Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@13:31:30 GMT

AFC زمان‌بندی جدید مراحل حذفی لیگ قهرمانان را اعلام کرد

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۸۶۸۰۵

AFC زمان‌بندی جدید مراحل حذفی لیگ قهرمانان را اعلام کرد

کنفدراسیون فوتبال آسیا زمان‌بندی دیدارهای مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب را اعلام کرد.

به گزارش مشرق و به نقل از سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا، مسئولان AFC با نمایندگان غرب آسیا در دوحه و دبی در هفته اخیر جلسه برگزار کردند.

 

در این جلسات، تمام مسابقات هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا به تعویق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

AFC از فدراسیون های عضو درخواست کرد با همکاری، بازی های مرحله گروهی را با موفقیت به پایان ببرند.

قرار شد دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی به ماه سپتامبر منتقل شود. بازی های رفت نیمه نهایی ۱۴ و ۱۵ اکتبر و بازی های برگشت ۲۸ و ۲۹ اکتبر برگزار شوند. دیدار رفت نهایی در شرق در ۲۲ نوامبر و برگشت در غرب ۲۸ نوامبر بدون تغییر انجام شود.

این برنامه ریزی مثل برنامه دیدارهای منطقه شرق است که AFC پیش از این اعلام کرده بود. قرار است فدراسیون ها با مشورت با طرف های ذیربط، پیشنهادات خود را ارائه کنند تا در بیانیه های بعدی زمان بندی جدید در مرحله گروهی به صورت نهایی ارائه شود.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا لیگ قهرمانان آسیا حسین شیخ الاسلام لیگ قهرمانان آسیا مراحل حذفی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۸۶۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای ستاره اتلتیکو: همه از این وضع خشمگینیم

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید شب گذشته در دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی دورتموند روبروی این تیم قرار گرفت و در یک دیدار حساس و تماشایی با نتیجه پر گل 2-4 شکست خورد و از این مسابقات حذف شد. 

این اتفاق در حالی رخ داد که شاگردان دیه‌گو سیمئونه در بازی رفت با نتیجه 1-2 در خانه به پیروزی رسیده بودند و پیش‌بینی می‌شد که بتوانند در این دیدار هم برتری‌شان را حفظ کنند و بتوانند به مرحله نیمه نهایی صعود کنند تا حریف پاری سن ژرمن در این بازی شوند اما این اتفاق رخ نداد. 

کوکه پس از پایان این دیدار در حالی که بسیار ناراحت و عصبانی به نظر می‌رسید به خبرنگاران گفت:« این باعث تاسف است چو ما تلاش بسیار زیادی در تمام طول بازی رفت و برگشت انجام دادیم اما نتیجه‌ای که به دنبالش بودیم را کسب نکردیم. 

ما در تمام طول فصل در لیگ قهرمانان خوب ظاهر شدیم اما این حذف واقعا برای ما دردناک است. همه از این اتفاق عصبانی هستیم چون می‌خواستیم به مرحله بعدی صعود کنیم. این فوتبال است و می‌تواند بسیار بی‌رحم باشد.»

دیگر خبرها

  • حذف بازی تکراری از مراحل دوم به بعد جام حذفی انگلیس در فصل آینده
  • (ویدئو) خلاصه بازی بایرن مونیخ ۱ - آرسنال ۰
  • عملکرد ضعیف ستاره آرسنال: همه‌ش صفره!
  • بایرن مونیخ با حذف آرسنال به نیمه نهایی رسید
  • بایرن مونیخ - آرسنال؛ همان همیشگی! / بایرن به نیمه نهایی رسید
  • نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا/ العین رکورد تاریخی الهلال را شکست
  • لیگ قهرمانان آسیا| پیروزی اولسان در فینال رفت منطقه شرق
  • ادعای ستاره اتلتیکو: همه از این وضع خشمگینیم
  • ترزیچ: با شایستگی به مرحله نیمه‌نهایی رسیدیم
  • صعود دورتموند به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پس از ۱۱ سال