Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@23:45:51 GMT

ساعت کاری ادارات استان قزوین به روال سابق بازگشت

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۸۸۲۰۳

ساعت کاری ادارات استان قزوین به روال سابق بازگشت

منوچهر حبیبی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ساعت کاری ادارات استان از فردا دوشنبه ۱۹ اسفند ماه به صورت عادی است.

حبیبی با اشاره به مصوبه ستاد مبارزه با بیماری کرونا استان درباره ساعت کار ادارات گفت: ساعت کاری ادارات استان از فردا دوشنبه از ساعت ۷.۳۰ تا ۱۴.۳۰ خواهد بود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین تصریح کرد: همچنین کارمندان زن که دارای فرزند خردسال هستند می‌توانند از مرخصی استفاده کنند و در این راستا از حق مرخصی آنان کسر نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی استانداری قزوین از همه مدیران دستگاه‌های اجرایی که با اقدامات پیش گیرانه زمینه کاهش خطر ناشی از شیوع بیماری کرونا را در استان مهیا کرده‌اند تشکر کرد.
 

کد خبر 4873200

منبع: مهر

کلیدواژه: منوچهر حبیبی استانداری قزوین ادارات دولتی بوشهر ایلام سیلاب گرگان شهرکرد قزوین ماسک طبی ستاد مقابله با کرونا بارش باران شیراز احتکار بیرجند مشهد قربانیان کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۸۸۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی دستگاه‌های اجرایی استان سمنان در مدیریت بحران هشدار نارنجی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در این جلسه گفت: باتوجه به ابلاغیه صادرشده از سازمان هواشناسی، از فردا سه شنبه تا بعدازظهر چهارشنبه به مدت ۲۴ ساعت بارندگی خوبی را در استان و به ویژه در مناطق شمالی و ارتفاعات مهدیشهر و شمال شهرستان‌های دامغان، شاهرود و میام شاهد خواهیم بود.
حمیدی با اشاره به اینکه ممکن است حجم باران به ۵۸ میلیمتر هم در ۲۴ ساعت برسد افزود: در این مدت توصیه می‌شود مردم از عبور کنار معابر و مجاری آب‌ها و رودخانه‌ها که امکان سیلاب وجود دارد خودداری نمایند و ادارات کل ورزش و جوانان، آموزش و پرورش تمهیدات لازم را در اردو‌های کوهنوردی و دانش آموزی داشته باشند.
وی از آمادگی ادارات کل راهداری، راه و شهرسازی در استان و شهرداری‌ها به منظور رفع انسداد راه‌ها خبر داد و گفت: این جلسه به منظور آمادگی دستگاه‌های اجرایی مرتبط بعلت مدیریت روان آب‌هایی که در پایین دست خواهیم داشت تشکیل شده تا آسیب کمتری در جاده‌ها و تاسیسات مسیر سیلاب داشته باشیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • کارمندان دولت حتما بخوانند/ ساعت کاری ادارات از این تاریخ تغییر می‌کند؟
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • واکنش معاون وزیر کار به مسأله کاهش حقوق/تکلیف حقوق کارگران در صورت تعطیلی ۵ شنبه چیست؟
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • خطر بروز افسردگی در میانسالی در اثر ساعت کار طولانی در جوانی
  • آمادگی دستگاه‌ های اجرایی استان سمنان در مدیریت بحران هشدار نارنجی
  • آمادگی دستگاه‌های اجرایی استان سمنان در مدیریت بحران هشدار نارنجی
  • ۵۰درصد مالیات‌ ها را این افراد پرداخت می‌ کنند!
  • سندروم پس از کرونا چیست؟