Web Analytics Made Easy - Statcounter

استقلال از سوی سرمربی سابقش محروم شد.

طرفداری- وینفرد شفر سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال و فعلی بن یاس امارات از باشگاه استقلال به دلیل عدم پرداخت مطالبات فصل جاری به فیفا شکایت کرده بود.

به گزارش تسنیم؛ فیفا نیز پس از بررسی پرونده باشگاه استقلال را به مبلغ 550 هزار دلار جریمه کرد. فیفا دو هفته به باشگاه استقلال برای پرداخت این بدهی یا اعتراض فرصت داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۸۹۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین خبر برای استقلال؛ توافق بزرگ آبی ها بالاخره نهایی شد

به گزارش همشهری آنلاین بسته ماندن پنجره نقل و انتقالات استقلال در فیفا به دلیل پرونده سانتاکلارا، این شائبه را به وجود آورد که مجوز حرفه‌ای آبی‌ها در خطر است اما براساس پیگیری‌های خبرنگار ایسنا، بسته ماندن پنجره ارتباطی با مجوز حرفه‌ای ندارد.

باشگاه استقلال تمامی مدارک را بارگذاری کرده و تنها مانع باقی مانده، مالکیت مشترک دو باشگاه سرخابی است که دولت وعده داده تا قبل از پایان مهلت اعلام شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا، واگذاری هر دو باشگاه انجام شود.

همچنین باشگاه استقلال با سانتاکلارا به تفاهم کامل رسیده و تفاهم نامه‌ای که بارگذاری شده، از لحاظ فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا معتبر است و پنجره استقلال نیز پس از پرداخت باقی مانده مطالبات سانتاکلارا، باز خواهد شد.

کد خبر 845073 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • فیفا و فدراسیون فوتبال، استقلال را ضمانت کردند
  • محکومیت پرسپولیس در پرونده شکایتی ذوب‌آهن
  • محکومیت هفت میلیارد ریالی شرکت صنایع غذایی متخلف در زنجان
  • محکومیت متهم عرضه برنج تقلبی در مشهد
  • محکومیت هزار میلیاردی یک کارخانه قند در استان فارس
  • محکومیت هزار میلیاردی یک کارخانه قند و شکر
  • مدارک استقلال بارگذاری شده است
  • خبر خوش برای استقلال؛ آبی‌ها در یک قدمی آسیا
  • مالکیت تنها مشکل استقلال برای مجوز حرفه‌ای
  • بهترین خبر برای استقلال؛ توافق بزرگ آبی ها بالاخره نهایی شد