Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@13:23:28 GMT

گواردیولا: ادرسون اشتباهش را جبران خواهد کرد

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۸۸۷۷۵

گواردیولا: ادرسون اشتباهش را جبران خواهد کرد

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، معتقد است که تیمش با وجود شکست در بازی امشب مقابل منچستریونایتد، عملکرد قابل قبولی ارائه داده است.

به گزارش "ورزش سه"، منچستر سیتی امشب در چهارچوب حساس‌ترین بازی هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس مقابل همشهری خود یعنی منچستر یونایتد قرار گرفت. شاگردان پپ گواردیولا در طول ۹۰ دقیقه برتری محسوسی نسبت به حریف خود داشتند اما در امر گلزنی ناموفق بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سمت مقابل منچستریونایتد از فرصت های خود استفاده کرد و همین موضوع نیز باعث شد که با دو گل به پیروزی دست پیدا کند.

 

شکست در بازی امشب باعث شد که امید تیم منچستر سیتی برای کسب قهرمانی در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر نزدیک به صفر شود. پپ گواردیولا پس از پایان بازی گفت: " عملکرد خوبی ارائه دادیم اما فکر می‌کنم که در فاز هجومی کمی بی دقت عمل کردیم. با این وجود در نیمه دوم بهتر بازی کردیم. در این بازی نیز مانند روش اصلی بازی مان در همه رقابت ها عمل کردیم و فکر می کنم که نمایش قابل قبولی ارائه دادیم.

 

منچستر یونایتد در این بازی با صبر بسیار زیادی بازی کرد و روی توپ های هوایی توسط دنیل جیمز و آنتونی مارسیال موقعیت های خطرناکی ایجاد کرد. عملکرد خوبی ارائه دادیم. فکر می‌کنم که منچستر‌یونایتد در این بازی به دنبال اشتباهات ما بود."

 

 

 

 

پپ گواردیولا درباره اشتباه عجیب ادرسون نیز گفت: " ادرسون یک دروازه‌بان فوق العاده است. مطمئنم که در آینده عملکرد بهتری ارائه خواهد داد و پیشرفت می کند. این اتفاقات جزئی از بازی است و مطمئنم که ادرسون اشتباهاتش را جبران می کند."

 

 

منچستر سیتی منچستر یونایتد ادرسون پپ گواردیولا (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر سیتی منچستر یونایتد ادرسون پپ گواردیولا سرمربی منچستر یونایتد پپ گواردیولا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۸۸۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل عجیب یونایتد برای اخراج تن‌هاخ: مربی نیست!

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد ضعیف منچستر یونایتد در این فصل باعث شد که مدیران این باشگاه و به خصوص سر جیم راتکلیف که به تازگی بخشی از سهام یونایتد را خریداری کرده است به صورت جدی به دنبال اخراج تنهاخ و انتخاب سرمربی جدیدی برای فصل آینده باشند.

جستجو برای پیدا کردن جانشین مناسب برای این مربی هلندی از چند ماه قبل آغاز شده بود اما به نظر می‌رسد که مدیران شیاطین سرخ در انتخاب گزینه مد نظرشان با مشکلات جدی مواجه شده‌اند و همین موضوع به دردسر بزرگی برای آنها تبدیل شده است.

روزنامه انگلیسی تلگراف خبر داده است که تصمیم نهایی درباره سرنوشت سرمربی منچستر یونایتد هنوز گرفته نشده و این احتمال وجود دارد که با توجه به نبود گزینه قابل توجه برای جانشینی او، تن‌هاخ به حضورش روی نیمکت منچستریونایتد ادامه دهد.

این در حالیست که پیش از این گفته شده بود توماس توخل و گراهام پاتر گزینه‌های اصلی مدیریت باشگاه منچستریونایتد برای هدایت این تیم در فصل آینده هستند اما هنوز توافقی با این دو مربی انجام نشده است و همین موضوع شانس تن‌هاخ برای ادامه حضور روی نیمکت این تیم را افزایش داده است.

دیگر خبرها

  • هشدار تن‌هاخ به ستاره یونایتد: این وضع را تمام کن
  • شرط میلیون دلاری منچستر یونایتد برای نگه داشتن تن هاخ | یا صعود کن یا فقیر شو!
  • تماس بایرن مونیخ با سرمربی سابق منچستر یونایتد
  • روی کین باتعصب برگرد به تیمت!‏
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و شفیلد یونایتد +پخش آنلاین
  • شور و هیجان "پپ گواردیولا"در تمرینات منچستر سیتی (فیلم)
  • فقط این مربی می‌تواند یونایتد را قهرمان لیگ برتر کند
  • هنگامی که هواداران منچستر یونایتد رونالدو را پس از هت تریک مقابل این تیم تشویق کردند / فیلم
  • مشکل عجیب یونایتد برای اخراج تن‌هاخ: مربی نیست!
  • قهرمانی منچستر یونایتد در لیگ برتر انگلیس با هت تریک رابین فن پرسی (22 آوریل، 2013) / فیلم