Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی، گفت: با توجه به اینکه تجمعات، منشاء اصلی شیوع ویروس کرونا است، مراجعان برای حفظ سلامتی خود از رفت و آمدهای غیرضروری به محاکم قضایی استان خودداری کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: تمام وقت‌های رسیدگی به پرونده‌های مطروحه در حوزه‌های قضایی این استان تا پایان فروردین سال ۹۹ به تعویق افتاد و در صورت حضور نیافتن اصحاب دعوی در این بازه زمانی، عذر آن‌ها موجه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی، گفت: با توجه به اینکه تجمعات، منشاء اصلی شیوع ویروس کرونا است، مراجعان برای حفظ سلامتی خود از رفت و آمدهای غیرضروری به محاکم قضایی استان خودداری کنند. این تصمیم به منظور پیشگیری و کاهش عوارض ناشی از ویروس کرونا در حوزه‌های قضایی استان در شرایط فعلی و ضرورت رعایت دستورات و توصیه‌های  بهداشتی در خصوص اقدامات پیشگیرانه، اتخاذ شده است.

صادقی نیارکی افزود: در همین راستا و جهت حفظ سلامتی مراجعه‌کنندگان و رعایت توصیه‌های وزارت بهداشت مبنی بر اجتناب  از تجمعات و رفت و آمدها توصیه می‌شود مردم از تردد غیرضروری در حوزه‌های قضایی خودداری کنند.

رییس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه روزانه چهار هزار نفر به دستگاه قضایی استان مراجعه می‌کنند، گفت: دادگستری‌ها و دادسراها، یکی از مکان‌های پرازدحام هستند که نیاز به تدبیر و انجام اقدامات پیشگیرانه است. مجدانه از مردم درخواست می‌شود از مراجعه و رفت و آمد به دادگستری‌ها و دادسراها و همچنین ارائه دادخواست‌ها و شکایت‌های جدید مگر در موارد ضروری، اجتناب کنند.

صادقی نیارکی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و استان زنجان، رعایت نکات بهداشتی برای پیشگیری از ابتلا به این ویروس و حفظ سلامتی جامعه، بسیار مهم است. استفاده از تمام امکانات و ظرفیت‌ها و بسیج همه نهادها و دستگاه‌ها در جهت کمک به مسؤولان امر در دانشگاه علوم پزشکی استان برای گذر از این شرایط، ضروری است.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان زنجان رییس کل دادگستری پرونده های مطروحه حوزه های قضایی حوزه های قضایی صادقی نیارکی قضایی استان ویروس کرونا استان زنجان حفظ سلامتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۸۷۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت کارمند یکی از ادارات دولتی در قائم شهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، رئیس کل دادگستری مازندران از بازداشت کارمند یکی از ادارات دولتی شهرستان قائمشهر به اتهام اعمال نفوذ برخلاف حق و مقررات قانونی با سوء استفاده از روابط خصوصی با مامورین دولتی، کلاهبرداری، تحصیل مال از طریق نامشروع، اخذ رشوه و تصرف غیرقانونی در اموال دولتی خبر داد.    عباس پوریانی افزود: متهم با ادعای نفوذ در دادسرا و اداره دامپزشکی شهرستان قائمشهر، وعده کارسازی و رفع پلمب یک واحد صنفی با سوء استفاده از جایگاه اداری، در یک پرونده مرتبط با جرائم بهداشتی را داده بود.   وی ادامه داد: متهم در مرحله اول، مبلغی رشوه از فرد مذکور اخذ نموده و در ادامه نیز تعدادی سکه تمام بهار آزادی مطالبه کرد که با رصد دقیق اطلاعاتی و صدور دستور قضایی، متهم درحین ارتکاب جرم و پس از اخذ سکه ها، توسط مامورین حفاظت و اطلاعات دادگستری مازندران دستگیر و سکه‌های مذکور از متهم کشف و ضبط شد.   رئیس کل دادگستری مازندران خاطرنشان کرد: در این راستا پس از تشکیل پرونده قضایی، متهم پس از تفهیم اتهام و اقرار به جرائم ارتکابی، با صدور قرار مناسب، روانه زندان شد.   پوریانی با بیان اینکه تحقیقات تکمیلی برای بررسی زوایای دیگر پرونده در حال انجام است، تصریح کرد: برخورد دستگاه قضایی استان با هرگونه فساد، سریع، قاطع و بازدارنده خواهد بود.

دیگر خبرها

  • صبر ٨٤ روزه مردم کرمان برای رسیدگی به پرونده‌ها در شعب تجدید نظر
  • ضرورت رسیدگی به پرونده‌ها در کمترین زمان
  • متوسط زمان رسیدگی به پرونده‌ها در شعب تجدید نظر کرمان ۸۴ روز است
  • متوسط زمان رسیدگی پرونده‌ها در شعب تجدیدنظر کرمان ۸۴ روز است
  • رسیدگی به ۱۲ هزار پرونده بدون کاغذ در استان مرکزی
  • دود سیگار قاچاق به چشم قاچاقچی رفت
  • راه اندازی شعبه ویژه رسیدگی به پرونده‌های رسانه‌ها
  • بازداشت کارمند یکی از ادارات دولتی در قائم شهر
  • کارمند یکی از ادارات دولتی در قائمشهر بازداشت شد
  • بازداشت کارمند یکی از ادارات دولتی در مازندران