Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@02:44:42 GMT

جای خالی فروش اینترنتی/ لزوم راه‌اندازی سایت‌های فروش

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۹۱۲۹۶

جای خالی فروش اینترنتی/ لزوم راه‌اندازی سایت‌های فروش

میراسماعیل صدیق در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: با توجه به موضوع شیوع کرونا در کشور و کاهش مراجعات حضوری مردم به واحدهای صنفی، جای خالی فروش‌های اینترنتی در واحدهای صنفی در این شرایط بیشتر احساس می‌شود.

وی با بیان اینکه چندین شرکت در گذشته برای فروش اینترنتی اقداماتی را انجام داده و با راه اندازی سایت‌های فروش در این راستا فعالیت کرده‌اند، افزود: اما واحدهای صنفی از جمله زیر مجموعه‌های صنف پوشاک در شهر کرج چندان در فروش اینترنتی ورود نداشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتحادیه صنف پوشاک فروشان کرج با اشاره به اینکه اکنون به دلیل کم شدن مراجعات حضوری مردم و با توجه به اینکه در آستانه نوروز هستیم واحدهای صنفی می‌توانند با راه اندازی سایت‌های فروش به مشتریان خود خدمات ارائه دهند، گفت: واحدهای صنفی فروشنده پوشاک می‌توانند اجناس خود همراه با سایز بندی، رنگ بندی و درج قیمت را در سایت یا شبکه مجازی راه اندازی شده برای مشتریان نمایش دهند با این روش نیاز به حضور در واحدهای صنفی کمتر می‌شود.

صدیق اضافه کرد: اتحادیه صنف پوشاک فروشان کرج از واحدهای صنفی که دارای جواز کسب هستند و آدرس محل کار آنها مشخص است در راستای ورود به عرصه فروش اینترنتی حمایت خواهد کرد.

به گفته وی گاهی برخی با راه اندازی سایت تقلبی خرید اینترنتی اقدام به اخذ مبالغی از مشتریان در ازای خرید محصول می‌کنند اما وقتی مردم برای مواردی مانند تعویض جنس و یا مرجوع کردن آن می‌خواهند با فروشنده تماس حاصل کننده می‌بینند که دیگر نشانه اینترنتی به آن آدرس وجود ندارد، به همین دلیل مردم در خرید اینترنتی باید تنها از واحدهای صنفی دارای جواز کسب خرید کنند.

رئیس اتحادیه صنف پوشاک فروشان کرج ادامه داد: اگر واحد صنفی دارای جواز کسب از اتحادیه پوشاک فروشان کرج باشد به موارد شکایت مشتریان از آن واحد صنفی بعد از انجام خرید اینترنتی از سوی اتحادیه رسیدگی خواهد شد، در کنار آن از واحدهای صنفی دارای جواز کسب که با رعایت تمامی نکات فروش اینترنتی اجناس خود را انجام می‌دهند حمایت لازم را خواهیم داشت.

صدیق تاکید کرد: شهروندان در صورت تمایل به انجام خرید اینترنتی از سایت‌های راه اندازی شده توسط واحد صنفی‌های لازم است که قبل از خرید از طریق تماس با اتحادیه صنف پوشان فروشان کرج از اصالت آن فروشگاه مطلع شوند و اگر مورد تأیید اتحادیه بود، خرید خود را انجام دهند.

کد خبر 4872434

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا اتاق اصناف البرز بوشهر ایلام گرگان شهرکرد قزوین سیلاب ستاد مقابله با کرونا ماسک طبی احتکار بیرجند شیراز قربانیان کرونا مشهد بارش باران راه اندازی سایت خرید اینترنتی فروش اینترنتی واحدهای صنفی اتحادیه صنف صنف پوشاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۹۱۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری ازکی‌وام و بانی‌مد؛ تسهیل خرید اعتباری برای کاربران

با استفاده از این قابلیت کاربران می‌توانند با دریافت اعتبار از ازکی‌وام، محصولات مورد نظر خود را به صورت اعتباری از بانی‌مد خریداری کنند و مبلغ آن را به صورت اقساطی پرداخت کنند.

