Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@15:14:21 GMT

برد بزرگ شیاطین سرخ در دربی منچستر

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۸۸۵۷۵

برد بزرگ شیاطین سرخ در دربی منچستر

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار حساس منچستر یونایتد و منچسترسیتی امشب در ورزشگاه اولدترافورد برگزار شد که با پیروزی دو بر صفر میزبان سرخپوشِ شهر منچستر همراه بود.

آنتونیو مارسیال (۳۰) و مک تامینای (۹۶) گل های این بازی را به سود منچستریونایتد به ثمر رساندند.

پیروزی شاگردان اوله گونار سولسشر در یونایتد مقابل افکار پپ گواردیولا در منچستر سیتی در حالی رقم خورد که شیاطین سرخ انگلیس، کمتر از ۳۰ درصد از مالکیت توپ را در این بازی در اختیار داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال عملکرد فوق العاده خط دفاعی منچستر و شوت گیری های دیوید دخه آ مانع از گلزنی سیتی زن ها شد تا طلسم نباختن گواردیولا در قامت سرمربی منچستر سیتی در اولدترافورد شکسته شود. با این حال اشتباه ادرسون درون دروازه من سیتی کافی بود تا این تیم تن به شکست دهد.

منچستر یونایتد با پیروزی امشب خود در هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس، ۴۵ امتیازی شد تا به رده پنجم جدول فوتبال باشگاهی این کشور صعود کند.

منچستر سیتی نیز با ۵۷ امتیاز در رده دوم جدول باقی ماند.

کد خبر 4873210 مهدی مرتضویان

منبع: مهر

کلیدواژه: منچستریونایتد منچستر سیتی لیگ برتر انگلیس لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران فدراسیون فوتبال کسب سهمیه المپیک علی فتح الله زاده لیگ قهرمانان فوتبال آسیا فدراسیون کشتی کاراته لیگ جهانی کاراته وان وزارت ورزش و جوانان لیگ برتر فوتسال تیم فوتبال سپاهان اصفهان کاراته سیامند رحمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۸۸۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عارف غلامی جایگاهش را حفظ کرد

به گزارش "ورزش سه"، عارف غلامی که در آخرین مسابقه قبل از فیفا دی نخستین بازی خود برای باشگاه جدیدش را انجام داد، امشب هم در ترکیب ولژ موستار در دیدار برابر ژلیزنیچار سارایوو قرار می‌گیرد.

تیم فوتبال ولژ موستار که اخیرا عارف غلامی را جذب کرده، از ساعت 22:30 امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه گرباویچا در چارچوب دیدارهای هفته بیست و چهارم لیگ برتر بوسنی و هرزگوین، به مصاف تیم رده یازدهمی ژلیزنیچار خواهد رفت.

عارف غلامی که قبل از فیفا دی و پس از یک ماه انتظار برای صدور ویزای کاری برای بازی در بوسنی و هرزگوین، توانست برای ولژ موستار به میدان برود و نمایش مطمئنی در خط دفاعی برای بسته ماندن دروازه تیمش مقابل ایگمان کونیچ داشته باشد تا سه امتیاز ارزشمند به دست بیاورند.

مدافع سابق استقلال که پس از چهار سال موفق در جمع آبی‌ها مجبور به ترک این تیم شد و در نیم‌فصل به بوسنی سفر کرد، در نخستین بازی خود برای ولژ موستار درخشان کار کرد که امیدوار است امشب هم با حضور در ترکیب مقابل ژلیزنیچار عملکرد خوبی بر جای بگذارد.

تیم فوتبال ولژ موستار پس از 6 مسابقه ناکامی در کسب پیروزی که سه تساوی و سه شکست داشت، با حضور عارف غلامی توانست به برتری مقابل ایگمان برسد و امیدوار است امشب هم برابر ژلیزنیچار به پیروزی دست پیدا کند و جایگاهش در رده سوم جدول لیگ بوسنی تثبیت شود.

دیگر خبرها

  • تن‌هاخ: در مورد آینده‌ام در یونایتد دروغ نسازید
  • آرتتا: گواردیولا با اختلاف بهترین مربی جهان است
  • پپ: اگر لازم باشد با یک نفر هم به مصاف آرسنال می‌رویم
  • عارف غلامی جایگاهش را حفظ کرد
  • پیروزی انقلاب اسلامی دسیسه‌های شیاطین را نقش بر آب کرد
  • فیفا تکلیف تیم مدعی قهرمانی لیگ را روشن می‌کند
  • حتی فکر اخراج تن‌هاخ هم اشتباه است
  • بازی های دوستانه بلای جان سیتیزن ها
  • منچسترسیتی در آستانه جذب بازیکنی دیگر از گروه سیتی فوتبال
  • اعلام زمان خداحافظی گواردیولا از سیتی