Web Analytics Made Easy - Statcounter

گادرانی می گوید تعطیلی لیگ به ضرر شاهین بوده است.

طرفداری- لوکا گادرانی، مدافع گرجستانی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر می گوید او و هموطنش در شاهین، نمی‌توانند به کشورشان بازگردند.

لوکا گادرانی در گفت‌وگو با تسنیم، درباره مشکل او و ماکسیم کویلیتایا (دروازه‌بان شاهین شهرداری بوشهر) برای بازگشت به کشور گرجستان اظهار داشت:

ما نمی‌توانیم به کشورمان بازگردیم و منتظریم در این باره به ما کمک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مقطع زمانی، خروج از ایران به دلیل شیوع ویروس کرونا ممکن نیست و مسئولان گرجستان هم می‌ترسند که ما این بیماری را داشته باشیم و به سایر مردم منتقل کنیم. حدود یک ماه مسابقات تعطیل شده است و ما می‌خواهیم به گرجستان بازگردیم.

وی درباره وضعیت تیم شاهین شهرداری بوشهر و تمرینات این تیم تصریح کرد:

اکنون تمرین نداریم و نمی‌دانیم تمرینات را ادامه دهیم یا خیر.

مدافع شاهین شهرداری بوشهر درباره شیوع ویروس کرونا در کشور گرجستان گفت:

گفته شد چند نفر از ایران و ایتالیا، این ویروس را به گرجستان منتقل کرده‌اند، اما تمام بیماران در کشورمان در قرنطینه هستند. بیماران خارج از شهر، در اماکن ویژه و همراه پزشکان هستند و فقط یک بیمار شرایط سختی دارد. پروازهای گرجستان با کشورهای دارای کرونا بسته شده است و دولت تلاش می‌کند راهی برای بازگشت ما به کشورمان پیدا کند.

گادرانی در این باره که شاگردان میشو کریستیچویچ از تعطیلی کرونایی بسیار ضرر کردند، خاطرنشان کرد:

بله. تیم ما شرایط خیلی خوبی داشت و از این تعطیلی ضرر کردیم، اما سلامتی ما در خطر است. کرونا برای شاهین، سایر تیم‌ها و همه شغل‌ها بد بود. باید با کرونا بجنگیم و این ویروس را ریشه‌کن کنیم. سلامتی از کار خیلی مهمتر است.

وی در این باره که آیا به دعوت به تیم ملی گرجستان امیدوار است یا خیر، بیان کرد:

اگر در همه بازی‌های شاهین به میدان بروم و عملکرد خوبی داشته باشم، هیچ‌چیز غیرممکن نیست. من مدافع مرکزی هستم، نه مدافع چپ یا هافبک دفاعی. با این حال سرمربی از من خواست که در این پست‌ها به او کمک کنم و این کار را انجام دادم. دوست دارم که به پست قبلی خودم بازگردم.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: شاهین شهرداری بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۸۳۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار دامپزشکی گناباد در خصوص شیوع بیماری تب مالت

 
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس شبکه دامپزشکی گناباد گفت: تب مالت بیماری هزار چهره و مشترک بین انسان و دام است.

دکتر متقی با بیان اینکه دام مبتلا باکتری را از راه شیر، ادرار و ترشحات در هنگام زایمان و سقط می‌تواند منتشر کند، افزود: این بیماری در انسان علائم مختلفی دارد که می‌توان به تب مواج، افسردگی، عرق شدید، سردرد ضعف، کاهش وزن، درد کمر، پشت و مفاصل است که ممکن است پس از چند هفته تا چند ماه از بین برود و در برخی افراد مزمن شده و اثرات آن تا چندین سال ادامه یابد.

وی گفت: توصیه می‌شود برای جلوگیری از بیماری تب مالت شیر را قبل از مصرف به مدت ۵ دقیقه به طور کامل بجوشانند و یا از شیر و لبنیات به صورت پاستوریزه استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • هشدار دامپزشکی گناباد در خصوص شیوع بیماری تب مالت
  • خطر نادیده انگاری پاندمی‌های جدید
  • خطر نادیده انگاری پاندمی های جدید
  • سندروم پس از کرونا چیست؟
  • هشدار متخصصان درباره همه‌گیریِ بعدی جهانی
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • درمان هپاتیت سی رایگان شد/ تخمین وجود ۲۰۰۰۰۰ بیمار در ایران
  • مراقب بیماری‌ها با منشأ اشعه رادیواکتیو باشیم
  • شیوع 3 بیماری از داخل افغانستان به ایران/ زنگ هشدار در خراسان رضوی به صدا درآمده است