Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مهندس مرعشی از آغاز آخرین فاز از عملیات اجرایی پروژه آسفالت معابر بافت فرسوده به مساحت 30 هزار متر مربع در بهشتی محله شهرستان قائمشهر خبر داد .

 به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درشهرستان قائم شهر ، مهندس مرعشی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستانهای قائمشهر، جویبار و کیاکلا ضمن اعلام این خبر افزود : آخرین فاز از پروژه آسفالت معابر بافت فرسوده قائمشهر با اعتباری حدود 13 میلیارد ریال و به مساحت 30 هزار متر مربع در محله بهشتی محله این شهرستان آغاز گردید .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مهندس مرعشی هماهنگی و نگاه توامان دستگاه های مختلف استانی و شهرستانی را به سکونتگاه های غیر رسمی و سایر محلات هدف در راستای اجرایی شدن سیاست های ابلاغی دولت را مهم دانست و ابراز امیدواری کرد : طبق برنامه ریزی های بعمل آمده شاهد تغییرات و تحولات خوبی در زمینه های مختلف کالبدی، فرهنگی و اجتماعی در محلات هدف شهرهای استان به خصوص قائمشهر باشیم.          
وی افزود : پروژه آسفالت معابر بافت فرسوده در مسیر اصلی چشمه سر از مسجد امیر تا امامزاده اسماعیل به مساحت 11/5 متر مربع، مسیر اصلی سمنادشت از سه راه سمنادشت به مساحت 55 هزار متر مربع، کوچه ورزش 12 نیز به مساحت 5000 متر مربع با پیشرفت فیزیکی 75 درصد اجرا گردیده است      .
مهندس مرعشی اظهار امیدواری کرد : آسفالت بهشتی محله با مساحت 30 هزار مترمربع به ضخامت 5 سانتیمتر ، آخرین فاز از پروژه آسفالت معابر بافت فرسوده می باشد که از تاریخ 11 اسفند 98 آغاز و طی مدت یک ماه مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت .

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: آغاز عملیات معابر بافت فرسوده قائمشهر هزار متر متر مربع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۸۷۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۱۴ پروژه اجرای طرح هادی در رودسر

به گزارش خبرنگار مهر، رضا شعبانی زاده عصر پنجشنبه در آئین افتتاح نمادین پل روستای پایین محله قاسم آباد بخش چابکسر اظهار کرد: به مناسبت دهه بنیاد مسکن ۱۴ پروژه بنیاد مسکن در قالب اجرای طرح هادی در روستاهای شهرستان رودسر با اعتبار ۱۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به بهره برداری می‌رسد.

رضا شعبانی زاده این پروژه‌ها را شامل اجرای دیوار حائل سنگی به مساحت ۶۱۹ مترمکعب با اعتبار ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان، اجرای پروژه آسفالت معابر ۷ میلیارد تومان، اجرای سنگ فرش معابر با مساحت دو هزار متر مکعب به مبلغ ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان ذکر کرد که به صورت نمادین در پایین محله قاسم آباد اجرای پل و دیوار حائل سنگی با اعتبار ۲ میلیارد و۳۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه از ۲۱ فروردین تا ۳۱ فروردین دهه حساب ۱۰۰ امام (ره) است، افزود: هدف از افتتاح حساب ۱۰۰ توسط امام راحل، تأمین مسکن محرومین و استفاده از ظرفیت و مشارکت مردم در این امر پسندیده بوده است.

کد خبر 6082002

دیگر خبرها

  • ۲۵ هزار واحد نوسازی شده در بافت‌های فرسوده تکمیل شدند
  • بهره برداری از ۱۴ پروژه اجرای طرح هادی در رودسر
  • تداوم عملیات پخش آسفالت در معابر منطقه سه ارومیه
  • اجرای ۱۲ طرح زیربنایی و بازآفرینی شهری در استان اردبیل
  • آغاز نوسازی بیش از ۲۶۰ هزار واحد در کشور
  • نوسازی بیش از ۲۶۰ هزار واحد فرسوده در کشور با همت مالکان کلید زده شد
  • آغاز نوسازی ۲۶۰ هزار واحد مسکونی در کشور
  • نوسازی ۲۶۰ هزار واحد مسکونی در کشور آغاز شده است
  • نوسازی ۲۶۰ هزار واحد در کشور آغاز شده است
  • لزوم استفاده بهینه از ظرفیت سالن اجلاس در اصفهان