Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-25@02:05:15 GMT

جزئیات مراسم تدفین فاطمه رهبر در بهشت زهرا

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۸۷۴۱۸

جزئیات مراسم تدفین فاطمه رهبر در بهشت زهرا

مراسم تدفین مرحومه فاطمه رهبر نماینده منتخب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در بهشت زهرا برگزار شد.

مراسم تدفین پیکر فاطمه رهبر، نماینده منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم روز یکشنبه در قطعه ۲۱ بهشت زهرا(س) با حضور بستگان نزدیکش برگزار شد.

«فاطمه رهبر» منتخب مردم تهران در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روز شنبه بر اثر ابتلا به بیماری کرونا درگذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فاطمه رهبر ۱۴ ساله بود که انقلاب اسلامی مردم ایران به پیروزی رسید و به این ترتیب دوران نوجوانی، جوانی و تحصیلات او در نظام جمهوری اسلامی سپری شد. مرحوم رهبر سال ها در شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی عضویت و دستکم دو دهه به صورت مستمر در عرصه سیاست ایران حضور فعال و مستمر داشت.

فاطمه رهبر در سال ۱۳۸۳ به عنوان نماینده هفتمین دوره مجلس شورای اسلامی انتخاب شد. دغدغه های فرهنگی او سبب شد که به عضویت کمیسیون فرهنگی در آید. اعتماد مردم به این عضو حزب موتلفه اسلامی در دوره بعد یعنی مجلس هشتم هم تکرار شد و رهبر باز هم کمیسیون فرهنگی را برای فعالیت ترجیح داد. در مجلس نهم رییس فراکسیون زنان و خانواده و عضو کمیسیون اصل نود قانون اساسی بود.

فاطمه رهبر در انتخابات مجلس یازدهم از حزب موتلفه اسلامی در فهرست انتخاباتی اصولگرایان موسوم به وحدت قرار گرفت و توانست با ۷۸۷ هزار و چهارصد و هشتاد و پنج رای به عنوان نفر دوازدهم از تهران به مجلس  راه یابد. در سابقه فعالیت او معاونت حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره)، دبیری شورای عالی سیاستگذاری اینترنت صداوسیما و نیز مدیر طرح و توسعه سیستم های رایانه ای این سازمان به چشم می­‌خورد./

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: فاطمه رهبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۸۷۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رای منفی نمایندگان مجلس به ارجاع گزارش دلیل کمبود دارو به قوه قضاییه

سلمان اسحاقی سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز گزارش این کمیسیون درباره دلیل کمبود و گرانی دارو و تجهیزات مصرفی پزشکی ناشی از استنکاف از اجرای جزء (۱) بند (س) تبصره ۱ قانون بودجه ۱۴۰۱ و ردیف ۱۶ جدول مصارف تبصره ۱۴ قانون بودجه ۱۴۰۲ را قرائت کرد.

این گزارش براساس ماده ۲۳۴ یعنی بررسی تخلفات در قوه قضائیه تهیه شده است که گزارش برای اعمال ماده ۲۳۴ به رای مجلس شورای اسلامی گذاشته شد.

نمایندگان با ۶۷ رای موافق، ۱۳۷ رای مخالف و هشت رای ممتنع از مجموع ۲۲۵ نماینده حاضر در مجلس شورای اسلامی با اعمال ماده ۲۳۴ مخالفت کردند.

طبق ماده ۲۳۴ آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، بعد از تهیه گزارش اگر نظر مجلس بر تایید آن گزارش باشد موضوع جهت رسیدگی به قوه‌ قضاییه و سایر مراجع ذی‌صلاح ارسال می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • عضو کمیسیون کشاورزی مجلس: حال کارگران در دولت سیزدهم خوب شد
  • برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳
  • عکسی درگوشی حرف زدن میرسلیم و بادامچیان در یک مراسم سیاسی
  • پیام تشکر بیت آیت‌الله امامی کاشانی از رهبر انقلاب و آحاد مردم
  • برگزاری نشست سیاسی توسط تشکل جامعه اسلامی تهران جنوب
  • حکم دو رهبر پای متمم قانون اساسی ایران
  • رای منفی نمایندگان مجلس به ارجاع گزارش دلیل کمبود دارو به قوه قضاییه
  • طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی در دستور کار مجلس قرار گرفت
  • ارزبری ۳ میلیارد دلاری خودروهای مونتاژی
  • التهابات «بازار ارز» حتماً قابل مدیریت است