Web Analytics Made Easy - Statcounter

استرلینگ معتقد است که سیتیزن ها در فصل آینده، مجددا برای کسب عنوان قهرمانی تلاش خواهند کرد.

طرفداری- امروز (یکشنبه) از ساعت 20:00 به وقت تهران، دو تیم منچستریونایتد و منچسترسیتی باید به مصاف هم بروند و رحیم استرلینگ پیرامون این دیدار و قهرمانی لیورپول در فصل جاری صحبت می کند.

به گزارش اسکای، رحیم استرلینگ کم‌کاری و لغزش های سیتی در فصل جاری را تائید می کند اما معتقد است که در فصل آینده برای قهرمانی در لیگ برتر انگلیس رقابت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در این باره می گوید:

لیورپول به مراتب از تمامی تیم های لیگ بهتر و با ثبات‌‌تر بوده است، به همین دلیل است که آن ها صدرنشین لیگ هستند. ما کم کاری کرده‌ایم و استانداردها و معیار‌های خود را حفظ نکردیم. از حالا تا پایان فصل باید تلاش کنیم و در هر بازی پیروز شویم و هر اتفاقی می تواند رخ دهد. این (عدم قهرمانی در لیگ) به دست لیورپول است. ما دو بار پیاپی قهرمان لیگ برتر شدیم. لیورپول قهرمان است و در این مقطع زمانی آن‌ها صدرنشین لیگ هستند. اما من کاملا مطمئن هستم که اگر آن ها قهرمان لیگ شوند، پسران ما مجددا به رقابت برای قهرمانی باز می گردند و مطمئنا ما برای قهرمانی در فصل آینده تلاش خواهیم کرد. این یک واکنش بزرگ (نسبت به قهرمانی لیورپول) خواهد بود

از استرلینگ درباره اشتباهات VAR در فصل جاری نسبت به برخی از گل های منچسترسیتی سوال شد و او اینگونه پاسخ داد:

یک لحظه بسیار مهم در فصل جاری برای ما زمانی بود که گابریل ژسوس در بازی با تاتنهام گل پیروزی بخش ما را به ثمر رساند و VAR آن گل را رد کرد. چیزهای کوچکی از این دست موجب خسارت و از دست دادن امتیاز می شود. ما در اولین فصل قهرمانی خود در لیگ برتر (به همراه گواردیولا) گل های دیرهنگام و دقایق پایانی زیادی را به ثمر رساندیم و در بازی سوم لیگ با بورنموث، من گل پیروزی بخش تیم را در دقایق پایانی به ثمر رساندم و بردهای ما شروع شد و و در طول فصل نیز ادامه یافت. ما به این باور رسیده بودیم که می توانیم در بازی ها برنده شویم زیرا بارها این کار را انجام داده بودیم. ما برای کسب پیروزی عجله نمی کردیم زیرا می دانستیم که می توانیم برنده شویم. قطعا ما در این فصل بهترین نتایج ممکن را نگرفته‌ایم اما ما در این فصل فاقد شانس و اتفاقاتی که موجب پیروزی در یک بازی می شوند بودیم.

از استرلینگ سوال شد که آیا انگیزه سیتی از شکست دادن منچستریونایتد در بازی امشب، خارج کردن آن ها از رقابت برای قرارگیری در بین 4 تیم برتر است که او پاسخ داد:

خیر؛ بازی با منچستریونایتد همیشه یک مسابقه بزرگ بوده است و همه این را می دانند اما این بازی با بازی ما در برابر شفیلد ونزدی در اواسط هفته جاری تفاوتی ندارد. دربی مسابقه‌ای است که ما می انیم باید در آن برنده شویم و از آن دسته بازی هایی است که پیروزی در آن دشوار خواهد بود. رفتن به اولدترافورد آسان نیست، اما ما به آنجا خواهیم رفت و برای پیروز شدن خواهیم جنگید. هیچ انگیزه‌ای وجود ندارد تا بخواهیم یونایتد را از قرارگیری در بین 4 تیم برتر لیگ حذف کنیم. انگیزه ما پیروزی در این مسابقه است. ما قبلا به وزشگاه آن ها رفته‌ایم و برنده شدن در آنجا احساس فوق العاده‌ای دارد بنابراین ما سعی خواهیم کرد تا در مقابل آن ها پیروز شویم. آن ها تیم خوبی دارند. فرم آن ها در برخی از مواقع فصل جاری خوب بوده است و گاهی اوقات وضعیت بدی را نیز داشته‌اند اما دوباره در مسیر درست قرار گرفته‌اند. در حال حاضر آن ها خیلی خوب کار می کنند.

وی در ادامه افزود:

آن ها تیمی هستند که می توانند هر تیم بزرگ و بسیار خوبی را در لیگ برتر شکست دهند. بنابراین ما باید تمرکز خود را حفظ کنیم زیرا می دانیم که چه بازی‌ای را در پیش روی خود داریم و می دانیم که آن‌ها از ضد حملات استفاده خواهند کرد اما ما به صورت کامل آماده تقابل با آن ها هستیم.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فصل جاری لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۸۷۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه‌بازی لیورپول و فولام + فیلم

دیدار تیم‌های لیورپول و فولام در چارچوب هفته سی‌وچهارم لیگ‌برتر جزیره انگلیس با برتری لیورپول به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های لیورپول و فولام عصر امروز _یکشنبه، دوم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌وچهارم لیگ‌برتر جزیره انگلیس از ساعت ۱۹ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد لیورپول به‌پایان رسید.

ترنت الکساندر آرنولد در دقیقه ۲، رایان گراونبرخ در دقیقه ۵۳ و دیوگو ژوتا در دقیقه ۷۲ گل‌های لیورپول را به‌ثمر رساندند.

تک گل فولام را تیموتی کاستانیه در دقیقه ۲+۴۵ به‌ثمر رساند.

خلاصه‌بازی لیورپول و فولام کد خبر 746746

دیگر خبرها

  • سرمربی پرسپولیس و دفاع از سبک بازی استقلال
  • قهرمانی منچستر یونایتد در لیگ برتر انگلیس با هت تریک رابین فن پرسی (22 آوریل، 2013) / فیلم
  • هفته‌ای که قهرمانی رئال قطعی می‌شود
  • خلاصه‌بازی لیورپول و فولام + فیلم
  • کلوپ: واقعا فکر می‌کنید منچسترسیتی فشار لیورپول را احساس می‌کند؟
  • خلاصه بازی فولام 1-3 لیورپول (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • ساعت پخش زنده بازی لیورپول و فولام +پخش آنلاین
  • خلاصه بازی فولام و لیورپول امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • لیورپول 4-4 آرسنال (لیگ برتر انگلیس - 21 آوریل، 2009) / فیلم
  • پیروزی 4-0 لیورپول مقابل اورتون (لیگ برتر انگلیس - 2016/4/20) / فیلم