Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهزاد عارف روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به برگزاری جلسات مکرر در محل شورای سلامت ریگان افزود: بر اساس مصوبات تیم غربالگری تست کرونا با حضور اعضای داوطلب هلال احمر این شهرستان، پرسنل شبکه بهداشت و درمان و نیروی انتظامی در محل ایست بازرسی روستای مسجد ابوالفضل(ع) مستقر شد.

وی با اشاره به فعالیت ۶ روزه تیم های پایش و ارزیاب جمعیت هلال احمر در ریگان افزود: از زمان آغاز فعالیت و استقرار اعضای جوانان و داوطلبان هلال احمر ریگان در محل ورودی استان کرمان (بخش بزمان) تا کنون بیش از پنج هزار و ۵۰۰ نفر تب سنجی و پایش شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان ریگان با اشاره به ارائه توصیه های بهداشتی و نحوه برخورد با فرد مبتلا به ویروس کرونا توسط اعضای جوانان در کمپ های پایش و ارزیابی ادامه داد: سم پاشی و گندزدایی معابر عمومی و ادارات نیز با مشارکت اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر ریگان در برخی از ادارات شهرستان اجرا شد.

وی بیان داشت: این طرح با مشارکت ۱۴ نفر از اعضای جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان ریگان به صورت شبانه روزی در حال اجرا است.

عارف اضافه کرد: خوشبختانه تاکنون پایش و ارزیابی هیچ موردی در ابتلا به ویروس کرونا در محور ورودی به ریگان مثبت گزارش نشده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا کرمان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کرمان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران ویروس کرونا کرمان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۸۶۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان بیمار قلبی در روستای عروه در شهرستان لنده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر این استان گفت: گزارشی در روز پنج شنبه ۳۰ فروردین ماه ساعت ۲۲ شب مبنی بر بدحالی یک خانم در روستای سخت گذر عروه از توابع شهرستان لنده به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان ارسال شد. کاظم فلاحی دوست با بیان اینکه بلافاصله تعداد ۴ نفر از نجاتگران تیم امداد و نجات به منطقه اعزام شدند، افزود: این تیم با حضور در محل حادثه و انجام معاینات اولیه و گرفتن شرح حال مصدوم، گزارشی از وضعیت وی را که حاکی از درد ناحیه قفسه سینه، درد در ناحیه کتف چپ، بی‌حسی در ناحیه دست‌ها و پا‌ها و صورت، ضعف عمومی بدن و حالت تهوع داشت ارائه کرد. وی عنوان کرد: همزمان با مشورت پزشک کار اکسیژن تراپی و کنترل علایم حیاتی بیمار انجام گرفت و با توجه به وضعیت اضطراری مصدوم انتقال بیمار قلبی به بیمارستان انجام شد. گفتنی است این عملیات تا ۳ بامداد ۳۱ فروردین به طول انجامید.

دیگر خبرها

  • نجات جان بیمار قلبی در روستای عروه در شهرستان لنده
  • انجام ۸۵ مورد عملیات امداد و نجات در ۸ استان متأثر از سیل و آبگرفتگی/ امدادرسانی نیرو‌های هلال احمر به بیش از ۱۰ هزار نفر
  • آمادگی کامل جمعیت هلال‌احمر سراوان جهت امدادرسانی
  • امدادرسانی هلال احمر به بیش ۱۵۰۰ نفر متاثر از سیل کرمان
  • امدادرسانی هلال احمر کرمان به بیش ۱۵۰۰ نفر در جریان سیل اخیر
  • یک فوتی و ۶ مصدوم در حادثه رانندگی صوفیان
  • اجرای مانور لحظه صفر نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر بردسکن در حوادث جاده‌ای
  • اجرای مانور لحظه صفر نیرو‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر بردسکن
  • برگزاری کنگره سراسری انتخابات اعضای سازمان جوانان هلال احمر کشور در محمد شهر
  • سیل اخیر در کرمان، خسارت جانی نداشته است