Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌انلاین به نقل از ایرنا، مجید شیرانی،  رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: تاکنون از ۱۷۰ بیمار مشکوک به ویروس کرونا در استان نمونه‌گیری شده که بر اساس نتایج اعلام شده، تاکنون قطعی بودن ابتلای ۲۱ نفر به این ویروس قطعی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: همچنین از تعداد ۱۷۰ نفر مشکوک، تاکنون ۱۰۰ نفر مرخص شده‌اند و ۷۰ نفر در بیمارستان بستری هستند.  

شیرانی در خصوص فوتی‌های ناشی از ویروس کرونا در استان نیز گفت: همچنان یک مورد فوتی بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در استان ثبت شده و خوشبختانه مورد دیگری تاکنون گزارش نشده است.  

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: تلاش شده تا با اجرای تمهیدات لازم چرخه انتشار ویروس کرونا در استان محدود شود اما همچنان از مردم تقاضا می‌شود که در صورت نداشتن کار غیرضروری از خانه‌های خود خارج نشوند.  

شیرانی بیان کرد: مبادی ورودی‌های شهرستانها از سوی اکیپ‌هایی از جمعیت هلال احمر و بسیج کنترل می‌شود و اجازه ورود مسافر و گردشگر به استان داده نمی‌شود.  

ویروس کرونا که کووید ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد.  

شست‌وشوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن‌های مکرر نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می‌کنند.  

کد خبر 490605 برچسب‌ها استان چهار محال و بختیاری كرونا در ايران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان چهار محال و بختیاری كرونا در ايران ویروس کرونا در استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۹۱۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوهرنگ سردترین نقطه چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل هواشناسی استان گفت: همچنین لردگان با دما ۱۸ درجه گرمترین نقطه استان چهارمحال و بختیاری ثبت شد.
چراغپور از کاهش دمای صبحگاهی فردا و احتمال سرمازدگی باغات در استان خبر داد.

دیگر خبرها

  • خبر‌های ورزشی ۹ فروردین چهارمحال و بختیاری
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • بلداجی سردترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • چهارمحال و بختیاری پیشرو در تجهیز اراضی به سامانه نوین آبیاری
  • ترافیک سبک در محور‌های چهارمحال و بختیاری
  • پذیرش ۴۰۰۰ نفر در ستادهای اسکان فرهنگیان چهارمحال‌ و بختیاری
  • پذیرش ۴ هزار نفر در ستادهای اسکان فرهنگیان چهارمحال‌ و بختیاری
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • کوهرنگ سردترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۷ فروردین؛ ۴ فوتی و ۱۰۰۰ ابتلای جدید