Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از برگزاری جلسه فوق‌العاده این کمیسیون با حضور رئیس مجلس و وزیر بهداشت درباره آخرین وضعیت مقابله با ویروس کرونا خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا، محمدحسین قربانی از نشست فوق‌العاده کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی برای بررسی ویروس کرونا خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: قرار است این جلسه فوق‌العاده ساعت 13 امروز (دوشنبه) با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، اعضای کمیسیون بهداشت مجلس و همچنین جمعی دیگر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزار شود.
نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی بیان کرد: قرار است وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این جلسه گزارشی از اقدامات ستاد ملی مقابله با کرونا به نمایندگان ارائه کند.
بیشتر بخوانید:کرونا در تهران و سایر نقاط کشور کنترل نشده است/ باید مداخلات در سطح شهر به صورت سختگیرانه‌تر اعمال شود
قربانی افزود: همچنین در این جلسه درباره برنامه‌ها و راهکارهای آتی در مبارزه با ویروس کرونا بحث و تبادل نظر انجام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی کمیسیون بهداشت وزیر بهداشت فوق العاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۹۱۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس درباره مباحث ارزی و معیشتی مردم نشست برگزار کند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام «محمدتقی نقدعلی» در جلسه علنی امروز (دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی اظهار کرد: از تلاش‌های سردار رادان و مجموعه فراجا برای مقابله با بی‌حجابی تشکر می‌کنم و امیدوارم با تدابیر و ظرافت مساله، جلوگیری از کشف حجاب با قدرت و قوت دنبال شود.

وی در ادامه افزود: مشکلات معیشتی و ارزی به مردم فشار زیادی وارد کرده و مردم تصور می‌کنند ما در مجلس اطلاعی از وضعیت معیشتی آنان نداریم؛ در حالی که ما به خوبی از وضعیت معیشتی مردم اطلاع داریم.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: لازم است جلسه ویژه‌ای برای بررسی وضعیت معیشتی و ارزی کشور برگزار شود تا مردم بدانند ما در موضوع معیشت و مباحث ارزی، دغدغه‌مند هستیم.

کد خبر 6085245 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • قالیباف: بانک مرکزی در پایان سال ۱۴۰۲ به تعهداتش درباره تخصیص ارز به دارو عمل کرد
  • بانک مرکزی به تعهدات خود در حوزه دارو عمل کرد
  • بانک مرکزی به تعهداتش درباره تخصیص ارز به دارو عمل کرد
  • انتخاب پنجمین رئیس‌جمهور در وقت فوق‌العاده
  • مجلس درباره مباحث ارزی و معیشتی مردم نشست برگزار کند
  • افزایش تعداد نمایندگان در دستورکار مجلس/اسامی متاخران امروز
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی جزئیات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع
  • بررسی جزییات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع در دستور کار مجلس
  • قیمت دلار؛ محور جلسه امروز دولت و مجلس /قالیباف: از دو قوه باید یک حرف شنیده شود
  • طرح تقویت نوآوری دفاعی در دستورکار مجلس/اسامی متاخران امروز