Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره تبلیغات شهرستان علی‌آبادکتول که سالها در جبهه فرهنگی تعامل خوبی با مردم و رسانه‌ها داشت بر اثر بیماری دعوت حق را لبیک گفت مردی که در جبهه فرهنگی همواره خستگی‌ناپذیر بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‌الاسلام سید علی حسینی رئیس اداره تبلیغات شهرستان علی‌آبادکتول که سالها در جبهه فرهنگی تعامل خوبی با مردم و رسانه‌ها داشت بر اثر بیماری دعوت حق را لبیک گفت مردی که در جبهه فرهنگی همواره خستگی‌ناپذیر بود و در زمان حیات توانست گوشه‌ای از گنجینه‌های ناب «شهید شاخص بسیج رسانه گلستان» را به مردم معرفی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام حسینی که او را به عنوان رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان علی‌آبادکتول می‌شناختیم چند روز پیش به دلیل بیماری دعوت حق را لبیک گفت، باور این خبر کمی سخت بود چراکه دیگر شاهد گنجینه‌های ناب شهید شاخص بسیج رسانه استان گلستان در میان ما نیست.

حجت الاسلام سیدعلی حسینی یکی از مسوولانی است که در سنگر تبلیغ دین، فرهنگ، ایثار و شهادت، مردم‌داری، امر به معروف و نهی از منکر در حد توان به مردم این استان و شهرستان علی‌آبادکتول خدمت کرد، ساده و بی‌تکلف بود و همین ساده‌زیستی از او به عنوان مبلغ دینی و یک شخصیت فرهیخته ساخته بود.

یکی از خصلت‌های این مسوول ساده‌زیست در رکاب ولایت ماندن بود، همیشه به اهالی رسانه تاکید داشت هیچگاه از مسیر ولایت فاصله نگیرند و اگر می‌خواهیم راه پیروزی نصیبمان شود به فرامین مقام معظم رهبری عمل کنیم.

حجت‌الاسلام حسینی در اکثر برنامه‌هایی که با محوریت رسانه برگزار می‌شد حضور فعال داشت، قوت قلب رسانه‌ها بود و به فعالیت مداوم در عرصه فرهنگ و تبلیغ دین بسیار متعصب بود شاید همین ویژگی سبب شده تا فعالیت‌ها و خدمات اجتماعی و دینی‌اش بیشتر در خاطره‌ها نقش ببندد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان نیز با صدور پیامی درگذشت، رئیس اداره تبلیغات اسلامی علی آبادکتول را تسلیت گفت.
حجت‌الاسلام نورالله ولی‌نژاد، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان با صدور پیامی، درگذشت حجت‌الاسلام، سیدعلی حسینی رئیس اداره تبلیغات اسلامی علی‌آبادکتول را تسلیت گفت.

در این پیام تصریح شده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
انّا لله و انّا الیه راجعون
با تاثر و تأسف فراوان درگذشت همکار مجاهدم، فرزند عالم ربانی، برادر شهید شاخص رسانه، جناب حجت‌الاسلام والمسلمین آقای حاج سید علی حسینی رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان علی‌آبادکتول را به محضر ریاست محترم تبلیغات اسلامی کشور، بیت معزز و مصیبت دیده، مردم ولایت‌مدار علی‌آبادکتول، علماء، هم سنگرانش در سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه های علمیه و همه‌ی دوستان و ارادتمندان ایشان تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم.
یقیناً خدمات ارزنده‌ی آن فقید سعید، چه در محیط کار و چه در عرصه‌های فرهنگی، تبلیغی و اجتماعی که عمر با برکتش را در این صرف کرده است، مایه علوّ درجات این روحانی عالیقدر خواهد بود انشاءالله.
از خدای متعال برای آن عزیز سفر کرده، رحمت و غفران الهی و همنشینی با مجاهدان راه حق و برای خانواده و دوست‌دارانش صبر و اجر را مسئلت می‌کنم.
انتهای پیام/83019

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید فرهنگ رسانه گلستان شهرستان علی آبادکتول رئیس اداره تبلیغات تبلیغات اسلامی جبهه فرهنگی حجت الاسلام علی حسینی شهید شاخص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۸۵۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور : گلستان باید الگوی برجسته وحدت معرفی شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد حاج علی اکبری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور امروز در همایش منطقه ای ائمه جمعه منطقه یک کشور در گلستان گفت : با خردمندی و بصیرت مثال زدنی شاهد تحقق و توسعه وحدت میان شیعه و سنی در استان گلستان هستیم و این استان باید به عنوان الگویی برجسته برای همه معرفی شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد حاج علی اکبری افزود : پیام اجلاس منطقه ای، وحدت است و معنایش این است که باید هم افزایی فکری ، برنامه ای و امکاناتی شکل بگیرد.

دیگر خبرها

  • آسمانی شدن مادر شهید در رحیم آباد
  • انقلاب اسلامی بر دنیا تاثیر گذاشته است
  • ایثارگری‌های جبهه مقاومت ‌برای نسل جدید بازگو شود
  • رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور : گلستان باید الگوی برجسته وحدت معرفی شود
  • هیئات مذهبی بازوی قوی در تدوین برنامه‌های تبلیغات اسلامی است
  • دبیر بیست‌ودومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران منصوب شد
  • جشنواره حضرت خدیجه (س) در کردستان برگزار می‌شود
  • حضور جبهه‌ای در رسانه کشور وجود ندارد
  • معرفی شهید الیاس ارجمند بعنوان شهید شاخص بسیج عشایری کشور
  • تشکیل جبهه هنری و رسانه‌ای در سطح محور مقاومت و جهان ضروری است