Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم پیشین سالزبورگ خیلی زود به ماشین گلزنی دورتموند تبدیل شد. 

طرفداری- تورگان هازارد با لحن شوخ طبعانه گفته است ارلینگ هالند باید دست از خودخواهی بکشد و بیشتر پاس گل بفرستد.

به گزارش سایت گل، هالند در 7 بازی بوندسلیگایی موفق به ثبت 9 گل شده است ولی در جریان برد 2-1 دورتموند مقابل بروسیا مونشن گلادباخ روی گل ابتدایی، در نقش گل‌ساز ظاهر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دومین پاس گل بوندسلیگایی این مهاجم نروژی از زمان انتقال به وستفالن بود و وینگر تیم ملی بلژیک از ارسال پاس گل‌های بیشتر توسط هالند استقبال می‌کند.

به نظرم هالند باید پاس گل بفرستد. او بیش از حد گلزنی می‌کند! گاهی اوقات هم خوب می‌شود که پاس گل ارسال کنی. دفعه قبل من برایش پاس گل فرستادم و حالا او جبران کرد؛ پس بی حساب شدیم و 1-1 برابر هستیم. دفعه بعد، من دوباره برایش پاس می‌فرستم. 

این اولین بازی هازارد در خانه گلادباخ پس از جدایی از آن تیم در تابستان گذشته بود. این بازیکن 26 ساله که بیشترین پیروزی در نبردهای درون زمین را داشت و به طور مشترک بیشترین شوت درون چارچوب را زد، به نوعی به خاطر درخشش خود مقابل تیم سابقش احساس ندامت می‌کرد. 

همیشه چنین بازگشتی خاص است. اولین بار است که به اینجا بر می‌گردم و البته دوران خیلی خوبی در اینجا داشتم. همه افراد حاضر در اینجا را دوست دارم ولی متاسفم؛ حالا بازیکن دورتموند هستم و باید از منافع این تیم دفاع کنم.  

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پاس گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۸۲۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش خیره‌کننده: ستاره چلسی به هالند رسید

به گزارش "ورزش سه"، چلسی شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه استمفوردبریج روبروی اورتون به میدان رفت و در یک بازی تماشایی و به یاد ماندنی موفق شد این تیم را با نتیجه پر گل 0-6 شکست دهد.

پالمر ستاره بی چون و چرای تیمش در این بازی بود و موفق شد چهار گل از پنج گل تیمش را به ثمر برساند و نقش مهمی را در کسب سه امتیاز ارزشمند این بازی ایفا کند و علاوه بر این توانست یک رکورد شخصی را هم به نام خودش ثبت کند که اهمیت بسیاری برای او خواهد داشت. 

این ستاره جوان انگلیسی با چهار گلی که در بازی شب گذشته به ثمر رساند به هالند در صدر جدول بهترین گلزنان حال حاضر لیگ برتر رسید و در کنار او رقابت سختی را برای کسب جایزه کفش طلایی که به بهترین گلزن هر فصل اهدا خواهد شد می‌جنگد. 

هالند و پالمر با 20 گل زده در صدر این جدول قرار دارند، اولی واتکینز از چلسی با 19 گل دوم است و محمد صلاح هم با 17 گل زده در این فصل در جایگاه سوم قرار دارد.»

دیگر خبرها

  • درخشش خیره‌کننده: ستاره چلسی به هالند رسید
  • بهار نکوی شجاعیان در تیمِ شجاعی
  • کورس آقای گلی لیگ برتر؛ کول پالمر به ارلینگ هالند رسید
  • آمار شگفت‌انگیز کول پالمر در چلسی؛ ظهور یک ستاره پس از ادن هازارد
  • جهان فوتبال به یک رقابت بزرگ جدید احتیاج دارد
  • عکس‌| استایل متفاوت و وایکینگی ارلینگ هالند
  • پدر ارلینگ هالند خطاب به روی کین: پسرم همچنان بهترین گلزن است
  • کنایه پدر هالند به کین و کاراگر: او بهترین گلزن است
  • پیش‌بینی به سبک مدافع پرسپولیس
  • گل ارلینگ هالند به لوتون تاون از روی نقطه پنالتی (منچسترسیتی 3-0 لوتون تاون)