Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-24@11:29:56 GMT

استقلال و شفر؛ حکم سرمربی آلمانی هم رسید

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۸۸۳۶۲

استقلال و شفر؛ حکم سرمربی آلمانی هم رسید

رویداد۲۴ شکایت‌های سرمربیان و بازیکنان سابق خارجی که طی سالیان اخیر در باشگاه‌های ایرانی عضویت داشتند، یکی یکی از راه می‌رسد و امروز حکم فیفا درباره پرونده شکایت وینفرد شفر از استقلال تهران صادر شد و دراختیار مسؤولان این تیم قرار گرفت.

در روزهای قبل رای پرونده شکایت‌های جپاروف و گادوین منشا از استقلال، به طور رسمی به این باشگاه رسیده بود که امروز هم سومین شکایت از آبی‌ها دراختیار علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل این باشگاه قرار گرفت تا مشکلات مالی او را در شروع کارش بیشتر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وینفرد شفر که بعد از جدایی پُر سر و صدا از استقلال و حواشی زیادی که بعد از آن به وجود آمد، تصمیم به شکایت از این باشگاه گرفت، حالا حکم فیفا را به سود خود می‌بیند و در انتظار پرداخت مطالبات‌اش از سوی آبی‌ها است که البته اگر این اتفاق نیفتد، جرایم سنگین‌تری برای استقلال صادر خواهد شد.

همانطور که انتظار می‌رفت و گفته شده بود، جریمه ۵۵۰ هزار دلاری در پی شکایت وینفرد شفر از استقلال توسط فیفا صادر شد و حالا باشگاه ایرانی دو هفته فرصت دارد تا این مبلغ را پرداخت یا به فیفا اعتراض کند.

البته برنامه علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل باشگاه استقلال این است تا طی گفت‌وگو با وینفرد شفر و در فضایی دوستانه از او مهلت بگیرد تا به مرور زمان مطالبات‌اش را پرداخت و به نوعی او را برای دریافت یکجا مبلغ قراردادش منصرف کند.

تا به امروز فیفا سه رای قطعی علیه استقلال و به سود جپاروف، منشا و شفر داده ولی پیش‌بینی می‌شود این احکام سنگین همچنان ادامه داشته باشد و شکایات نفراتی مثل آندره‌آ استراماچونی، ساشا شفر، باشگاه پاختاکور(برای رضایت‌نامه ایسما) و ... از راه برسد و باشگاه ایرانی را با مشکلات و چالش‌های بیشتری مواجه کند.

منبع: ورزش سه لینک کوتاه: www.rouydad24.ir/000rqs خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 وینفرد شفر استقلال تهران وینفرد شفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۸۸۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراجا شکایت از دروازه‌بان استقلال را تکذیب کرد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، گزارش‌های خبری در خصوص شکایت فرمانده فراجا از دروازه‌بان باشگاهِ استقلال صحت نداشته و این موضوع مرتبط با شکایت یگان مربوطه و شخصی مأمور پلیس از وی در توهین و بکاربردن الفاظ نامناسب در حین اجرای ماموریت تامین امنیت بازیکنان و هواداران در ورزشگاه امام خمینی اراک به تاریخ ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ است.

مرکز اطلاع رسانی فراجا تاکید کرد: تلاش پلیس در محیط‌های ورزشی صرفا تامین امنیت تمامی عوامل حاضر در ورزشگاه‌ها و تماشاگران است. همچنین توهین و مقاومت در برابر مامورین پلیس در حین انجام ماموریت به‌هیچ وجه پذیرفته نبوده و حتما با متخلفین برخورد و پیگیری قانونی می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شکایت فرمانده فراجا از دروازه‌بان باشگاه استقلال صحت ندارد
  • شکایت فرمانده فراجا از دروازبان باشگاه استقلال صحت ندارد
  • فراجا شکایت از دروازه‌بان استقلال را تکذیب کرد
  • ماجرای شکایت فراجا از دروازه‌بان استقلال
  • شکایت فرماندهِ فراجا از دروازبان باشگاه استقلال صحت ندارد
  • تکذیب شکایت فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال
  • فراجا تکذیب کرد/ شکایت از دروازبان استقلال چه شد؟
  • گزینه جذاب آلمانی برای نیمکت تراکتور
  • تراکتور به دنبال بزرگترین بمب آلمانی تاریخ لیگ برتر | مذاکره با چهره سرشناس برای آمدن به ایران
  • یحیی گل محمدی از پرسپولیس شکایت می‌کند؟