Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@09:05:57 GMT

تصادف در اتوبان بابایی زن جوان را به کام مرگ کشاند

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۸۵۹۴۱

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران از تصادف میان یک خودروی سواری و یک کمپرسی در اتوبان شهید بابایی خبر داد.
به گزارش مهر، جلال ملکی در خصوص وقوع یک تصادف در شرق تهران گفت: شب گذشته حوالی ساعت ۱۲ وقوع یک فقره تصادف به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهر تهران اعلام شد.

وی افزود: با بررسی پیام اعلام شده مشخص شد که حادثه در انتهای اتوبان بابایی در نزدیکی دور برگردان خجیر رخ داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملکی گفت: مأموران آتش نشانی از دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند و مشخص شد یک دستگاه خودروی سواری مزدا با یک دستگاه کمپرسی مخصوص حمل نخاله برخورد کرده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران افزود: شواهد حکایت از آن داشت که قسمت موتور خودروی مزدا شعله‌ور شده و یک مرد و زن جوان حدود ۳۰ ساله در خودرو محبوس شده اند.

وی ادامه داد: بلافاصله آتش نشانان مشغول خاموش کردن شعله‌های آتش شدند و پس از اطفای حریق بلافاصله راننده از خودرو بیرون کشیده شد و آتش نشانان برای نجات خانم جوان دست به کار شدند.

ملکی افزود: آتش نشانان پس از بریدن بخش‌های مختلف اسکلت خودرو، زن جوان که وضعیت وی بد بود و جراحت بالایی داشت را از خودرو خارج و تحویل عوامل اورژانس دادند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران تصریح کرد: متاسفانه بعد از معاینه این فرد مشخص شد که وی فوت کرده و جان خود را از دست داده است.

ملکی گفت: این عملیات در ساعت ۲:۱۱ دقیقه به پایان رسیده و خودروها با جرثقیل به محل امنی منتقل شدند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس کرونا در ایران قوه قهریه ملک سلمان فاطمه رهبر حسین شیخ الاسلام شهید همت دامنه نوسان قیمت سهام روز پدر تصادف اتوبان بابایی زن جوان مرگ کروناویروس کرونا در ایران قوه قهریه ملک سلمان فاطمه رهبر حسین شیخ الاسلام شهید همت دامنه نوسان قیمت سهام روز پدر سازمان آتش نشانی شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۸۵۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودرو ایسوزو یک مصدوم بر جای گذاشت

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: طی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی در ساعت ۶:۵۷ صبح روز سه شنبه مورخ ۲۸ فروردین ماه یک مورد حادثه واژگونی خودرو ایسوزو گزارش شد و بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۱۳ به محل حادثه اعزام شدند.

هادی عیدی پور افزود: در این حادثه خودرو ایسوزو به علت نامعلوم از مسیر اصلی خارج و با گاردیل برخورد و سپس واژگون شد.

او ادامه داد: بر اثر این حادثه راننده در زیر کابین خودرو محبوس شده بود که آتش نشانان با استفاده از تجهیزات تخصصی نجات، وی را خارج کرده و برای انجام اقدامات درمانی تحویل نیرو‌های اورژانس دادند.

عیدی پور گفت: متاسفانه این حادثه منجر به مصدومیت و قطع عضو راننده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • ۶ کشته اتباع بر اثر آتش سوزی در تهران
  • آتش سوزی مرگبار در شرق تهران
  • جزئیات آتش‌سوزی در شرق تهران با ۶ کشته
  • تصادف زنجیره‌ای در اتوبان ذوب‌آهن با ۷ مصدوم
  • تصادف زنجیره‌ای اتوبان ذوب‌آهن با ۷ مصدوم
  • ببینید | آتش سوزی مرگبار در شرق تهران
  • مرگ دردناک مرد میانسال در میان شعله‌های آتش
  • جسد جوان گمشده یاسوجی پیدا شد
  • فوت مرد ۶۰ ساله بر اثر آتش سوزی منزل در شمال تهران
  • واژگونی خودرو ایسوزو یک مصدوم بر جای گذاشت