Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست-رئیس اتحادیه نانوایان حجیم و نیمه حجیم صنعتی گفت: نانوایان این صنف با رعایت نکات بهداشتی با تجهیزات ویژه به طبخ نان مشغول هستند.

محمدجواد کرمی رئیس اتحادیه نانوایان حجیم و نیمه حجیم صنعتی با اشاره به شرایط پخت نان های حجیم و نیمه حجیم در بحران شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: نانوایان این صنف با رعایت نکات بهداشتی با تجهیزات ویژه به طبخ نان مشغول هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتحادیه نانوایان حجیم و نیمه حجیم صنعتی با اشاره به اینکه کمبودی در آرد و گندم وجود ندارد، تصریح کرد: هیچ یک از نانوایی ها با مشکل کمبود آرد مواجه نیستند و آردها به صورت آزاد و یارانه ای در اختیار آن ها قرار می گیرد.

کرمی در پاسخ به این سوال که افزایش قیمتی برای نان‌های حجیم در سال آینده وجود دارد یا خیر؟ افزود: از هم اکنون نمی‌توان پیش بینی کرد چرا که اگر دولت، افزایش قیمتی برای گندم داشته باشد به طور قطع، این امر می‌تواند بر قیمت نان هم تاثیر گذار باشد.

رئیس اتحادیه نانوایان حجیم و نیمه حجیم صنعتی در ادامه گفت: نان‌های حجیم و نیمه حجیم، یکی از نان‌های پرمصرف در جهان است که با رشد شهر نشینی در ایران، تولید و مصرف آن ها، رونق یافته و عرضه آن بیشتر شده است.

کرمی در پایان گفت: مردم در صورت مشاهده هر گونه افزایش نرخ و فروش با قیمت‌های غیرمتعارف، آن را به نزدیکترین اتحادیه نانوایی خود اطلاع دهند تا بتوان به آن رسیدگی کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب ها: نان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: نان رئیس اتحادیه نانوایان حجیم و نیمه حجیم صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۸۳۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک واحد قصابی در شهرستان آوج

اصلانی رئیس اداره دامپزشکی شهرستان آوج گفت: در راستای نظارت‌های بهداشتی بازرسان اداره دامپزشکی شهرستان آوج از مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی، یک باب قصابی به دلیل کشتار غیر مجاز دام پلمب شد.

وی افزود: ذبح دام فقط باید در کشتارگاه انجام شود تا مراحل معاینه دام زنده قبل از کشتار و بازرسی بهداشتی لاشه دام در کشتارگاه انجام و پس از تایید سلامت وارد مراکز عرضه شود.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان آوج به عموم مردم توصیه کرد: در هنگام خرید گوشت قرمز به مندرجات لیبل روی لاشه دقت کنند که تاریخ مصرف آن منقضی نشده باشد و در صورت مشاهده تخلف مراتب را از طریق شماره تلفن ۴ رقمی ۱۵۱۲ با اداره کل دامپزشکی در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد رعایت شود
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق در اشتهارد
  • ضرورت افزایش سهمیه آرد در فصل گردشگری سراب
  • فیلم| تنور رئیس اتحادیه نانوایان مشهد سرد شد!
  • پلمب یک واحد قصابی در شهرستان آوج
  • نمای شیشه‌ای ساختمان‌ها دهن کجی به اصول معماری است
  • دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت
  • در معابر لغزنده پایتخت فاصله طولی را رعایت کنید
  • رعایت توصیه‌های بهداشتی، ضامن تولید واحدهای مرغداری است