Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-18@23:59:50 GMT

یوونتوس در قرنطینه اینترمیلان را شکست داد

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۹۰۰۰۳

یوونتوس در یک بازی بدون تماشاگر به راحتی اینتر را شکست داد و به صدر جدول بازگشت.

به گزارش تابناک ورزشی، دیدار های معوقه هفته بیست و ششم ایتالیا یکشنبه برگزار شد و در مهمترین بازی یوونتوس به مصاف اینتر رفت. بانوی پیر در حالی با نتیجه ۲ بر صفر پیروز شد که ورزشگاه آلیانز به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خالی از تماشاگر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میزبان در نیمه اول بازی بهتری به نمایش گذاشت و به گل هم نزدیک شد اما در نهایت دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.

۱۰ دقیقه از نیمه دوم گذشته بود که آرون رمزی با پاس کریستیانو رونالدو دروازه اینتر را باز کرد. سپس پائولو دیبالا به میدان رفت و چند دقیقه بعد با یک حرکت زیبا گل دوم بازی را هم به ثمر رساند. تلاش‌های تیم مهمان بی نتیجه بود و یوونتوس با کسب سه امتیاز جایگاه خود را از لاتزیو پس گرفت.

پیش از این دیدار میلان برابر جنوا قرار گرفت و ۲ بر یک مغلوب مهمانش شد. گوران پاندف و فرانچسکو کاساتا در نیمه اول برای جنوا گلزنی کردند و تک گل زلاتان ایبراهیموویچ در دقیقه ۷۷ برای جبران نتیجه کافی نبود.

در دیگر بازی‌ها اسپال با یک گل پارما را شکست داد، سامپدوریا ۲ بر یک برابر ورونا پیروز شد و دیدار اودینزه و فیورنتینا با تساوی بدون گل به پایان رسید. یوونتوس با ۶۳ امتیاز صدرنشین سری آ است. لاتزیو با یک امتیاز کمتر در رتبه دوم قرار دارد. جایگاه سوم نیز به اینتر ۵۴ امتیازی اختصاص دارد. میلان با ۳۶ امتیاز در رتبه هفتم دیده می شود.

همه دیدارهای معوقه هفته بیست و ششم بدون تماشاگر برگزار شد و این شرایط تا سوم آوریل ادامه خواهد داشت. تاکنون در ایتالیا ۶۳۸۷ نفر به ویروس کرونا مبتلا شده اند و ۳۶۶ نفر جان خود را از دست داده اند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس کرونا در ایران قوه قهریه ملک سلمان فاطمه رهبر سیمین دانشور شهید همت دامنه نوسان قیمت سهام روز پدر یوونتوس اینترمیلان سری آ کروناویروس کرونا در ایران قوه قهریه ملک سلمان فاطمه رهبر سیمین دانشور شهید همت دامنه نوسان قیمت سهام روز پدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۹۰۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوونتوس، رقیب اینتر در راه جذب آنتونی مارسیال

تیم‌های بزرگ سری آ به جذب آنتونی مارسیال علاقه نشان داده‌اند

طرفداری | به گزارش فابریتزیو رومانو، آنتونی مارسیال به طور قطعی در پایان فصل جاری از منچستریونایتد جدا شده و به دوران ۹ ساله حضورش در این تیم پایان خواهد داد. هرچند در قرارداد این بازیکن بند یک تمدید یک ساله گنجانده شده اما منچستریونایتد تمایلی به فعال‌سازی آن ندارد و می‌خواهد به همکاری خود با مارسیال پایان دهد.

به گزارش اسکای اسپورت و توتو اسپورت، یوونتوس به جذب آزاد مارسیال علاقه دارد و در روزهای اخیر با نمایندگان این بازیکن تماس گرفته‌است. پس از ناکامی در جذب فیلیپه اندرسون، سران بیانکونری حالا با شدت بیشتری مذاکرات خود با مهاجم منچستریونایتد را دنبال می‌کنند. علاوه بر یوونتوس، اینتر نیز به مارسیال علاقه دارد اما دستمزد بالای این بازیکن ممکن است مانع انتقال او به تیم‌های ایتالیایی شود.

از دست ندهید ????????????????????????

جشن قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا هواداران آرسنال از قهرمانی ناامید شدند اینتر مساوی کرد، رکورد تاریخی امتیازات لیگ‌های اروپایی دست‌نخورده ماند حضور فردوسی‌پور در مراسم ختم همسر مالک تراکتور

دیگر خبرها

  • رکورد یوونتوس به دست شاگردان آلونسو شکسته شد
  • وستهام 1-1 لورکوزن: تیم آلونسو به سه‌گانه نزدیک‌تر شد
  • گل گهر سیرجان ۲ - ۲ استقلال خوزستان/ آبی پوشان از شکست در کویر گریختند
  • تقسیم امتیاز همسایه‌ها؛ کامبک پیکان برای فرار از باخت برابر هوادار
  • استارت آقای تاکتیک‌دان با پیروزی در جام ملت‌ها
  • BVB در نیمه نهایی، این یک جنون محض بود!
  • صعود پاری‌سن‌ژرمن با گلباران بارسلونا/ شب رویایی دورتموند مقابل اتلتیکو
  • صعود دورتموند به نیمه‌نهایی/ نیش زنبورها بر تن اتلتیکو مادرید
  • آتش‌بازی پاری‌سن‌ژرمن در بارسلونا/ کابوس اتلتیکو برابر دورتموند
  • یوونتوس، رقیب اینتر در راه جذب آنتونی مارسیال