Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل الف، بر اساس اطلاعات به دست آمده، پیروزی های گسترده نیروهای یمنی در استان الجوف باعث شده ائتلاف برای جبران شکست های سنگین مزدوران سعودی و نجات آنان وارد عمل شود و جبهه دیگری را در استان الحدیده برای کاهش فشارها فعال کند.

به گفته منابع میدانی، ائتلاف غربی، عربی، صهیونیستی همچنین از مذاکرات و اتحاد احتمالی رزمندگان یمنی و قبایل استان مارب نیز به شدت هراس دارد چرا که می داند اگر دامنه پیشروی ها به این استان باز شود، متحمل شکست سنگینی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ائتلاف دریافته که خطوط دفاعی عناصر مزدور علاوه بر استان الجوف در استان مارب نیز در حال شکسته شدن است و روحیه آنان به دلیل شکست های متوالی و اختلافات زیاد به شدت ضعیف شده و به هیچ وجه علاقه ای ندارد کنترل استان مارب را از دست دهد و همین مسئله باعث شده توافق استکهلم را در استان الحدیده نقض و مواضع رزمندگان یمنی را چندین مرتبه هدف قرار دهند.

به گزارش گروه بین الملل الف، غروب روز شنبه ( هفدهم اسفنده ماه ) جنگنده های ائتلاف، بندر « الصلیف» را در نوار ساحلی شهر الحدیده چندین بار بمباران کردند و توافق استکهلم را به صورت علنی زیر پا گذاشتند و نقض کردند.

نقض آتش بس و حملات هوایی به بندر « الصلیف» در شهر الحدیده که پس از چندین ماه صورت گرفت، نشان داد که ائتلاف غربی، عربی، صهیونیستی در تلاش است عملیات همه جانبه را در استان الحدیده ترتیب دهد تا پیشروی رزمندگان یمنی را در استان های الجوف و مارب متوقف کند.

براساس اطلاعات به دست آمده، شنبه شب جنگنده های ائتلاف در ادامه نقض آتش بس و توافق استکهلم، حومه کوه « الملح» و منطقه « جبل النار» را در بخش « الصلیف» در استان الحدیده بمباران کردند.

جنگنده های ائتلاف بامداد روز یکشنبه ( حدود ساعت یک و نیم) 5 مرتبه منطقه « راس عیسی» را در بخش « الصلیف» هدف قرار دادند؛ از سویی دیگر، عناصر مزدور ائتلاف چندین خمپاره به سمت مناطق جنوب شرق  بخش « الحیس» شلیک کردند.

به گفته منابع میدانی، پیش از ظهر روز یکشنبه ( حدود ساعت یازده) نیز عناصر تحت فرمان ائتلاف چندین نقطه از جمله مخازن آب مناطق مسکونی را در منطقه « الجبلیه» در غرب استان الحدیده با شلیک چند راکت هدف قرار دادند.

از شهر محاصره شده الدریهمی خبر می رسد، مزدوران ائتلاف عملیات جدیدی را برای نفوذ به این شهر انجام دادند اما رزمندگان یمنی متوجه تحرکات آنان شدند و با اقدام به موقع حملات را به طور کامل دفع کردند.

شهر راهبردی الدریهمی در حومه جنوب شرقی شهر ساحلی الحدیده واقع شده است و از محور غربی به جاده راهبردی « المخاء - الخوخه - الحدیده» متصل می شود و همین مسئله اهمیتش را چند برابر کرده است.

از شرق شهر ساحلی الحدیده خبر می رسد تحرکات عناصر مزدور تحت فرمان ائتلاف غربی، عربی، صهیونیستی افزایش یافته است و در حال احداث مقرهای جدید در منطقه مهم و راهبردی کیلومتر 16 هستند.

به گزارش گروه بین الملل الف، ائتلاف در ساعات گذشته حدود 175 مرتبه توافق استکهلم را با حملات هوایی، راکتی، خمپاره ای و.... در مناطق مختلف استان الحدیده نقض کرده است تا فشار را بر رزمندگان یمنی برای متوقف کردن پیشروی ها در استان های الجوف و مارب چند برابر کند و حالا باید منتظر ماند و دید ائتلاف می تواند روحیه ضعیف مزدورانش را احیا و مانع از شکست بزرگ آنان در یمن شود یا خیر.

منبع: الف

کلیدواژه: استان الحدیده رزمندگان یمنی توافق استکهلم ائتلاف غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۸۸۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی گسترده حزب الله

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که صدای آژیر خطر در سراسر شمال فلسطین اشغالی شنیده می‌شود.

این رسانه‌ها گزارش دادند که صدای آژیر خطر در کریوت نیز به صدا درآمده است که از دسامبر گذشته تاکنون شنیده نشده بود.

منابع صهیونیست از شنیده شدن صدای آژیر خطر در خلیج حیفا و فعال شدن سامانه هوایی رژیم صهیونیستی بر فراز شهر عکا در اراضی اشغالی خبر دادند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی به شنیده شدن صدای انفجارهایی در کریوت پس از به صدا درآمدن آزیر اشاره کردند.

منابع صهیونیست از اصابت موشک‌هایی به مناطق جدید در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

خبرنگار المیادین اعلام کرد که هدف نظامی در یکی از شهرک‌های ساحل رژیم صهیونیستی با پهپاد انتحاری هدف قرار گرفته است. بر اساس این گزارش هدف نظامی در عمق ساحل رژیم صهونیستی با پهپاد انتحاری شلیک شده از لبنان هدف قرار گرفته است. این هدف برای اولین بار مورد اصابت قرار گرفته است.

خبرنگار المیادین از حمله سنگین پهپادی از لبنان به شهرک‌های شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند: می‌توان دود برخاسته در شمال حیفا به دنبال شنیده شدن صدای انفجار را مشاهده کرد.

حزب الله یک هدف را به طور مستقیم در نزدیک حیفا مورد اصابت قرار داده است.

کد خبر 6086632

دیگر خبرها

  • اختصاصی|لیست ۱۶ نفره انتخاباتی شانا هفته آتی منتشر می‌شود
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح + تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشور‌های عربی ریخت/ تبدیل شدن نوار مرزی شمال اسرائیل به شهر ارواح+ فیلم
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح + تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشور‌های عربی ریخت
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح+ تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشورهای عربی ریخت
  • اولین نتایج سفر اردوغان به عراق/ تشکیل ستاد عملیات مشترک بین آنکارا و بغداد
  • برجای ماندن چندین شهید و زخمی در بمباران بامدادی غزه
  • تظاهرات گسترده در تل‌آویو علیه دولت نتانیاهو
  • حمله پهپادی گسترده حزب الله
  • نجات جان دو مفقودی ارتفاعات روستای نوروزلو شاهین دژ
  • واژگونی پژو ۴۰۵ در محور ارومیه - مهاباد