Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه در پیامی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین خلفی معاون قضایی قوه قضاییه را تسلیت گفت. تاریخ انتشار: 10:38 - 18 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۳۸۴۰

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان،  رئیس حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه در پیامی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین خلفی معاون قضایی قوه قضاییه را تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



متن پیام به شرح زیر است:

خبر تأسف‎بار ارتحال دوست و برادر عزیزم حضرت حجت الاسلام والمسلمین علی خلفی موجبات تأثر و اندوه اینجانب و همه همکاران را فراهم نمود. بدینوسیله درگذشت آن فقید سعید را محضر رئیس معظم قوه ‎قضاییه و معاونین محترم تسلیت عرض نموده و ضمن آرزوی غفران واسعه الهی برای آن مرحوم، از ایزد متعال برای خانواده ایشان صبر جمیل و اجر جزیل را خواستارم.

بیشتر بخوانید:

معاون فرهنگی قوه قضاییه درگذشت حجت الاسلام والمسلمین خلفی را تسلیت گفت

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حجت الاسلام خلفی عبداللهی درگذشت حجت الاسلام قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۸۲۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعزیه‌خوان باسابقه خمین درگذشت/ پیام تسلیت مدیرکل هنرهای نمایشی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل هنرهای نمایشی، در پی درگذشت نصرت الله میرزایی از شبیه خوانان پیشکسوت استان مرکزی، کاظم نظری، مدیر کل هنرهای نمایشی طی پیامی، این فقدان را به جامعه هنری و خانواده وی تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است:

«از گیر و دار روز قیامت مرا چه باک/ خود را فکنده‌ام به کمند تو یا حسین (ع)

با نهایت تاسف و تاثر، درگذشت جانگداز خادم الحسین(ع) کربلایی نصرت‌الله میرزایی که عمری را به مدیحه سرایی اهل بیت (ع) در کسوت شبیه‌خوانی پرداخته بود خدمت خانواده محترم و جامعه شبیه‌خوانان استان تسلیت و تعزیت عرض کرده و از خداوند منان برای آن مرحوم غفران و رحمت واسعه و برای بازماندگان صبر مسئلت می‌کنم.

مرحوم میرزایی در هنر شبیه‌خوانی صاحب اندیشه‌ای هنرمندانه و کوله‌باری از تجربه بود. بی‌شک او بخش مهمی از روند جریان‌سازی در هنر ارزشمند شبیه‌خوانی این سرزمین کهن محسوب می‌شد.»

کد خبر 6086462 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت فرمانده سپاه الغدیر در پی درگذشت مادر شهیدان نیرنگ
  • نماینده سابق مجلس عزادار شد /پیام لاریجانی
  • مسئولان قضایی با اهالی فن در موضوعات مختلف مشورت کنند
  • مسئولان قضایی با متخصصین و اهالی فن در موضوعات مختلف مشورت کنند
  • ما مسؤولان قضائی گاهی ناچاریم از یک امر مباح هم اجتناب کنیم
  • رئیس قوه قضائیه: نباید از وجود اختلافات و به میدان آمدن سلیقه‌های مختلف هراسید
  • اژه‌ای: مسیر تحول و تعالی در دستگاه قضا مسیری سخت و دشوار است
  • توضیحات اژه‌ای درباره معاون اول قوه قضاییه
  • اژ‌ه‌ای: مسئولان قضایی باید خیلی مراقبت کنند
  • تعزیه‌خوان باسابقه خمین درگذشت/ پیام تسلیت مدیرکل هنرهای نمایشی