های استان، گفت: سپاه پاسداران تا ریشه‌کنی کرونا در کنار مردم ایستاده‌ایم.

08:52| ضدعفونی مراکز اقامتی گیلان به علت شیوع کرونا؛ تمدید مهلت بازپرداخت تسهیلات واحدهای گردشگری

مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گیلان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، کلیه موزه‌ها و مراکز اقامتی استان گیلان ضدعفونی و دستورالعملی‌های لازم در قالب یک پروتکل به آنان ابلاغ شده است.

08:51| ضدعفونی معابر شهری و بیمارستان امام علی(ع) کرج توسط سپاه پاسداران و گروه‌های جهادی 

در ادامه مبارزه با ویروس کرونا معابر شهری و حیاط بیمارستان امام علی (ع) کرج توسط نیروهای جهادی و سپاه پاسداران ضدعفونی شد.

08:25| آمار مبتلایان به ویروس کرونا در کردستان به 63 نفر افزایش یافت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در استان از 56 به 63 نفر افزایش یافت.

08:24| آستان مقدس امامزاده حسن(ع) کرج توسط سپاه ضدعفونی شد ‌

با تلاش ناحیه بسیج امام حسین(ع) کرج آستانه مقدس امامزاده حسن(ع) کرج ضدعفونی شد.

08:21| بیمارستان صحرایی برای مبارزه با کرونا در ارومیه راه‌اندازی می‌شود

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: بیمارستان صحرایی برای مبارزه و پیشگیری از ویروس کرونا در ارومیه راه‌اندازی می‌شود.

انتهای پیام/ ز

R41362/P/S6,47,48,49,50,51,52,53,54,55,56,57,58,59,60,61,62,63,64,65,66,67,68,69,70,71,72,73,74,75,76,1188,1369,1433/CT7 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا ویروس کرونا ریشه کنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۸۲۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاشت ۸۰هکتار باغ زیتون در لرستان

مسئول بسیج سازندگی سپاه لرستان از کاشت ۸۰هکتار باغ زیتون توسط سپاه این استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، سرهنگ احسان جهان‌بخش، صبح امروز، در دورۀ منطقه‌ای آموزش و توانمندسازی تسهیلگران اقتصاد مقاومتی گفت: 80کیلومتر کانال آب‌بر در مزارع لرستان با اعتبار 20میلیارد تومان از ابتدای شیوع کرونا تاکنون احداث شده‌است.

او با بیان اینکه تمام اقدامات سپاه و بسیج سازندگی در راستای تحقق تولید و ایجاد اشتغال است، اضافه کرد: 812صندوق قرض‌الحسنه در لرستان فعال است.

اجرای 8طرح آب‌رسانی در روستاهای پلدختر توسط سپاه لرستان

مسئول بسیج سازندگی سپاه لرستان با اشاره به فعالیت 14تعاونی سپاه یادآور شد: سپاه این استان از افراد معرفی‌شده برای عضویت در صندوق‌های قرض‌الحسنه حمایت می‌کند.

جهان‌بخش با تأکید به عقب‌ماندگی‌های مداوم لرستان با وجود آب فراوان و خاک حاصلخیز متذکّر شد: اجرای طرح جهاد آب‌‎رسانی در جهت انتقال آب شرب به مناطق محروم این استان است.

او با بیان هدف‌گذاری برای احداث گلخانۀ 3200متری در لرستان، بیان کرد: 80هکتار باغ زیتون توسط سپاه این کاشت شده‌است و توسعۀ این باغ را در دستور کار داریم.

مسئول بسیج سازندگی سپاه لرستان با تأکید به فعالیت شبانه‌روزی برای رونق اشتغال در این استان، اعلام کرد: خدمت‌رسانی سپاه در 160 شهر در حال انجام است.

انتهای پیام/ 644

دیگر خبرها

  • کاشت ۸۰ هکتار باغ زیتون در لرستان
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • امروز در جایگاه به کرسی نشاندن شروط مقاومت ایستاده‌ایم
  • افزایش تعداد پروازهای فرودگاه شهرکرد
  • وعده صادق ابهت پوشالی رژیم صهیونسیتی را درهم شکست
  • برای حل مشکلات لرستان، تمام‌قد در کنار دولت ایستاده‌ایم
  • سپاه برای برطرف کردن مشکلات لرستان در کنار دولت ایستاده است
  • آبرسانی روستاهای لرستان با اختصاص اعتبار ۴۰۰میلیاردتومان طی امسال
  • کاشت ۸۰هکتار باغ زیتون در لرستان