Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، شهبازی، استاندار البرز در دیدار با جمعی از تولیدکنندگان استان، با اشاره به جلسه استانداران با وزیر کشور که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، گفت: در این جلسه به تشریح شرایط استان پرداختم چراکه البرز طبق فرمایش مقام معظم رهبری ایران کوچک نام گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: استقرار ۴ زندان، جمعیت یک میلیون نفری حاشیه نشین ها، سکونت اقوام مختلف کشور و تراکم بالای جمعیت، از جمله دغدغه‌های این استان است.

شهبازی گفت: متوسط تراکم جمعیت کشور حدود ۱۴ نفر در هر کیلومتر مربع است ولی این میزان در البرز ۵۲۲ نفر و همچنین در کرج و فردیس ۹ و ۱۰ هزار نفر در کیلومتر مربع است.

استاندار البرز افزود: تولیدکنندگان البرز در حوزه مواد ضدعفونی کننده و سایر اقلام پزشکی و دارویی برای مقابله با کرونا بسیار همراه بودند و تاکنون اقدامات بزرگی در این راستا رقم خورده است.

او با بیان این که در چین مردم برای کنترل شیوع کرونا وارد عمل شدند، گفت: گویا مردم ایران این بیماری را جدی نگرفته اند چراکه همچنان در حال سفر و حضور در معابر پرتردد هستند.

شهبازی گفت: سعی کردم بهترین اقدام و تصمیم را برای کاهش شیوع کرونا و مرگ و میر ناشی از آن داشته باشم، تاکنون هم پاسخ خوبی دریافت کرده ایم، بنابراین اهمیتی ندارد که حاشیه پردازان به دنبال چه چیزی هستند.

او افزود: تولید مواد ضدعفونی کننده در البرز به اندازه کافی بود، ولی متاسفانه سیستم توزیع بدرستی عمل نمی کرد.

استاندار البرز با بیان این که اکنون در شرایط جنگ با کرونا قرار داریم، گفت: تولیدکنندگان البرز در این برهه روسفید خارج شدند چون از ابتدا پای کار بودند.

انتهای پیام/د.خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری البرز ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۸۲۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید به صادرات گره بخورد/ نادرست بودن قطع برق چاه‌ها

نیکبخت  در جمع نخبگان، بهره‌برداران و تشکل‌های بخش کشاورزی شهرستان‌های گرمسار و آرادان در غرب استان سمنان، گفت: در نظام اسلامی مردم اصل هستند و در تولید باید جهش اتفاق بیفتد و دولت با مشارکت و همراهی مردم شعار سال را محقق می‌کند.

وی گفت: تولیدکننده باید بخشی از تولید خود را برای تازه‌خوری و بخش دیگری را برای فرآوری و بخشی را هم نیز برای صادرات بگذارد.

وی با بیان اینکه تولیدکنندگان به سمت صادرات حرکت کنند، ادامه داد: صادرات را باید به تولیدکننده آموزش دهیم و باید صادرات را به تولیدکننده گره بزنیم.

نیکبخت با بیان اینکه مردم ۲ دسته‌ هستند، یک دسته در حال تولید هستند و یک عده هم می‌خواهند بیایند و تولید کنند، گفت: باید زمینه تولید فراهم شود تا تولیدکنندگان چند برابر تولیدات فعلی خود را داشته باشند و نیاز است در این مسیر موانع را از سر راه تولیدکنندگان برداشته شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • کم آبی و کاهش رشد جمعیت از چالش‌های اصلی استان سمنان هستند
  • تولید به صادرات گره بخورد/ نادرست بودن قطع برق چاه‌ها
  • پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور
  • محدودیتی برای خرید مازاد تولید مرغ نداریم
  • سلامت خانواده و جوانی جمعیت مورد تاکید قرار گرفت
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • ارتش ۸ شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب کرده‌ است
  • چالش تعطیلی پنجشنبه‌ها به زنجان رسید!
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد