Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-25@05:33:38 GMT

حسین علیزاده: ظریف افسانه بود

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۸۶۴۱۳

حسین علیزاده: ظریف افسانه بود

صراط:

هوشنگ ظریف نوازنده پیشکسوت تار و مدرس موسیقی، عصر روز شنبه 17 اسفند 1398 درگذشت. در پی این اتفاق، حسین علیزاده که از شاگردان هوشنگ ظریف بوده، یادداشتی در پاسداشت مقام هوشنگ ظریف نوشته است.

در ادامه متن یادداشت حسین علیزاده را می‌خوانید:

زندگی را به عاشقانش سپرد
و رقص انگشتانش در حرکتند
تا از نغمه‌هایش زندگی جاری بماند
عطر عشق، عطر زندگی را
در وجودمان دمید
تا عاشق بمانیم و از یادش شاد شویم
ظریف افسانه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..

حسین علیزاده - 17 اسفند 1398

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: حسین علیزاده هوشنگ ظریف صراط حسین علیزاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۸۶۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمارستان شهید جلیل یاسوج آبروی استان است/ کاهش اعزام بیمار

به گزارش خبرنگار مهر، معصومه علیزاده ظهر دوشنبه در آئین تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید بیمارستان شهید جلیل یاسوج، افزود: نیروهای توانمند و پای کاری در بیمارستان داریم و باید به نحو مطلوب و با نگاه تخصصی از این ظرفیت‌ها بهره برد.

علیزاده با اشاره به اینکه در گذشته شاهد اعزام بالای بیماران به استان‌های همجوار بودیم، عنوان کرد: در حال حاضر به واسطه تجهیزات در بسیاری از موارد بی نیاز به اعزام بیماران شدیم.

علیزاده نگاه و دید قومیتی به ساختارها را چالش ساز دانست و ابراز داشت: شایستگی باید محور قرار گرفته و اگر برتری نیز شکل بگیرد، برحسب علم اقدام شود.

سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج با اشاره به برخی از مشکلات، گفت: کمبود نیرو و منابع انسانی در بیمارستان مطرح بوده و همچنین نیروهایی به عنوان خدمات یا برخی عناوین دیگر مشغول شدند که ردیف گرفته، اما در جایگاه خود قرار ندارند.

علیزاده با تاکید بر اینکه باید پیگیری شده تا نگاه تخصصی به چارت‌ها عملیاتی شود، ابراز داشت: این مسئله کمک می‌کند تا بتوانیم بیمارستان را بهتر مدیریت کنیم.

علیزاده به ضعف تسویه حساب‌های بیمه‌ای اشاره کرد و گفت: در بحث معوقات بیمه‌ای به ویژه در بحث تأمین اجتماعی مبالغ چشمگیری را شاهدیم که باید همکاری لازم برای تعامل بهتر و بهبود پرداخت‌ها را داشته باشیم.

وی افزود: بیمارستان دارای بدهی است و نیاز داریم قول‌های داده شده در راستای رفع مشکلات محقق شود.

کد خبر 6085292

دیگر خبرها

  • نگاهی به تئاتر شاماران/ردپای افسانه جاماسب در زندگی سیاه باز
  • ۸ نشانه ظریف که نشان می‌دهد دوست‌تان پشت سر شما صحبت می‌کند!
  • فراموشی و آلزایمر روی صحنه تئاتر
  • همت بلندی که ۱۶۰ بومی را صاحب شغل کرد
  • با پیشنهاد گل محمدی؛ مطهری فردا با تراکتور قرارداد امضا می کند
  • استقبال از کتاب جدید ظریف/ وزیر خارجه سابق ایران: امیدوارم این کتاب گامی هر چند کوچک به سوی درک بهتر سیاست خارجی و بهبود جایگاه ایران در جهان باشد
  • چرا تندروها ظریف را ترسو، واداده، وسط باز، سازشکار و فریب خورده نامیدند؟/ ایرانیان چه زندگی را انتخاب کرده اند؟ / آیا عهدنامه ترکمانچای منفی بود؟
  • از ارومیه تا تیم ملی: والیبال ایران و یک مربی جذاب
  • پرداخت بدهی‌های بیمارستان شهید جلیل یاسوج چشم‌انتظار نیکوکاران
  • بیمارستان شهید جلیل یاسوج آبروی استان است/ کاهش اعزام بیمار