Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-29@07:41:14 GMT

نخستین تصویرِ سارا بهرامی در فیلم سینمایی «روشن»

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۸۷۸۵۷

فیلمبرداری فیلم «روشن» که از پر لوکیشن‌ترین فیلم‌های سینمای ایران است، به دلیل شرایط خاص این روزها در دکوری ساخته شده و با نکاتی ایمنی و بهداشتی ادامه دارد. این فیلم نخستین همکاری سارا بهرامی و روح‌الله حجازی است.

اخبار چهره ها- رضا عطاران، سارا بهرامی، سیامک انصاری، مهدی حسینی‌نیا، مسعود میرطاهری، محمد ولی‌زادگان، ابراهیم عزیزی، علی رحیمی، حمیدرضا حیدری، هدیه آذیدهاک، امیرکیوان معصومی، محمد نیکبخت، نازنین سهامی‌زاده و سرگل لواسانی (بازیگر خردسال) در فیلم «روشن» نقش‌آفرینی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلمنامه «روشن» را روح‌الله حجازی به نگارش درآورده و تهیه‌کنندگی‌اش را مانند ۲ فیلم قبلی خودش بر عهده خواهد داشت.

همچنین جواد نوروزبیگی به عنوان مشاور پروژه در این فیلم حضور دارد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سارا بهرامی سینمای ایران فیلم سینمایی سارا بهرامی روح الله حجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۸۷۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی یک هکتار از جنگل‌های تالش

سیدمازیار رضوی گفت: در پی وزش باد گرم در گیلان، یک هکتار از جنگل‌های بخش آق اولر شهرستان تالش، در منطقه میشل به صورت سطحی آتش گرفت که با تلاش نیرو‌های یگان حفاظت شهرستان مهار شد.

وی با اشاره به پیش بینی هواشناسی مبنی بر وزش باد گرم تا فردا و کاهش شدید رطوبت هوا، از شهروندان و مسافران خواست تا حدامکان از روشن کردن آتش در مناطق جنگلی و مراتع خودداری کرده و در صورت روشن کردن ، قبل از ترک محل ، از خاموش بودن کامل آن مطمئن شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • خواننده محبوب ناصر حجازی چه کسی بود؟
  • روش‌های راه اندازی خودرو در دمای انجماد
  • جزئیات ضربه حزب الله در شمال سرزمین‌های اشغالی / هدف قرار دادن پایگاه فرماندهی رژیم صهیونیستی برای نخستین بار + نقشه میدانی
  • کشف ۵۶۰ تخلف صنفی در طرح‌های نظارتی نوروزی
  • افشای علت جدایی سروش صحت و همسرش
  • افشای علت جدایی سروش صحت و همسرش/ این برنامه باعث جدایی ما شد
  • حضور دستیار اول مجیدی در کادرفنی نکونام
  • روزی که ناصر حجازی مهاجم استقلال شد!+عکس
  • آتش سوزی یک هکتار از جنگل‌های تالش
  • پیشکسوت استقلال از بیمارستان مرخص شد