Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصطفی جعفری مدیرعامل یک شرکت دانش‌بنیان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علم و فناوری ایسکانیوز، با اشاره به این که این شرکت در حوزه تحقیقات و تولید تجهیزات پزشکی و توانبخشی فعالیت می‌کند، اظهار کرد: با انجام یکسری تحقیقات گسترده طی 10 سال اخیر توانستیم تا حدی نیازهای حوزه درمانی و تشخیصی را به سرانجام برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین با ایجاد یکسری نوآوری‌ها و بکارگیری علوم و فنون روز و با تلفیق کردن آن با تجربیات گذشته بخشی از مشکلات این بخش را برطرف کنیم.

وی با اشاره به دستگاه فیزیوتراپی گوارش (کمربند رفع یبوست و نفخ شکم)، گفت: از آنجا که بیماری یبوست و دل دردهای کرامپی جز بیماری شایع بین عموم مردم است و این موضوع می‌تواند باعث ایجاد سایر بیماری‌ها شود، بنابراین سعی کردیم با انجام تحقیقات این دستگاه را در کشور تولید کنیم. همچنین در این راستا چند مقاله داخلی و بین‌المللی چاپ شده است.

مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان با اشاره به کارکرد کمربند رفع یبوست و نفخ شکم افزود: این محصول بر اساس تحریک روده بزرگ باعث می‌شود مواد چسبنده به لغزش در بیایند و مشکل گوارشی فرد نیز رفع شود.

جعفری با بیان اینکه بسیاری از افراد مبتلا به دیابت، تنبلی روده دارند و از این عارضه رنج می‌برند، گفت: این دسته از افراد و همچنین افراد مبتلا به چاقی می‌توانند از کمربندی که تولید کردیم استفاده کنند.

وی گفت: این کمربند برای نخستین بار در جهان ساخته شده و 95 درصد مصرف کنندگان آن بدون هیچ نوع عارضه ای بهبود پیدا کرده اند. این کمربند نمونه داخلی و خارجی ندارد و ما درصدد ثبت جهانی هستیم. هم‌اکنون در باشگاه پژوهشگران جوان ارزیابی و تایید شده است و در حال حاضر در مرحله ثبت پتنت هستیم.

مدیر عامل این شرکت دانش‌بنیان با بیان اینکه این محصول مجوز دانش بنیانی را نیز اخذ کرده است، عنوان کرد: کمربند رفع مشکل گوارشی تلفیقی از دانش مدرن و طب سنتی است و می‌تواند جایگزین دارو باشد.

جعفری خاطرنشان کرد: رفع یبوست، نفخ شکم، دل پیچه، دردهای کارآمدی شکم و…از جمله مشکلاتی هستند که با این کمربند قابل رفع است.

وی افزود: ما تنها تولیدکننده این کمربند هستیم. در واقع ایده آن برای گروه ما بوده و برگرفته از طب سنتی و ماساژ شکمی سنتی است و ما همین فنون سنتی را روی دستگاه پیاده کردیم.

جعفری ایجاد امواج مکانیکی جهت دار مطابق با الگوهای آناتومیک و فیزیولوژیک بدن و به ویژه دستگاه گوارش و کنترل این امواج برای دستیابی به اثرات مثبت آن بر روی بدن، امکان تنظیم ریتم و قدرت، قابلیت استفاده از منابع مختلف برق مثل باطری قلمی، باطری شارژی، باطری موبایل، برق شهری، فندکی اتومبیل، سبک و قابل حمل، استفاده آسان، قابل استفاده برای تمامی اقشار جامعه و برای طیف وسیعی از بیماران و کاربردی و مقرون به صرفه، با طول عمر زیاد را از ویژگی‌های ماساژور شکمی رفع یبوست عنوان کرد.

جعفری گفت: محصولات ماساژوری در بازار زیاد است، منتها محصولی که حاصل تحقیق علمی باشد و اختصاصی روی موضوعات درمانی کار کرده باشد هنوز در بازار موجود نیست. اکثر ماساژورها معمولی هستند و روی فرکانس‌ آنها بررسی خاصی صورت نگرفته است. بعضی هم هدفشان لاغری است که اصلا ماساژور برای این امر مضر هستند و به بدن آسیب می‌زنند. محصولات ما از این نظر که دارای پشتوانه علمی اثرات پزشکی و درمانی هستند، بدون رقیب محسوب می‌شوند.

مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان اظهار کرد: یکی از مشکلات مربوط به محصولاتی است که برای اولین بار وارد بازار می‌شوند و در حقیقت نوین و اختراعی هستند. این محصولات به دلیل شناخته نشدن برای مردم در کسب بازار موفق با مشکلاتی روبه‌رو می‌شوند. متاسفانه شناساندن یک محصول جدید نیاز به صرف هزینه‌های سنگین و برنامه‌ریزی‌های پیچیده‌ای دارد که قطعا برای یک شرکت نوپا دشوار است. مسائل مالی هم که جزء جدایی‌ناپذیر دغدغه‌های یک شرکت دانش‌بنیان است. ضمن این‌که متاسفانه اعتماد کم مردم به کالاهای ایرانی نیز جزو مشکلات تولیدکنندگان ایرانی است که امیدوارم در آینده نزدیک برطرف شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط فعلی باید دستاوردها را به سمت نوآوری سوق دهیم تا با تولید تجهیزات جدید بتوانیم برای رفع بیماری های مسری و عفونی کمک کنیم.

انتهای پیام/

169 / 336 دانش بنیان نفخ شکم کمربند مصطفی جعفری یبوست دستگاه گوارش

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانش بنیان نفخ شکم کمربند مصطفی جعفری یبوست دستگاه گوارش شرکت دانش بنیان رفع یبوست نفخ شکم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۸۶۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید نان کامل در خراسان رضوی امنیت غذایی را تامین می‌کند

معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: نان کامل تولید شده در خراسان رضوی تعدای از بیماری‌ها را از بین خواهد برد و به غیر از سلامت، بحث امنیت غذایی را نیز به همراه خواهد داشت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، سید مجتبی خیام نکویی امروز در حاشیه بازدید از دهکده فناوری و نوآوری کشاورزی، منابع طبیعی و صنایع غذایی خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگاران بیان کرد: میزان شرکت های دانش بنیان نسبت به شرکت های دیگر بسیار کم بود و هم اکنون 621 شرکت در این حوزه فعالیت دارند که شرکت های دیگر 10 هزار مورد است.

وی افزود: اگر می‌خواهیم در حوزه کشاورزی انگیزه ایجاد کند نیازمند حمایت های خاص نسبت به سایر حوزه ها هستیم.

رئیس سازمان تحقیقات و نوآوری کشاورزی گفت: تلاش شده تا شتاب مناسبی به تشکیل شرکت های دانش بنیان در بخش کشاورزی خراسان رضوی داده شود زیرا تحول در بخش کشاورزی و ایجاد امنیت غذایی نیازمند تحول و حمایت از شرکت های دانش بنیان است.

معاون وزیر جهاد کشاورزی خاطر نشان کرد: برنامه ریزی های لازم برای 1000 واحد شرکت دانش بنیان در دهکده های فناوری و نوآوری دیده شده که از نظر تعداد و فعالیت خراسان رضوی متمایز است.

خیام نکویی عنوان کرد: دستاوردهای شرکت های دانش بنیان که امروز در خراسان رضوی به بهره برداری رسید می تواند در کل کشور تحول در بخش هایی مانند ساخت تجهیزات، دستگاه‌های ماشین‌آلات کشاورزی، تولید کود و سم و سایر فراورده‌ها ایجاد کند ولی مهمترین نکته امروز تولید نان کامل و می تواند در خراسان رضوی به سرعت فراگیر شود.

وی ادامه داد: اگر در تولید نان کامل با همکاری بخش خصوصی، شرکت‌های دانش‌بنیان، اتحادیه نانوایان و همه تشکل‌ها موفق شدیم این موضوع را به فرهنگ غالب تبدیل کنیم، مهمترین گام اساسی را در ارتقای سلامت مردم برداشته ایم.

رئیس سازمان تحقیقات و نوآوری کشاورزی با اشاره به اهمیت تولید نان کامل در سطح کشور گفت: تولید نان کامل خواهد توانست در سلامت جامعه اثرگذار باشد و استفاده مردم از این نان تعدادی از بیماری‌ها را از بین خواهد برد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • تولید نان کامل در خراسان رضوی امنیت غذایی را تامین می‌کند
  • خراسان رضوی می‌تواند پایلوت تولید نان کامل شود
  • عرضه توانمندی‌های صادراتی ۷۰۰ شرکت دانش‌بنیان ایرانی در «ایران اکسپو ۲۰۲۴»
  • بانک‌هایی که همچنان نرخ سود ممنوعه روی میز دارند/ با بهره بانکی ۴۰ درصد، دلالی جایگزین تولید می‌شود!
  • دانش ایرانی در خدمت امنیت حفاری
  • عددهای عجیب از واردات و مصرف داروی ایرانی‌ها
  • راه‌اندازی واحد احیا فولاد بافت با نانوکاتالیست‌‌های ایرانی
  • راه‌اندازی واحد احیاء فولاد بافت کرمان با نانوکاتالیست‌های پیشرفته ایرانی  
  • معرفی اطلس فام سهند؛ شرکت ایرانی تولید رنگ و رزین در سطح جهانی!
  • سال گذشته ۱۰۰ شرکت ایرانی برای تولید گوشی موبایل تسهیلات دریافت کردند