Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدمحمود هادیان مسئول نمایندگی محیط زیست میاندورود گفت: با هماهنگی شهرداری و دهیارای‌ها عملیات آهک پاشی و ضدعفونی معابر عمومی یا انجام شده یا در حال انجام است همچنین در واحدهای صنعتی نیز این اقدامات انجام می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدمحمود هادیان در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ با اشاره به شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: برای مقابله با این ویروس همه ما باید تعامل و همکاری داشته باشیم و توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی بیان کرد: برای مقابله با این ویروس اقدام به توزیع ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده به ماموران اجرایی کردیم.

مسئول نمایندگی محیط زیست میاندورود با بیان اینکه ورود مسافران و بازدیدکنندگان به پناهگاه حیاط وحش دشت ناز ممنوع شده است، خاطرنشان کرد: گشت و کنترل نیروهای ما همچنان ادامه دارد و با تمام تجهیزات پزشکی لازم و رعایت نکات بهداشتی این کار انجام می‌شود.

هادیان به مردم توصیه کرد بعد از استفاده از لوازم بهداشتی حتما آنها را در ظروف درب بسته یا نایلون‌های پلاستیکی بگذارند و به داخل سطل‌های زباله درپوش‌دار بیندازند تا به صورت درست جمع آوری و معدوم شود.

وی افزود: گاها دیده می‌شود که دستمال‌های کاغذی در اطراف خیابان‌ها انداخته می‌شود یا اینکه از داخل خودرو به بیرون پرت می‌کنند که تاکید می‌کنیم برای حفظ سلامت عموم جامعه از چنین اقداماتی پرهیز شود.

هادیان درباره ضدعفونی معابر عمومی و کارخانه‌ها و شرکت‌ها، گفت: با هماهنگی شهرداری و دهیارای‌ها عملیات آهک پاشی و ضدعفونی معابر عمومی یا انجام شده یا در حال انجام است همچنین در واحدهای صنعتی نیز این اقدامات انجام می‌شود.

مسئول نمایندگی محیط زیست میاندورود در پایان با اشاره به هفته درختکاری، اظهار کرد: با هماهنگی منابع طبیعی و در راستای توسعه فضای سبز معابر عمومی و واحدهای صنعتی با مشارکت منابع طبیعی و با درخواست تعدادی از واحدهای صنعتی شهرستان، نسبت به کشت نهال در این واحدها اقدام شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: ضدعفونی معابر عمومی واحدهای صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۸۳۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود ایرانی شامگاه چهارشنبه در جلسه وبینار بررسی تامین ارز واحدهای صنعتی اردبیل اظهار کرد: برای تولید کننده واقعی در اردبیل امکانات فراهم است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت موضوع تامین ارز مورد نیاز واحدهای صنعتی برای تهیه مواد اولیه، قطعات مصرفی و ماشین آلات در سال جهش تولید به ویژه تولید کالاهای صادراتی اداره کل صمت پیگیری و اقدامات لازم را به عمل می آورد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل افزود: برای رفع مشکلات احتمالی واحدهای صنعتی استان جلسات مستمری را برگزار می کنیم تا با برنامه ریزی و مشورت مسائل و مشکلات را حل کنیم.

ایرانی با تاکید بر تحقق ارتقای جهش صنعتی استان اردبیل تصریح کرد: نشست صمیمی با صاحبان صنایع و پیگیری مشکلات فعالان اقتصادی استان در دستور کار است و با حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی و همفکری مجموعه صنعت، معدن و تجارت با بخش خصوصی برای گسترش تولیدات و افزایش اشتغال پایدار و توسعه صادرات تلاش می کنیم.

وی با اشاره بر تلاش و برنامه ریزی مدون مجموعه صنعت، معدن و تجارت استان، برای توسعه فعالیت‌های تولیدی صنعتی و تجاری گفت: به صورت هفتگی با تشکیل کارگروه تسهیل و برگزاری نشست های صمیمی با مدیران واحدهای تولیدی بازدید دوره ای و مستمراز واحدهای صنعتی و احصای مشکلات مجموعه های تولیدی به دنبال رفع موانع احتمالی تولید و تسهیل امر سرمایه گذاری در استان هستیم.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل بیان کرد: با افزایش میزان صادرات استان، میزان تخصیص ارز نیز افزایش خواهد یافت که مدیران واحدهای تولیدی باید در این زمینه نهایت تلاش خود را به کار گیرند.

کد خبر 6088175

دیگر خبرها

  • مدیریت اجرایی استان زنجان خود را مدیون مردم می‌داند
  • چگونه آب لیموی اصل را از تقلبی تشخیص دهیم؟
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • بررسی واگذاری بناهای تاریخی مناطق روستایی به دهیاری‌ها/اختصاص تسهیلات کم بهره جهت بازسازی بناها
  • شهرداری‌ها در انتظار سهم خود از مالیات
  • دفتر همکاری مشترک دانشگاه صنعتی شریف و اتکا افتتاح شد
  • حل مسئله پسماند شهرستان دیر نیازمند عزم همگانی است
  • آب گرفتگی معابر عمومی در روستای منصوریه دستگردان 
  • صادرات ۹ میلیارد دلاری استان تهران
  • بررسی مشکلات چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بوکان