بانی‌مد؛ با سابقه در صنعت مد و پوشاک آنلاین

بانی‌مد یکی از فروشگاه‌های اینترنتی با سابقه با تمرکز بر مد و پوشاک است که در سال ۱۳۹۳ راه‌اندازی شد. بانی‌مد در سال‌های اخیر علاوه بر مد و پوشاک، محصولات بسیار متنوعی از جمله ساعت، لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر و ادکلن و اکسسوری‌های شخصی را به سبد محصولات خود اضافه کرده و به تازگی با افزودن دسته‌بندی سبک زندگی و دکور و کالای خانه، متنوع‌ترین سبد محصولات را در اختیار کاربران خود قرار داده‌است. بانی‌مد با هدف ارائه خدمات با کیفیت، محصولات خود را از بین برندهای معتبر و باکیفیت انتخاب کرده تا تجربه‌لذت‌بخش و مطمئنی از خرید آنلاین را برای کاربران خود فراهم کند. روش‌های متنوع ارسال، ضمانت اصالت کالا و همچین خدمات پس از خرید از مهمترین مزایای فروشگاه اینترنتی بانی‌مد است.

ازکی‌وام؛ پیشرو در ارائه راهکارهای مالی و اعتباری

ازکی‌وام پلتفرم ارائه‌دهنده راهکارهای مالی و خرید اعتباری است. فرآیند دریافت اعتبار خرید در مدل‌های سنتی پیچیدگی‌های زیادی را به دنبال دارد و ازکی‌وام تلاش می‌کند این فرآیندها را به ساده‌ترین شکل ممکن در اختیار کاربران قرار دهد. در ازکی‌وام، کاربران می‌توانند به سادگی اعتبارسنجی شده و بدون نیاز به ضامن، اعتبار مورد نیاز خود را دریافت کنند و از فروشگاه‌های متنوع همکار ازکی‌وام، انواع محصولات مختلف مانند کالای دیجیتال، مد و پوشاک، طلا، لوازم خانگی و خدماتی مانند بیمه و سفر را به صورت اقساطی خریداری کنند.

فرآیند آسان و سریع دریافت اعتبار، سقف بالای مبلغ اعتبار قابل دریافت، تنوع محصولات و فروشگاه‌های همکار معتبر، از مهمترین مزایای دریافت اعتبار خرید از ازکی‌وام است.

همکاری ازکی‌وام و بانی‌مد؛ خرید اعتباری آسان برای تمام کاربران

با توجه به سابقه و اعتبار بانی‌مد در حوزه فروش اینترنتی محصولات خصوصا مد و پوشاک و استقبال کاربران، این مجموعه به دنبال توسعه خدمات خود خصوصا در زمینه تسهیل روش‌های پرداخت بوده‌است. از سوی دیگر ازکی‌وام با هدف حفظ کیفیت خدمات، همکاری با پذیرنده‌های معتبر را دستور کار خود قرار داده‌است. در امکان جدیدی که طی همکاری ازکی‌وام و بانی‌مد فراهم شده‌، کاربران می‌توانند در یک فرآیند آسان و سریع، بدون نیاز به ضامن، اعتبار مورد نظر خود را از ازکی‌وام دریافت کنند و با استفاده از این اعتبار، محصولات مورد نیاز خود را به صورت اقساطی از بانی‌مد خریداری کنند.

از مهمترین مزایای خرید اعتباری از بانی‌مد با اعتبار ازکی‌وام می‌توان به سهولت در دریافت اعتبار، تنوع بالای محصولات در بانی‌مد، فرآیند خرید و ارسال آسان و بازپرداخت اقساط طولانی‌مدت اشاره کرد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896323

دیگر خبرها

  • همکاری ازکی‌وام و بانی‌مد؛ تسهیل خرید اعتباری برای کاربران
  • کلاهبرداری ۲ میلیاردی با ترفند فروش طلا در سایت واسطه‌گر
  • خریدوفروش غیرقانونی امتیاز مسکن ملی با نرخ‌های نجومی
  • فروش دلاری لوازم خانگی قاچاق در بازار امین حضور
  • ثبت سفارش و خرید اینترنتی کتاب‌های درسی به تعویق افتاد؟ + زمان و سایت ثبت نام
  • خریدوفروش غیرقانونی امتیاز نهضت ملی مسکن با نرخ‌های نجومی
  • لزوم ساماندهی بازار پوشاک/ حجاب با هویت ایرانیان گره خورده است
  • اخطار به نمایشگاهداران متخلف؛ کدملی نخرید
  • اخطار به نمایشگاهداران متخلف/ کدملی نخرید
  • اخطار به نمایشگاهداران متخلف/کدملی نخرید