Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم والیبال دختران نوجوان کشورمان گفت: با شرایط پیش آمده و حذف اردوهای تیم در سال ۹۸ کار سخت‌تر و فشرده‌تری در سال جدید داریم. ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰ ورزشی ورزش زنان نظرات - اخبار ورزشی -

فاطمه خمسه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، پس از حذف اردوها و مسابقات والیبال در سال 98 اظهار داشت: سه تا چهار مرحله از اردوهای تیم دختران نوجوان ایران قرار بود امسال برگزار شود تا با توجه به حساسیت زیاد رده سنی پایه در سال جدید تمرینات اصلی را انجام بدهیم که به دنبال شیوع ویروس کرونا با تعطیلی اردو و مسابقات مواجه شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این مطلب که سلامتی شاگردانش مهم است، گفت: کار خیلی حساس و مهمی داریم و هدف‌مان ارتقای سطح والیبال بانوان است که با تعطیلی اردوها در سال 98 زمان کمتری برای آماده‌سازی داریم، چون کار خیلی سخت می‌شود و ما اگر زمان بیشتری برای آماده‌سازی ملی‌پوشان داشتیم، به هدف‌مان نزدیک‌تر می‌شدیم.

سرمربی تیم والیبال باریج اسانس همچنین ضمن ابراز مخالفت با تصمیم سازمان لیگ فدراسیون برای اعلام نتایج تیم‌ها بعد از لغو مسابقات گفت: اگر مسابقات لیگ به صورت رفت و برگشت انجام می‌شد و دو سه بازی تا پایان لیگ باقی مانده بود، تصمیم خوبی بود، اما در شرایطی که قرار بود مرحله پلی‌آف را برگزار کنند نباید این کار را می‌کردند، چون نتایج در مرحله پلی‌آف فرق می‌کند و تیم‌ها امید بیشتری برای کسب عنوان قهرمانی دارند.

وی ادامه داد: به نظر من اگر مرحله پلی‌آف برگزار می‌شد، شاید نتایج فرق می‌کرد و سه چهار تیم می‌توانستند برای جام باشگاه‌های آسیا اعلام آمادگی کنند و فدراسیون می‌توانست در پایان این رقابت‌ها یک تیم را معرفی کند.

موافقت با حضور تیم والیبال بانوان سایپا در جام باشگاه‌های آسیا

 

انتهای پیام/

R1351/P/S3,31,32/CT1 واژه های کاربردی مرتبط والیبال بانوان ایران والیبال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: والیبال بانوان ایران والیبال والیبال بانوان ایران والیبال والیبال بانوان پلی آف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۸۵۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوزدهمین دوره مسابقات قرآنی مرحله استانی در اسفراین برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ در این دوره از مسابقات که تعداد ۹۶ نفر از دانش آموزان مقطع متوسطه از سراسر استان با نیاز‌های ویژه حضور داشتند.
در رشته‌های انشای نماز، قرائت قرآن، احکام و اذان و نهج‌البلاغه بصورت کتبی و عملی در دو بخش خواهران و برادران با یکدیگر به رقابت پرداختند که برگزیدگان این دوره از مسابقات به مرحله کشوری در مرداد ماه برگزار می‌شود راه خواهند یافت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شاهکار اسکواش‌ بازان ایران در قطر
  • قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور
  • پائز نیامده ذوق این بازیکن را کور کرد!
  • راه یابی نمایندگان کشورمان به مرحله پایانی اسکواش قطر جونیور
  • شاهکار اسکواش‌بازان با حضور سفیر ایران در قطر
  • اولین نشست حلقه «بچه‌های ایران آینده» در فرهنگسرای نهج‌البلاغه
  • باشگاه شطرنج نخبگان گیلان قهرمان لیگ بانوان شد
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم
  • نوزدهمین دوره مسابقات قرآنی مرحله استانی در اسفراین برگزار شد
  • کشفیا: در والیبال نشسته بیشتر از آقایان به بانوان توجه کردیم/ دلایل ناکامی در انتخابی المپیک شناسایی می‌شود