Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@09:21:16 GMT

استاندار قزوین از بیمارستان صحرایی بازدید کرد

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۸۷۴۲۵

استاندار قزوین از بیمارستان صحرایی بازدید کرد

به گزارش خبرنگار مهر، هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین روز یکشنبه به همراه پیمان نامدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان، قدرت الله مهدیخانی مدیرکل مدیریت بحران از بیمارستان صحرایی سیار که در محوطه نمایشگاه‌های بین المللی شهر قزوین مستقر شده است، بازدید کرد.

هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین در این بازدید اظهار داشت: با وضعیت ایجاد شده در کشور و بر اساس تصمیم شورای تأمین استان قرار شد بیمارستان صحرایی با ظرفیت ۴۵ تختخواب در استان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی قزوین راه اندازی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: این بیمارستان دارای تمامی تجهیزات بیمارستان‌های دولتی و خصوصی است و بدون نیاز به امکانات بیرونی می‌تواند خدمات مناسبی به مردم ارائه کند.

جمالی پور تصریح کرد: این بیمارستان مجهز به راحتی قابل جابجایی است و در کمتر از ۵ ساعت برپا می‌شود و اگر نیاز شد می‌توانیم به سرعت به هر نقطه استان که به صورت اضطراری لازم باشد آن را منتقل کنیم.

استاندار قزوین تصریح کرد: تجهیزات این بیمارستان کامل است و هیچ نیازی به بیرون ندارد و دارای بخش‌های آی سی یو، سی تی اسکن، رادیولوژی، سی سی یو، اتاق جراحی و ژنراتور مستقل برق است.

وی اظهار داشت: این بیمارستان صحرایی همچنین دارای ۷ کانتینر و یک چادر بادی بزرگ است و برای ارائه خدمات درمانی در هر نقطه بسیار مناسب است و خدمات پیش بیمارستانی ارائه خواهد کرد و اگر لازم بود بیماران مراجعه کننده می‌توانند در آن بستری شوند و خدمات پزشکی دریافت کنند.

استاندار قزوین یادآور شد: برپایی این بیمارستان به صورت احتیاطی است و امیدواریم نیازی به آن نباشد لذا از مردم انتظار داریم با رعایت بهداشت فردی این روزها در منزل بمانند زیرا بهترین و امن ترین مکان در شرایط کنونی است.

جمالی پور بار دیگر از تلاش ایثارگرانه و مجاهدگونه کادر پزشکی و پرستاری، درمانی و خدماتی تمامی بیمارستان‌های استان در درمان بیماری کرونا تشکر و قدردانی کرد.

کد خبر 4873164

منبع: مهر

کلیدواژه: استاندارقزوین بازدید از پروژه ها بوشهر ایلام سیلاب گرگان شهرکرد قزوین ماسک طبی ستاد مقابله با کرونا بارش باران شیراز احتکار بیرجند مشهد قربانیان کرونا بیمارستان صحرایی استاندار قزوین جمالی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۸۷۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۶۱ مرکز درمانی غیرمجاز در قزوین / ۶ مرکز تعطیل شد

رئیس دانشگاه علوم‌ پزشکی قزوین گفت: طی بازدیدهای انجام‌ گرفته توسط کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه، ۶۱ مرکز غیرمجاز مداخله‌گر در حوزه درمان در سال ۱۴۰۲ در استان قزوین شناسایی شد.

عبدالله دیده‌بان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین اظهار کرد: طی بازدیدهای انجام‌گرفته توسط کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه در یک‌سال اخیر ۶۱ مرکز غیرمجاز مداخله‌گر در حوزه درمان در سال ۱۴۰۲ در استان قزوین شناسایی شدند.

وی افزود: پیرو بازدیدهای انجام شده توسط کارشناسان نظارت بر درمان استان شش مرکز غیرمجاز تعطیل و یک مورد به تعزیرات حکومتی (کمیسیون ماده ۱۱) معرفی شدند و مابقی پرونده‌ها به منظور بررسی و تعیین حکم به دادسرای عمومی و انقلاب اسلامی مرکز استان ارجاع شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی‌-درمانی استان قزوین با بیان اینکه مراکز غیرمجاز شناسایی‌شده شامل مراکز زیبایی، دندان‌سازی و طب ایرانی غیرمجاز هستند، خاطرنشان کرد: در مجموع ۲۳۷۶ فقره بازدید توسط کارشناسان نظارتی حوزه درمان دانشگاه علوم پزشکی قزوین از مراکز درمانی استان قزوین طی یک‌سال گذشته صورت گرفت.

دیده‌بان ادامه داد: این بازدیدها شامل ۲۲۴ بازدید از مراکز آموزشی درمانی و بیمارستان‌ها، ۱۰۶۳ بازدید مربوط به مطب پزشکان و دندان‌پزشکان ،۲۴۰ مورد مربوط به دفاتر کار پیراپزشکی، ۲۲۷ مورد مربوط به درمانگاه‌های عمومی و تخصصی و مابقی بازدیدها مربوط به سایر مراکز درمانی مجاز و غیرمجاز استان بودند.

وی تاکید کرد: مراکز مورد بازدید که دارای تخلف بوده‌اند، برخی از آن‌ها اخطار کتبی دریافت کرده‌اند و یا به مراجع قضائی، تعزیرات حکومتی و نظام پزشکی معرفی و همان‌طور که گفته شد، تعدادی هم تعطیل یا پلمب شدند.

کد خبر 746325

دیگر خبرها

  • حضور استاندار در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه
  • مرز خسروی فعال‌تر می شود
  • صحرایی: با مشاهده وضعیت حال و گذشته جمله «به قله نزدیک می‌شویم» رهبری را بهتر درک می‌کنیم
  • بازدید استاندار آذربایجان شرقی از مجتمع آبرسانی
  • دیدار استاندار قزوین با فرمانده سپاه صاحب الامر (عج)
  • آغاز حضور میدانی و عملیاتی مسئولین استانی و شهری برای رفع مشکلات شهر
  • بیمارستان‌ های صحرایی نیاز فوری غزه است
  • بیمارستان‌های صحرایی نیاز فوری غزه است/ قتل‌عام هدفمند کودکان
  • تجهیز بیمارستان صحرایی دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • شناسایی ۶۱ مرکز درمانی غیرمجاز در قزوین / ۶ مرکز تعطیل شد