Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام حسین‌پور با تاکید بر اینکه مردم نباید در بلاها و سختی‌ها از لطف خدا و اهل‌بیت (ع) ناامید شوند گفت: سلامتی و لطف خدا و اهل‌بیت (ع) شامل حال مردم شده اما برخی بدون درنظر گرفتن سلامت جسم و روح از خدا و مرگ غافل و ناشکر نعمت‌های الهی شده‌اند.

«حجت‌الاسلام علی‌رضا حسین‌پور» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، با بیان اینکه در معرفی مولود کعبه، خداوند متعال در قرآن کریم به توصیف ولی‌الله الاعظم پرداخته است و آیات متعددی بنابر نظر دانشمندان شان نزولشان وجود ذی وجود حضرت علی (ع)  است اظهار کرد: در آیه‌های منزلت، ولایت، لیله‌المبیت و آیه‌های آغاز کننده سوره مبارکه انسان، دلایلی مستحکم بر جایگاه والای حضرت علی ابن ابیطالب (ع) بعد از پیامبر اکرم (ص) وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاد حوزه و دانشگاه به روایاتی در خصوص ضعف ایمان پیش از ظهور امام زمان (عج) اشاره کرد و افزود: سالیان متمادی در میلاد و شهادت اهل‌بیت (ع) مراسم‌های فراوانی برگزار شده اما متاسفانه با خدشه‌دار شدن اعتقادات مردم، در آستانه ولادت با سعادت مولود کعبه تمام مراسم‌های جشن این حضرت لغو شده و با داشتن رعب و وحشت نسبت به خداوند و اهل‌بیت (ع) اعتقاد آنها کاهش یافته است.

 

وی اذعان داشت: بنابر تصریح قرآن کریم بلاها جزء لاینفک دار فانی دنیا هستند و ۱۲۴ هزار پیامبر و ۱۴ معصوم در این دنیا مورد ابتلا قرار گرفته، بیمار شده و در تنگنای مالی قرار گرفته اند و حتی بعضی از اهل‌بیت (ع) با سم مهلک به شهادت رسیده‌اند.

 

حجت‌الاسلام حسین‌پور تصریح کرد: یک عمر زندگی همراه با سلامتی به لطف خدا و اهل‌بیت (ع) شامل حال مردم شده و از سلامت جسم و روح برخوردار هستند اما متاسفانه برخی از خدا و مرگ غافل و ناشکر نعمت‌های الهی شده‌اند.

 

وی بیان کرد: در شب و روز میلاد اهل‌بیت (ع) درب‌های رحمت الهی به روی همگان باز است و استمداد و توسل به حضرت علی ابن ابیطالب (ع) به اذن خداوند متعال، دافع بلا و جاذب رحمت الهی است.

 

این استاد حوزه و دانشگاه اضافه کرد: مردم نباید در بلاها و سختی‌ها از لطف خدا و اهل‌بیت (ع) ناامید شوند و در روایت‌ها نیز آمده که هنگام بلا به درگاه خداوند تضرع و زاری کنند و باید همانند فردی که در حال غرق شدن است، دعا کنند.

 

پایان پیام/661

منبع: شبستان

کلیدواژه: یاس و ناامیدی میلاد حضرت علی علیه السلام نعمت های الهی استاد حوزه و دانشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۸۴۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوزونیدیس: در تیم من، قرار گرفتن بین 11 نفر اصلی کار بسیار سختی است / فیلم

صحبت های مارینوس اوزونیدیس، سرمربی گل گهر را مشاهده می کنید.

دانلود (20.9MB)

دیگر خبرها

  • تن‌هاخ: گارناچو از من عذرخواهی کرد
  • دشمن از نیرومندی سپاه پاسداران ترس دارد
  • دفاع از شرف و پرچم مقدس است/ایران پاسخ غرورآمیزی به اسراییل داد
  • دفاع از شرف، مردم و پرچم مقدس است
  • عهد و پیمان مردم ایران با آرمان‌های انقلاب تا همیشه محکم است
  • کمالوند: باخت برابر پرسپولیس را به گردن می‌گیرم/ برای بقای صنعت نفت در لیگ ناامید نیستیم
  • واکنش ‌آیت‌الله سعیدی به حمله موشکی ایران به اسرائیل
  • اوزونیدیس: در تیم من، قرار گرفتن بین 11 نفر اصلی کار بسیار سختی است / فیلم
  • ماجرای باردار شدن مجری جنجالی تلویزیون | پروسه سختی را طی می‌کردم، ولی...
  • اوکراینی‌ها از آمریکا ناامید شده‌اند