Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@06:12:13 GMT

اپل واچ میزان اکسیژن خون شما را تشخیص می‌دهد

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۹۰۹۱۸

اپل واچ میزان اکسیژن خون شما را تشخیص می‌دهد

اپل واچ میزان اکسیژن خون افراد را تشخیص می‌دهد تا در صورت نشانه‌های غیر معمول، فرد را آگاه کند.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از انگجت، اپل واچ میزان اکسیژن خون افراد را تشخیص می‌دهد تا در صورت نشانه‌های غیر معمول، فرد را آگاه کند.

یکی از مهم‌ترین کاربردهای اپل واچ اندازه‌گیری فاکتورهای حیاتی و اطلاعات پزشکی صاحب آن است؛ اندازه گیری میزان اکسیژن خون و مانیتورینگ اطلاعات مربوط به آن، به کاربران این اجازه را خواهد داد تا با ارسال آن برای پزشک مراقب سلامتی خود باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس داده‌های منتشر شده، این روند کمک می‌کند تا در بعضی موارد احتمال بروز حمله قلبی را به افراد نیز هشدار دهد.

در آینده اپل واچ ممکن است مشکلات سلامتی بیشتری را نسبت به ضربان قلب نامنظم تشخیص دهد؛ در حال حاضر اپل در حال کار روی توانایی تشخیص سطح اکسیژن خون از طریق ساعت این برند است.

اگر اشباع اکسیژن خون شما پایین‌تر از یک آستانه مشخص باشد، شما می‌توانید مانند ضربان قلب غیرمعمول، اعلانی را دریافت کنید.

هنوز مشخص نیست که آیا این گزینه جدید نیاز به سخت افزار جدید یا به روزرسانی نرم افزاری خواهد داشت یا خیر؛ سطح پایین اکسیژن خون می‌تواند خطر حمله قلبی را افزایش دهد. شایعاتی درباره ویژگی‌های بیشتر مانند ردیابی خواب توسط این ساعت وجود دارد که اپل درباره آن هنوز اظهار نظری نکرده است.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: اپل اندازه گیری اکسیژن ساعت اپل واچ ضربان قلب حمله قلبی میزان اکسیژن خون اپل واچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۹۰۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۰ درصد تشخیص پزشکان وابسته به آزمایشگاه است

صدیقه شریف زاده دکترای علوم آزمایشگاهی، متخصص ایمونولوژی، در گفت‌وگو با خبرنگار مهر درباره اهمیت روز آزمایشگاه گفت: با توجه به وسعت کار در تشخیص بیماری‌ها این روز بسیار مهم است و بنا بر برآوردهای اطلاعات چاپ شده، ۷۰ درصد تشخیص پزشکان وابسته به تشخیص‌های آزمایشگاهی است.

وی افزود: یکی از ارکان اصلی تیم مراقبت‌های بهداشتی موضوع آزمایشگاه است و باید روزی برای این امر داشته باشیم تا افراد متخصص این حوزه به جامعه معرفی شوند.

شریف زاده، پیرامون جایگاه آزمایشگاه‌ها در تشخیص و درمان بیماری‌ها، تاکید کرد: آزمایشگاه‌ها در تشخیص بیماری نقش اساسی ایفا می‌کنند و برای کمک به تشخیص پزشکان، غربالگری، پیشگیری از بیماری‌ها و حتی پیگیری درمان، اهمیت بالایی دارند.

وی اظهار کرد: ارزش پیش گویی و پیگیری بیماری نیازمند خدمات آزمایشگاهی است لذا جایگاه این موضوع بسیار بالا است.

شریف زاده گفت: آزمایشگاه‌های خوبی در کشور داریم که خدمات عمومی و تخصصی با کیفیتی را ارائه می‌دهند.

کد خبر 6081717 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • ساخت دستگاهی که میزان اکسیژن بیمارستان‌ها را مدیریت می‌کند
  • سی ام فروردین، روز آزمایشگاه
  • ۷۰ درصد تشخیص پزشکان وابسته به آزمایشگاه است
  • کشفی تازه: زهره کربن و اکسیژن نشت می‌کند
  • خودرو GWM Haval H6 مدل 2024 چه مشخصاتی دارد؟
  • تشخیص بیماری‌های استخوانی با دستگاه ایران‌ساخت
  • از سیاره زهره کربن و اکسیژن نشت می‌کند
  • تراشه‌ای که گوشت حلال را تشخیص می‌دهد
  • بهره برداری از دستگاه ماموگرافی هالوژیک بیمارستان کیش
  • شلیک گاز اشک‌آور و گلوله رنگی از دوربین امنیتی