Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از سایت فدراسیون بوکس، در ادامه مسابقات گزینشی المپیک در اردن، دانیال شه‌بخش با چانگ، قهرمان قاره اقیانوسیه از پاپوآ گینه نو رقابت کرد و با ارائه یک نمایش زیبا بازی را در راند دوم به اتمام رساند.

دانیال راند یک را گرفت و در راند دوم با ضربات سنگین خود دوبار پیاپی بوکسور حریف را ناک دان کرد و این بازی در همان راند دوم با تصمیم داور به سود بوکسور کشورمان پایان یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شه‌بخش با کسب دومین پیروزی خود در این رقابت ها راهی مرحله یک چهارم‌ نهایی شد و باید در این مرحله با بوکسور قزاقستانی مبارزه کند.

وی پیش از این و در دور اول نماینده چین تایپه را از پیش رو برداشته بود.

همچنین امید احمدی‌صفا، بوکسور جنگنده و قدرتمند کشورمان در وزن ۵۲ کیلوگرم رو در روی قایم السودانی از عراق قرار گرفت و در سه راند پیاپی به پیروزی رسید.

احمدی صفا با ضربات پرقدرت خود حریف را کلافه کرد و بعد از پیروزی در دو راند، در راند سوم هم مبارزه را کنترل کرد تا راند نهایی را هم به سود خود به پایان برساند.

امید در مرحله یک چهارم‌ نهایی باید به مصاف برنده اندونزی و ازبکستان برود.

کد خبر 490456 برچسب‌ها بوکس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: بوکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۸۶۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار آزمون در بغل قهرمان جهان(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سردار آزمون که روز دوم فروردین ماه امسال در دیدار تیم ملی ایران مقابل ترکمنستان در مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 موفق به گلزنی شد و در لحظات پایانی نیمه نخست به دلیل آسیب دیدگی از زمین بیرون رفت، پس از حدود 25 روز فاصله گرفتن از میادین دوباره به تمرینات گروهی بازگشته و با انگیزه بالا کارش را انجام می‌دهد.

ستاره ایرانی جالوروسی که دو روز قبل (سه‌شنبه) به تمرینات گروهی آ. اس. رم اضافه شد، شرایطی در تمرینات داشته که نشان از مصدومیت ندارد و در بازی درون تیمی عملکرد خوبی داشته تا آماده ادامه فصل شود.

سردار آزمون در تمرین روز گذشته جالوروسی در کنار لئاندرو پاردس و لورنزو پلگرینی، ستاره‌های آرژانتینی و ایتالیایی تیمش دیده شد و در کنار آنها عکس یادگاری گرفت.

ستاره ایرانی رم بعید است در مسابقه امشب در مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا مقابل میلان حضور پیدا کند، اما از رقابت‌های سری آ احتمالا به فهرست برگردد.

دیگر خبرها

  • کشتی آزاد گزینشی المپیک در قاره آسیا؛ محمد نژاد جوان از کسب سهمیه بازماند
  • کشتی آزاد گزینشی المپیک؛ پیروزی احمد محمدنژاد جوان در مبارزه نخست
  • بازیکنان رم، برد مقابل میلان را به ایوان اندیکا تقدیم کردند / عکس
  • سردار آزمون در بغل قهرمان جهان(عکس)
  • بوکس بین المللی قرقیزستان| اعلام برنامه مبارزات بوکسور‌های ایران در بیشکک/ شه‌بخش نرفت، ۲ نفر جا ماندند
  • روئینگ انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه؛ معرفی رقبای نمایندگان ایران
  • کشتی گزینشی المپیک؛ حریفان نمایندگان ایران مشخص شدند
  • بایرن مونیخ و قطع شدن یک روند منفی عجیب پس از پیروزی مقابل آرسنال / نکته آماری
  • سرمربی بوکس استرالیا به دلیل قلدری و آزار بوکسور‌ها محاکمه شد
  • اردوی تیم ملی بوکس نونهالان کشور در شهرکرد