Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-19@22:20:39 GMT

ربیعی: کرونا فرهنگ و شکل بروز عواطف را متأثر خواهد کرد

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۸۹۱۳۷

خرداد: سخنگوی دولت گفت: می‌توان پیش‌بینی کرد کرونا بخشی از فرهنگ، مناسک، هنجارهای نهادینه شده، حتی شکل بروز عواطف را متاثر خواهد کرد.
به گزارش خرداد، علی ربیعی در حساب کاربری خود در توییتر نوشت:
«‏کرونا، فقط یک  ویروس علیه جان انسانها نیست بلکه بر سبک، شیوه زندگی و برداشتهای انسان از جهان اثرگذار خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


می‌توان پیش‌بینی کرد کرونا  بخشی از فرهنگ، مناسک، هنجارهای نهادینه شده، حتی شکل بروز عواطف را متاثر خواهد کرد.
‏امسال ایام نوروزی، حتی روز پدر حال و هوای دیگری دارد. پدران و مادرانی در خانه سالمندان در همین گوشه کنارها، تنهایی عمیق‌تری را احساس می‌کنند.
 روز پدر را به همه پدران و مادران ایرانی، زنان سرپرست خانوار، جوانان و کودکانی که فردا یا پس‌فردا طعم پدری را می چشند تبریک می‌گویم.
‏از خدای مهربان می‌خواهم همه انسانهای روی زمین، تمام هم‌میهنانم و همه آنها که دوستشان داریم در سایه‌سار جاری عظمتش، به سلامت دارد و از شر همه بدی‌ها در امان.» برچسب ها: علی ربیعی

منبع: خرداد

کلیدواژه: علی ربیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۸۹۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۸۵ مورد عملیات امداد و نجات در ۸ استان متأثر از سیل و آبگرفتگی

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ صادق محمودی افزود: از تاریخ ۲۷ تا ۳۱ فروردین ماه ، ساعت ۰:۵:۳۰ صبح  ۸ استان بوشهر، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان، هرمزگان ،  یزد و کیش  تحت تاثیر این سامانه بارشی قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: در این بین نیروهای این جمعیت  طی ۸۵ مورد عملیات امداد و نجات به ۱۰ هزار و ۶۳۷ نفر متأثر امدادرسانی کردند، و  هزار ۲۵۱ نفر  را اسکان اضطراری دادند، ۱۹۳ نفر به مناطق امن انتقال، و از ۱۳۲ منزل مسکونی تخلیه آب صورت گرفت.

محمودی تصریح کرد: در این بین ۵, هزار و ۸۴۶ کیلوگرم نایلون،  هزار و ۲۲۰ قوطی کنسروجات، هزار و ۴۷۰ تخته پتو،  هزار و ۴۸۴ تخته موکت، هزار ۵۳۱ بسته غذایی و ۲۱۹ دستگاه چادر توسط نیروهای امدادی در بین متأثرین توزیع شد.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور اضافه کرد:۲۶۲ تیم عملیاتی متشکل هزار ۵۵ نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و  به متأثرین امدادرسانی کردند.

صادق محمودی گفت: ۴ نیروهای عملیاتی ۴ استان سیستان و بلوچستان ، فارس ، کرمان ، و هرمزگان کماکان در حال امدادرسانی می‌باشند.

این مقام مسئول اظهار کرد : نیروهای عملیاتی این جمعیت ۳ اردوگاه اسکان اضطراری در شهرستان جاسک استان هرمزگان  برپا کردند.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نمایش «واپسین نفس» به جشنواره سراسری تئاتر ایثار راه یافت
  • انجام ۸۵ مورد عملیات امداد و نجات در ۸ استان متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور
  • تصاویری زشت و نامناسب از چاقوکشی پدران در مسابقات نونهالان! | فیلم
  • هلال احمر به ۱۵۰۰ نفر در مناطق سیل زده کرمان امدادرسانی کرد
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • آغاز ثبت‌نام آزمون ادواری استاندارد‌های مهارتی بخش فرهنگ و هنر
  • ارتش ۸ شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب کرده‌ است
  • برپایی ۳ اردوگاه اسکان اضطراری در سیستان‌ و بلوچستان و امدادرسانی به بیش از ۱۰۰۰ نفر