Web Analytics Made Easy - Statcounter

حامد محمدی کرامت مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه اراک در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: حرکت عظیم فرهنگی راهیان نور که هرساله با استقبال دانشجویان انجام میشد به علت شیوع ویروس کرونا در کشور در سال جاری به حالت تعلیق درآمده است.

محمدی کرامت با بیان اینکه حرکت اردو‌های راهیان نور مورد عنایت و تاکید رهبرمعظم انقلاب اسلامی است، گفت: اردو‌های راهیان نور حرکت با برکتی است که برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان و دانشجو صورت میگیرد و نیاز است هرساله به تقویت این حرکت انقلابی و فرهنگی بپردازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: اکنون که سفر راهیان نور به علت شیوع ویروس کرونا به تاخیر افتاده است کار فرهنگی دیگری در قالب دلنوشته با موضوع دلتنگ راهیان برای دانشجویان در نظر گرفته شده است.

مسئول بسیج دانشگاه دولتی اراک اظهار کرد: مسابقه دلتنگ راهیان در قالب دلنوشته و خاطرات از سفر به مناطق جنوب در سال‌های گذشته است و تمام دانشجویان استان مرکزی می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند.

او تصریح کرد: دلنوشته‌ها و خاطرات مورد ارزیابی قرار میگیرند و به نفرات برتر جوایزی اهدا میگردد.

انتهای پیام/ ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار دانشگاهی شهدا راهیان نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۸۹۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره ورزشی و بازی‌های بومی‌محلی ویژه معلولان در مهاباد

کریم محمدی رئیس اداره بهزیستی مهاباد گفت: جشنواره بازی‌های بومی‌محلی طرح سی بی آرمبتنی برجامعه ویژه معلولان روستاییان برگزار شد. 

وی افزود: افرادی که در این مرحله شهرستانی امتیاز کسب کنند به مرحله استانی و کشوری راه پیدا می‌کنند.

محمدی اضافه کرد: سازمان بهزیستی برای ارتقای سطح توانمندی معلولان و اعتماد به نفس بالای آنها این جشنواره رو برگزار کرده و تصمیم بر این است که این جشنواره به صورت سالیانه برگزار شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • المپیاد ورزش‌های فناورانه زمینه‌ساز شکوفایی استعداد‌های برتر دانشجویی
  • حسینی محروم شد، استقلال و مرادمند جریمه!
  • ترکیب العین برای جدال با پرافتخارترین تیم آسیا
  • توصیه داور مسابقه «میدون» به دانشجویان برای تجارت موفق/ چگونه می‌توان نرم‌افزارهای جهانی را تبدیل به مدل ایرانی کرد؟
  • اجرای ویژه برنامه‌های روز جهانی زمین پاک در اراک
  • کسب جایگاه سوم آموزش وپرورش لرستان در اعزام فرهنگیان به راهیان نور درسال ۱۴۰۲
  • دانشگاه آزاد یزد ۳۰۰ دانشجوی بورسیه در صنعت کاشی دارد
  • برگزاری جشنواره ورزشی و بازی‌های بومی‌محلی ویژه معلولان در مهاباد
  • عکس | منوچهر هادی دلتنگ دخترش شد
  • ارائه داروی "وارفارین" در سراسر استان مرکزی