Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@21:37:24 GMT

معابر و اماکن شهری چادگان ضدعفونی شد

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۸۸۸۶۳

معابر و اماکن شهری چادگان ضدعفونی شد

شهردار چادگان گفت: به‌ منظور جلوگیری از انتقال ویروس سطح شهر چادگان توسط نیروهای شهرداری ضدعفونی شد.

 جمشید اسماعیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چادگان اظهار کرد: عملیات گندزدایی و ضدعفونی کردن معابر عمومی، ایستگاه حمل‌ونقل، سرویس‌های بهداشتی، دستگاه‌های ورزشی، درب ورودی بانک‌ها، خوپردازهاو دیگر نقاط پرترددتوسط نیروهای شهرداری در سطح شهر انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: ضدعفونی اماکن عمومی سطح شهر چادگان برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا از اقدامات شهرداری چادگان است که با عملیاتی کردن این طرح به جنگ کرونا رفته‌اند.

اسماعیلی افزود: آتش‌نشانی چادگان ضمن آماده‌باش کامل و مجهز به ماشین‌آلات و تجهیزات با همکاری حمل‌ونقل عمومی شهرداری با اعزام اکیپ‌های مجهز به ماشین‌آلات در اجرای طرح ضدعفونی شهر با آتش‌نشانی همکاری می‌کنند.

همچنین جواد نادی بخشدار چناررود نیز در این رابطه گفت: هیچ مورد کرونایی در بخش چناررود مشاهده نشده است و به‌ منظور جلوگیری از شیوع ویروس در بخش چناررود روستای فراموش‌جان ضدعفونی شد و روستای اورگان نیز امروز ضدعفونی خواهد شد.

وی گفت: دهیاران بخش چناررود آمادگی لازم رادارند تا در راستای آموزش ویروس کرونا اطلاعت لازم در اختیار مردم روستاها قرار دهند.

محمدمهدی ملیانی فرمانده ناحیه مقاومت چادگان نیز در این باره اظهار داشت: فرماندهان پایگاه‌های شهرستان جهت آشنایی مردم برای مقابله با ویروس کرونا آموزش چهره به چهره را در روستاها انجام می‌دهند.

وی گفت: بسیجیان شهرستان با تمام امکانات امادگی دارند تا در کنار مردم ضمن آموزش‌های لازم نسبت به مبارزه با این ویروس اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/۶۳۰۴۶/ص۳۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبر چادگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۸۸۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغازعملیات لکه‌گیری و ترمیم آسفالت معابر شهری در بروجن

گرشاسب ریگی اظهار داشت: عملیات لکه‌گیری و ترمیم آسفالت معابر سطح شهر پس از بارندگی‌های اخیر آغاز شده در حال انجام است؛ در این طرح به هزار تن آسفالت برای لکه‌گیری خیابان‌های شهر در نظر گرفته شده است.

وی افزود: رفع خرابی ناشی از حفاری‌های انجام شده از سوی ادارات مختلف و خرابی ناشی از تردد کامیون‌ها و تریلی‌ها از معابر شهری، با توجه به نبود کمربندی از اهداف این عملیات است.

بیشتر بخوانید

پیش‌بینی تولید ۷۰ هزار تن آسفالت در شهرکرد

ریگی با بیان اینکه تمام تلاش شهرداری به‌منظور ارائه خدمات مطلوب به شهروندان به کار گرفته خواهد شد، اضافه کرد: ترمیم و روکش آسفالت بر اساس اولویت‌بندی انجام خواهد شد و اولویت اصلی شهرداری ترمیم ترانشه‌های فیبر نوری است، همچنین پیش از آغاز بارندگی‌های سال گذشته، لکه‌گیری آسفالت معابر به‌طور گسترده به‌ویژه در محلاتی که کمتر کار شده بود، انجام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • رفع آب‌گرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد
  • توزیع ۸۵۰۰ تن آسفالت در ۶۱ معبر شهری تبریز
  • بررسی مسائل و وضعیت فاضلاب معابر شهر سلماس
  • سیلابی شدن معابر شهری کاشان
  • اعمال محدودیت تردد ناشی از سیل در کاشان
  • رفع آبگرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد
  • برگزاری رویداد «اصفهان رو» ویژه هفته اصفهان در منطقه ۱۰/ بازدید رایگان از اماکن تاریخی شهر
  • آغازعملیات لکه‌گیری و ترمیم آسفالت معابر شهری در بروجن
  • عملیات لکه‌گیری و ترمیم آسفالت معابر شهری بروجن